[ACK 2.8 193 KM] Układ zapłonowy na oddzielnych cewkach
- CykCyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 140
- Rejestracja: 15 gru 2014, 17:09
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Trzcińsko-Zdrój
Musiałeś jakoś przerabiać te czarne cewki, żeby pasowały?
Ja w czerwonych musiałem delitaktnie przyciąć gumkę żeby weszły, a i tak jedna menda mi wyskoczyła o 2 w nocy w trasie powrotnej z majówki.
Mam 10 cewek, takie same, tak samo przycięte i większość trzyma się jak przyssane a chyba dwie trafiłem takie co nie chcą się trzymać w ogóle.
Ja w czerwonych musiałem delitaktnie przyciąć gumkę żeby weszły, a i tak jedna menda mi wyskoczyła o 2 w nocy w trasie powrotnej z majówki.
Mam 10 cewek, takie same, tak samo przycięte i większość trzyma się jak przyssane a chyba dwie trafiłem takie co nie chcą się trzymać w ogóle.
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7187
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
tak przyciąłem te gumki tak ja ty pewno , wchodzą dosyć ciasno - próbowałem z całkowicie ją zdjęta ale głębiej nie do wciśnięcia więc odpowiednio przyciąłem
można by zastosować pokrywy z 2.7T i adaptery ale inne wyjścia odmy....
[ Dodano: 2016-05-09, 08:08 ]
hm... a może stworzyć jakiś wspornik i przykręcić śrubami od pokryw

można by zastosować pokrywy z 2.7T i adaptery ale inne wyjścia odmy....
[ Dodano: 2016-05-09, 08:08 ]
hm... a może stworzyć jakiś wspornik i przykręcić śrubami od pokryw


- CykCyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 140
- Rejestracja: 15 gru 2014, 17:09
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Trzcińsko-Zdrój
Można też w sumie na plastiki przykrywające dekiel od spodu przytwierdzić jakieś elementy, które nie pozwolą cewkom się ruszać. Nawet jakieś kawałki gumy odpowiedniej grubości przykleić i powinno być ok.
Muszę zerknąć jaki odstęp jest między cewką, a plastikiem.
Muszę zerknąć jaki odstęp jest między cewką, a plastikiem.
Ostatnio zmieniony 09 maja 2016, 17:25 przez CykCyk, łącznie zmieniany 1 raz.
- PiterekQuattro
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 444
- Rejestracja: 13 cze 2014, 14:10
- Imię: Robert
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warmińsko
układ zapłonowy
dobra robota, ja też zmieniam układ zapłonowybendzji pisze:Dziś ponownie zmontowałem wszystko po przeróbkach wiązki żeby weszło wszystko pod osłony - przy okazji zmienione świece , dwa sparciałem przewody podciśnienia , znalazłem przetarty izolację przewodu wiązki wtryskiwacza gazowego itd.![]()
Po zmianie nastąpiła poprawa w pracy skrzyni , sprzęgło po ruszeniu łapie idealnie bez drobnego uślizgu![]()
parę fotek:
[url=http://s20.postimg.org/3obb0ewyl/IMG_20160508_113947751.jpg]Obrazek[/url]
[url=http://s20.postimg.org/ggzf0c8kd/IMG_20160508_120410972.jpg]Obrazek[/url]
[url=http://s20.postimg.org/m7ple2gkd/IMG_20160508_120418724.jpg]Obrazek[/url]
[url=http://s20.postimg.org/5xzfb65wd/IMG_20160508_120425315.jpg]Obrazek[/url]
[url=http://s20.postimg.org/pda749z6l/IMG_20160508_120430300.jpg]Obrazek[/url]

do samego końca, mojego lub jej 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
czy analizował ktoś obciążenie tranzystorów sterujących w ECU dla układu z oddzielnymi cewkami czy sterownik jest tego samego typu w 2.8 jak i w 2.7 bit który ma fabrycznie oddzielne cewki ?
chodzi mi o trwałość takiej modyfikacji i wpływ na sterownik silnika
czy nie okażę się żę po jakimś czasie padnie końcówka mocy (tranzystor sterujący)?
jaki typ ecu siedzi w 28 i 2.7 bit
?
chodzi mi o trwałość takiej modyfikacji i wpływ na sterownik silnika
czy nie okażę się żę po jakimś czasie padnie końcówka mocy (tranzystor sterujący)?
jaki typ ecu siedzi w 28 i 2.7 bit

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 03 kwie 2009, 15:35
- Imię: Tomek Forum Audi A6
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Wadowice
- Kontakt:
Ciekaw jestem jakich kabli użyliście do budowy nowych wiązek,zwykłe kable kupione w sklepie elektrycznym mają słabą izolacje która powyżej 80°C potrafi się stopić,do instalacji w samochodzie montuje się przewody do tego przeznaczone,najlepiej powyżej 100,125°C,w komorze silnika jest ,,cieplutko,, :-D