Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[a6 c5 AFN] EGR i jego konsekwencje po zaslepieniu :)

Silniki wysokoprężne
RaDeK868
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

Post autor: RaDeK868 » 26 wrz 2013, 11:43

Codziennie robię ponad 100km bo jestem zawodowym kierowcą. W sumie to ma prawo coś się psuć. Razem byłyśmy przez 40tys km.
Postaram się dobrać do katalizatora lada dzień. Wracając do pompy to poci się od tej złotej pupki od strony grodzi. Nie cieknie ale widać, że coś jej dolega bo ma ślady jakby wilgotniała.
A nie przypadkiem 1000? <lol> 100 to trochę mało na zawodowego kierowcę :)

Ja ze swojego wcześniejszego samochodu Seat Leon 1M 110 KM wywaliłem kata i sprzedałem za 700 PLN. Jedna wada, wali z tyłu jak ze starego STARA <dokuczacz>

PS: Swoją drogą nieźle ogarniasz furę, nie znam osobiście takich dziewczyn co tak wymiatają <figielek>

amw80
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

Post autor: amw80 » 26 wrz 2013, 20:05

Oj chciałabym robić 1000 dziennie bo jeżdżę na taxi a każdy km to pieniążek a zwłaszcza jak mam 4zł za km <rotfl>

Dzięki Chłopaki za odrobinę otuchy, wsparcie i pomoc. Serdecznie Was pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Mayhem
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

Post autor: Mayhem » 27 wrz 2013, 00:25

amw80 pisze:W mojej pompuni wilgotnieje w miejscu, które zaznaczyłam na niebiesko:
Obawiam się że to może cieknąć spod rozdzielacza ( w tym momencie lepiej jest mieć pompę na stole ) , ale może będziesz miała szczęście i wystarczy wymiana uszczelki nr 129 która dociskana jest przez śrubę 130 i małą 132.
Jeśli się tego podejmiesz musisz zrobić sobie z tej strony pompy sporo miejsca, wszystkie kable i wężyki na bok. Wyleje ci się trochę ON więc możesz podłożyć szmatę w tym miejscu. Przed przystąpieniem radzę wszystko wyczyścić z syfu jaki się tam znajduję.
Obrazek