tak jak obiecałem wrzucam małą fotorelację z wymiany zawieszenia na SKV Germany. Przy okazji wleciały amorki 1BE oraz sprężyny -30 eibacha od a6 c5 2.5TDI avant. Do tego zmieniłem łożysko z piastą w prawym kole, założyłem nowe tarcze i klocki.
Auto już na 'kobyłkach'
mały przegląd zawieszenia
i zabieramy się za rozkręcanie:
Tu już montaż nowych wahaczy do 1BE z eibachami, i rozpoczynamy proces skręcania wszystkiego. Niestety mimo walki nie udało nam się odkręcić śruby od górnych wahaczy więc zmieniliśmy też całe zwrotnice. Zostawiliśmy też nakrętki od dolnych wahaczy stare gdyż były po prostu większe.
Samochód został delikatnie opuszczony na tarcze i wszystko zostało skręcone na kołach.
Następnie wymieniliśmy tylne zawieszenie i tak teraz prezentuje się auto:
Obecnie samochód jest na geometrii. Jak wróci to po weekendzie opiszę jak się jeździ. Póki co pierwsze wrażenia pozytywne.
