Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

2,5 tdi afb nie odpalił po nocy

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
tomcioxxx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 27 sie 2013, 00:07
Lokalizacja: Śląsk

2,5 tdi afb nie odpalił po nocy

Post autor: tomcioxxx » 08 cze 2016, 13:39

Witam. Mam taki problem, mianowicie dziś rano mój 2,5 tdi afb nie odpalił. Pojawił się następujący błąd: 00546- Data wiring faulty 49-10- No communications- Intermittent
Czy ma on wpływ na problem z odpaleniem?

Daniel1555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 337
Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
Imię: Daniel
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Biecz

Post autor: Daniel1555 » 08 cze 2016, 23:55

sprawdź kabelki między pompą a komputerem może się któryś ukruszył albo jakiś szkodnik przegryzł ,odepnij kostkę od pompy może wilgoć weszła do niej i zaśniedziały styki .

tomcioxxx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 27 sie 2013, 00:07
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: tomcioxxx » 10 cze 2016, 20:20

Ok, popatrzę do tych kabelków. A czy jest możliwość żeby był tu winy immobiliser, czy wtedy by odpalił i od razu zgasł?

Mauros88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 129
Rejestracja: 22 lut 2016, 19:00
Lokalizacja: Bielsko Biała

Post autor: Mauros88 » 11 cze 2016, 07:51

przy uszkodzonym immo odpalil by na 1-2 sekundy i by zgasl

tomcioxxx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 27 sie 2013, 00:07
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: tomcioxxx » 11 cze 2016, 19:19

Nie widać, żeby któryś kabelek był uszkodzony, żeby mieć pewność musiałbym ciąć żeby mieć dostęp do każdego kabelka. Może być jeszcze jakaś inna przyczyna wynikająca z tego błędu?

Awatar użytkownika
Jaceny
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 205
Rejestracja: 25 paź 2008, 13:16
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Jaceny » 11 cze 2016, 20:42

Instrukcja dotycząca błędu :

0546 - Data Wiring faulty: Implausible Signal

Possible Symptoms
Engine not starting / immediate Shutdown
Malfunction Indicator Light (MIL) ON

Possible Causes
Wiring and/or Connector(s) from/to Immobilizer Control Module (J362) faulty
No Signal or Implausible Signal on W-Line between Immobilizer Control Module (J362) and Engine Control Unit or Fuel Cut-Off Valve Control Unit
Immobilizer Control Module (J362) incorrectly coded
Immobilizer Control Module (J362) faulty

Possible Solutions
Check Wiring and/or Connector(s) from/to Immobilizer Control Module (J362)
Check Immobilizer Control Module (J362) Coding, Baud Rate Setting
Check/Replace Immobilizer Control Module (J362)

Special Notes
Under certain circumstances this code may be stored after improperly operating the Vehicle/Ignition. For example after the Engine has stopped the Ignition is switched on again immediately (Engine Control Module is still in the Start-Up Phase).
In such a case switch off the Ignition and wait at least 10 seconds before switching it back on. Then check and clear Fault Codes.
AUDI - Przewaga dzięki technice

DEEX
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 107
Rejestracja: 08 cze 2016, 18:20
Imię: Ryszard
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: WLKP

Post autor: DEEX » 15 cze 2016, 08:29

Odłacz kleme na 10-15 min i zobacz

tomcioxxx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 27 sie 2013, 00:07
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: tomcioxxx » 16 cze 2016, 15:52

Nie pomogło :/

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl