Witam wszystkich na wstępie mówię ze wiem ze taki temat już jest ale nie rozwiązuje mojego problemu do końca xd A więc swoje Audi kupiłem miesiąc temu, pierwszy tydzień szał fascynacja i zauroczeniu. Teraz jak euforia trochę opadła zauważyłem parę wad w samochodzie xd Najgorszą jest dymienie na wolnych obrotach po dłuższym postoju czyli jakieś 7-10min. ale zacznę od początku. Przy kupnie samochodu wiedziałem ze coś takiego może się tam zdarzyć

ale byłem przekonany że wtryski były wymienione w niedawnym czasie xd świadczył o tym fakt że były czyste i poznaczone na przelewach (w tym jedne z zapięć mocowań przelewowych był ułamany i kapała ropa) silnik się zapowietrzał i nie równo pracował i troszkę dymił. Ze sprzedawcą udaliśmy się do warsztatu na diagnozę po podłączeniu pod komputer okazało się ze cztery wtryskiwacze są do wymiany, duża korekcja poza normą. Wpadlismy na pomysł zakodowania ich

super pomogło auto zaczęło równo pracować i przestało dymić! ale teraz zaobserwowałem ze waśnie po postoju na wolnych obrotach lekko dymi i ma bardzo drażniący zapach. Oleju nie przybywa ani nie pachnie ropą xd z tym że wtryski są do wymiany to chyba już się pogodziłem

ale mam kilka pytań chodzi mi teraz bardziej co kupić nowy czy używany, wszystkie czy tylko dwa? z jakim numerem?
Dodam jeszcze ze 1,2,3 wtrsykiwacz maja korekcje -0.05 wszystkie trzy 4 0.30 5 1.32 6 -0.90
Mam w kupnie nowe wtryskiwacze tylko że z końcówką AM (mam ab) sprzedawca twierdzi że będzie chodziło i już spore tego sprzedał do tych audiówek xd już brałem od niego inne części do innych samochodów i było zawsze tak jak mówi xd
W oczywiście w audi nic nie mówili o tych am tylko o innych
a może ktoś ma w dobrej cenie albo jakieś źródło do wtryskiwaczy?
przy odpalaniu na ciepły nie zawsze ale czasami jest troszkę inny dziwek tak jakby bardziej twardy
Z góry dziękuje i czekam na pomoc z waszej strony:)