Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Wtryskiwacze Audi A6 C6 wymiana

Silniki wysokoprężne
Michał46
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 12 maja 2016, 23:15
Lokalizacja: MROZY

Wtryskiwacze Audi A6 C6 wymiana

Post autor: Michał46 » 12 maja 2016, 23:18

Witam wszystkich na wstępie mówię ze wiem ze taki temat już jest ale nie rozwiązuje mojego problemu do końca xd A więc swoje Audi kupiłem miesiąc temu, pierwszy tydzień szał fascynacja i zauroczeniu. Teraz jak euforia trochę opadła zauważyłem parę wad w samochodzie xd Najgorszą jest dymienie na wolnych obrotach po dłuższym postoju czyli jakieś 7-10min. ale zacznę od początku. Przy kupnie samochodu wiedziałem ze coś takiego może się tam zdarzyć :( ale byłem przekonany że wtryski były wymienione w niedawnym czasie xd świadczył o tym fakt że były czyste i poznaczone na przelewach (w tym jedne z zapięć mocowań przelewowych był ułamany i kapała ropa) silnik się zapowietrzał i nie równo pracował i troszkę dymił. Ze sprzedawcą udaliśmy się do warsztatu na diagnozę po podłączeniu pod komputer okazało się ze cztery wtryskiwacze są do wymiany, duża korekcja poza normą. Wpadlismy na pomysł zakodowania ich :) super pomogło auto zaczęło równo pracować i przestało dymić! ale teraz zaobserwowałem ze waśnie po postoju na wolnych obrotach lekko dymi i ma bardzo drażniący zapach. Oleju nie przybywa ani nie pachnie ropą xd z tym że wtryski są do wymiany to chyba już się pogodziłem :( ale mam kilka pytań chodzi mi teraz bardziej co kupić nowy czy używany, wszystkie czy tylko dwa? z jakim numerem?
Dodam jeszcze ze 1,2,3 wtrsykiwacz maja korekcje -0.05 wszystkie trzy 4 0.30 5 1.32 6 -0.90
Mam w kupnie nowe wtryskiwacze tylko że z końcówką AM (mam ab) sprzedawca twierdzi że będzie chodziło i już spore tego sprzedał do tych audiówek xd już brałem od niego inne części do innych samochodów i było zawsze tak jak mówi xd
W oczywiście w audi nic nie mówili o tych am tylko o innych
a może ktoś ma w dobrej cenie albo jakieś źródło do wtryskiwaczy?
przy odpalaniu na ciepły nie zawsze ale czasami jest troszkę inny dziwek tak jakby bardziej twardy

Z góry dziękuje i czekam na pomoc z waszej strony:)

krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

Post autor: krzysiek-lex » 13 maja 2016, 07:39

Jeżeli dymi na wolnych obrotach po jakimś czasie, to wtryski kapią.....W tym przypadku raczej szybka wymiana bo kapiacy wtrysk wypali dziurę w tłoku.
Wymieniać wszystkie czy parę...większość ci powie że wszystkie bo tak trzeba, bo wtryski nie siadają wybiórczo, itp...g prawda, można wymienić tylko jeden i będzie ok, nic się nie stanie. Wiadomo, po wymianie wszystkich będziesz miał spokój ale koszt jednorazowy spory... jak wymienisz parę, mniejszy koszt ale cały czas trzeba obserwować czy dalej się nic z pozostałymi wtryskami nie dzieje. Jeżeli padł jeden, dwa to jest kwestią czasu kiedy pozostałe też padną. Ja u siebie nie wymieniałem jeszcze chociaż miałem objaw lania na jednym wtrysku, co się naczytałem to moje, mechanicy też różne opinie mieli na ten temat, ja narazie testuje dodatek do oleju milersa oraz olej 2t, nie długo sprawdzę czy jest jakaś poprawa. Jak nie to wymiana. Kolega oferował mi komplet wtrysków używanych za 3 tyś, z przebiegiem kilkunastu tyś km.

Michał46
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 12 maja 2016, 23:15
Lokalizacja: MROZY

Post autor: Michał46 » 13 maja 2016, 08:10

No waśnie :( Teraz pytanie czy ktoś z was już robił coś takiego jak wymiana wtryskiwaczy ale z 059 130 277 AB na 059 130 277 AM? a czy może wymienić jedną stronę tych z dużo korekcją ale na końcówkę AH czy nie będzie kolidowało? proszę o opinię

Adacho
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 30 paź 2015, 10:22
Imię: Adam
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2013
Nadwozie: Inne
Silnik: 3.6 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Newark

Post autor: Adacho » 20 maja 2016, 05:40

kolego ja w styczniu wymieniałem wszystkie wtryski w swoim silniku BMK, bo wszystkie kapały. Widzę, ze masz taki sam silnik jak ja. Z tego co wiem, najlepiej wymienić na wtryski BD lub AH, nie inne. Są już poprawione, a innych nie ma sensu kupować moim zdaniem :) Ja kupowałem używane z A8, a stare udało mi się jeszcze sprzedać jako cieknące.

Michał46
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 12 maja 2016, 23:15
Lokalizacja: MROZY

Post autor: Michał46 » 09 cze 2016, 10:46

Dziś przyszła paczka moich wtryskiwaczy z końcówka BD a następnym tygodniu wymian zobaczymy co się będzie działo <uoee>

[ Dodano: 2016-06-09, 10:46 ]
wtryskiwacze wymienione wszystko ustało

DEEX
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 107
Rejestracja: 08 cze 2016, 18:20
Imię: Ryszard
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: WLKP

Post autor: DEEX » 10 cze 2016, 16:02

Uzywki wpakowałes czy nowe ? Jak to wyszło kosztowo u Ciebie ?

Michał46
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 12 maja 2016, 23:15
Lokalizacja: MROZY

Post autor: Michał46 » 11 cze 2016, 10:06

zaryzykowałem używki tylko cenna mnie skusiła do tego xd 2500za komplet z robotą

arczi0044
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 361
Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
Imię: Artur
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Witkowo

Post autor: arczi0044 » 12 cze 2016, 14:12

Ciekawa sprawa z tymi wtryskami, mam 320tys. przebiegu i wtryski od nowości. Raz w roku stosuję środek liqui moly do czyszczenia wtryskiwaczy. Podaję bezpośrednio do pompy litr tego specyfiku, autko chodzi godzinę na wolnych obrotach, co jakiś czas zwiększam obroty. Być może mam szczęście i super trwałe wtryski :) jednak myślę że to bardziej zasługa profilaktycznego czyszczenia :]
Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno

DEEX
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 107
Rejestracja: 08 cze 2016, 18:20
Imię: Ryszard
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: WLKP

Post autor: DEEX » 12 cze 2016, 17:32

2500 do przyjecia ;) za nowe ile trzeba liczyc ?

Adacho
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 30 paź 2015, 10:22
Imię: Adam
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2013
Nadwozie: Inne
Silnik: 3.6 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Newark

Post autor: Adacho » 13 cze 2016, 14:28

ja swoje tez kupiłem za ok 2500 z przesyłką do Anglii. Swoją drogą kupiłem je na Allegro z A8 Anglika :P

DEEX pisze:2500 do przyjecia ;) za nowe ile trzeba liczyc ?
Jak szukałem wtrysków do swojego auta, to najtańsze znalazłem za 1200 zł sztuka. Cały czas mowa o nowych wtryskach.

arczi0044 pisze:Ciekawa sprawa z tymi wtryskami, mam 320tys. przebiegu i wtryski od nowości. Raz w roku stosuję środek liqui moly do czyszczenia wtryskiwaczy. Podaję bezpośrednio do pompy litr tego specyfiku, autko chodzi godzinę na wolnych obrotach, co jakiś czas zwiększam obroty. Być może mam szczęście i super trwałe wtryski jednak myślę że to bardziej zasługa profilaktycznego czyszczenia

Z tego co widzę ty masz 2.7 TDI BPP 2006 rok.
Musiałbyś się dowiedzieć z jaką końcówką masz wtryski. W silnikach 3.0 TDI BMK były montowane wtryski z końcówką AB, które były wadliwe. O ile się nie mylę po 2006 roku były montowane wtryski AH i BD, które były już poprawione. Ja do swojego BMK kupiłem używki AH i póki co sprawują się dobrze :)

DEEX
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 107
Rejestracja: 08 cze 2016, 18:20
Imię: Ryszard
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: WLKP

Post autor: DEEX » 13 cze 2016, 17:51

W 2.7 tdi tez były wadliwe wtryski ?

masud

Post autor: masud » 16 cze 2016, 14:35

w 2.7 montowane byly najpierw wtryski z koncowka R a ppozniej AJ teraz sa bodajze BB lub BD

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 16 cze 2016, 21:46

Do 2.7 TDI najnowsze są z końcówką BB. Przed chwilą sprawdziłem w ETCE.

Adacho
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 30 paź 2015, 10:22
Imię: Adam
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2013
Nadwozie: Inne
Silnik: 3.6 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Newark

Post autor: Adacho » 17 cze 2016, 14:27

Też są, ale nie wiem jaki mają kod. Wiem że są inne niż w 3.0 tdi

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 17 cze 2016, 21:50

Wtryski przed liftem mają różne numery dla 2.7 TDI i 3.0 TDI. Po lifcie są takie same.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga