
[ACK 2.8 193 KM] Układ zapłonowy na oddzielnych cewkach
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
nie wiem można by podpiąć amperomierz pod zasilanie cewek zapłonowych ale chyba bardziej na oddzielnych cewkach bo po zamianie na oddzielne cewki znikneło mi zasilamie cewek winnym był ukryty włącznik a właściwie jego stykbendzji pisze:mam drugi komputer do AML , mogę wrzucić fotki środka dla porównania z innym...
ale np. 2.7 ma oddzielne cewki dopiero od 2001/2002 wcześniej był układ z dwona modułami zapłonowymi i dopiero cewki pojedyńcze na świecach
enduro7 - ale na pojedyńczych cewkach będzie bardziej czy mniej obciążony?
być możę to było przyczyną podszarpywania a nie cewki i kable ale teraz po zmianie jest ok i już nie wnikam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 77
- Rejestracja: 08 gru 2015, 18:26
- Lokalizacja: stargard szcz
tomek83f pisze:To i ja się pochwalę swoim druciarstwem![]()
Niestety nie zmieściłem się w budżecie 200zł ale i tak było warto,zapłony już nie wypadają i całość cieszy oko,dodatkowo wymieniłem odmę.
[url=http://images75.fotosik.pl/671/44bfd44c08cfb882med.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://images76.fotosik.pl/672/44fd2019ffb1964dmed.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://images75.fotosik.pl/671/82995e605f365cfamed.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://images77.fotosik.pl/672/e22e305b03d41a8cmed.jpg]Obrazek[/URL]
Ilę cię kosztowała całość ? Sam mam zamiar coś takiego sobie skołować

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 77
- Rejestracja: 08 gru 2015, 18:26
- Lokalizacja: stargard szcz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 77
- Rejestracja: 08 gru 2015, 18:26
- Lokalizacja: stargard szcz
wiec z tego co wynika musze przerobić wtyczke od starej cewki i powinno pasować czy coś źle rozumuje bo z tego co chyba zauważyłem nasza wtyczka do cewki ma 5 pinów a od 2.7 ma 6 pinów pozdrawiam. dobra 2.7 nie ma cewki jak my, źle troche to napisałem chodzi oto że jak patrze w etke to tam jest rysunek troche nie czytelny ale idą przewody od pojedyńczych cewek i kończą sie wtyczka chyba właśnie 6 pinową więc jak bym kupił taką wiazke to wystarczy wumienić tą wtyczke na nasza sprawdzić kolejność czyli +,- itd i powinno śmigaćbendzji pisze:No nie trzeba jeszcze porzeźbić wiązkę , kupując inna odchodzi kupno przewodów i szykowanie wtyczek cewek
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 03 kwie 2009, 15:35
- Imię: Tomek Forum Audi A6
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Wadowice
- Kontakt:
Za wtyczki,opaski,taśme,parciana,oplot,termokurczki zapłaciłem z przesyłką 130złPlay pisze:tomek83f pisze:To i ja się pochwalę swoim druciarstwem![]()
Niestety nie zmieściłem się w budżecie 200zł ale i tak było warto,zapłony już nie wypadają i całość cieszy oko,dodatkowo wymieniłem odmę.
[url=http://images75.fotosik.pl/671/44bfd44c08cfb882med.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://images76.fotosik.pl/672/44fd2019ffb1964dmed.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://images75.fotosik.pl/671/82995e605f365cfamed.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://images77.fotosik.pl/672/e22e305b03d41a8cmed.jpg]Obrazek[/URL]
Ilę cię kosztowała całość ? Sam mam zamiar coś takiego sobie skołować
Przewody przeznaczone do motoryzacji (lepsza izolacja termiczna) z przesyłką 30zł
Cewki po 14zł sztuka,kupiłem 8 żeby mieć w zapasie 2, z przesyłką za wszystkie 132zł
Podsumowując , całość kosztowała mnie - 292zł
Gdybym jednak robił drugi raz to zmieściłbym się w 200zł, nie wiedziałem jakie ilości dokładnie kabla więc kupiłem więcej,taśma parciana była droga a użyłem jej góra 1m (w rolce 25m),podobnie z innymi rzeczami,ogólnie jestem bardzo zadowolony.Wszystko lutowane,nawet konektory do przewodów po zaciśnięciu zlutowałem więc nie martwię się że się coś może rozłączyć.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
bendzji pisze:zasilanie cewek nie idzie z ECU , tylko sygnał odpalenia - tam są fabrycznie cienkie kable czyli prąd też nieduży
a ten gruby czerwony zasilający we wtyczce do cewek co idzie ze skrzynki bezpieczników z lewej strony deski ? tam był ukryty włącznik
z ecu wychodzą 3 sterujące te nie muszą być grube one podają impulsami masę do wysterowania cewek - popraw jeśli się mylę -bardziej ogarniam temat ogumienia niż elektryki
Ostatnio zmieniony 19 cze 2016, 21:36 przez enduro7, łącznie zmieniany 1 raz.
dołączam do grona userów z pojedyńczymi cewkami
wrażenia ogólnie na plus. Stabilniejsza praca silnika po rozgrzaniu na wolnych obrotach oraz mam wrażenie ze pewniejsza iskra podczas pracy silnika na zimno przy lpg.
wrażenia ogólnie na plus. Stabilniejsza praca silnika po rozgrzaniu na wolnych obrotach oraz mam wrażenie ze pewniejsza iskra podczas pracy silnika na zimno przy lpg.
Instalacje gazowe LPG - Profesjonalny Montaż/poprawki/strojenie - Lublin (Lubelskie) > Zapraszam > PW
Galeria moich montaży - LPG Forum
Galeria moich montaży - LPG Forum