Zmiana zawieszenia 1BA
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
- Imię: Leszek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
- Kamil_2.7BiT
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 133
- Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
- Lokalizacja: Białystok
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
- Imię: Leszek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Hm ale wy tu podajecie maksymalny nacisk na oś. Klasa wagowa nieco inaczej wychodzi.
dobor-sprezyn-po-vinie-i-etka-vt65815.htm
Tu macie konkret jak dobierać. Patrzeć na wlepkę. Ewentualne LPG to sobie dodać wagę butli zatankowanej i ewentualnie dobrać sprężyny na jedną klasę wagową wyżej.
dobor-sprezyn-po-vinie-i-etka-vt65815.htm
Tu macie konkret jak dobierać. Patrzeć na wlepkę. Ewentualne LPG to sobie dodać wagę butli zatankowanej i ewentualnie dobrać sprężyny na jedną klasę wagową wyżej.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
- Imię: Leszek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
- Kamil_2.7BiT
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 133
- Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
- Lokalizacja: Białystok
- xan
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 173
- Rejestracja: 02 mar 2012, 00:07
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Olsztyn
Ja patrzylem po tabliczce znamionowej i mam mniejsze obciążenia osi niż w tym avancie o 35kg. Pisalem wcześniej dokładne wartości. Mi też się podoba efekt a najbardziej mnie cieszy fakt ze fela 8.5J i opona 235 weszły idealnie i nic nie trze
[ Dodano: 2016-06-01, 21:19 ]
Zmierzyłem sobie zawieszenie przed montażem eibachów i miałem najwyższy punkt nadkoli na przedzie 70cm a na tyle 68.5. Teraz mam przód 64.5 a tył 67 czyli wynika z tego że przód siadł 5.5cm a tył 1.5cm. Sam przód od tyłu w tej chwili różni się 2.5 cm więc jest ok ale niech ktoś mądry mi wytłumaczy czemu przód tak siadł a tył prawie w ogóle mimo że mam lpg nadprogramowe? Wiem, że były to springi od avanta ale aż takiej różnicy chyba nie ma skoro wg tabliczek znamionowych dawca miał o 35KG większy nacisk na obydwu osiach. Chyba nieźle musiałbym ją dociążyć aby zeszła niżej na tyle.

[ Dodano: 2016-06-01, 21:19 ]
Zmierzyłem sobie zawieszenie przed montażem eibachów i miałem najwyższy punkt nadkoli na przedzie 70cm a na tyle 68.5. Teraz mam przód 64.5 a tył 67 czyli wynika z tego że przód siadł 5.5cm a tył 1.5cm. Sam przód od tyłu w tej chwili różni się 2.5 cm więc jest ok ale niech ktoś mądry mi wytłumaczy czemu przód tak siadł a tył prawie w ogóle mimo że mam lpg nadprogramowe? Wiem, że były to springi od avanta ale aż takiej różnicy chyba nie ma skoro wg tabliczek znamionowych dawca miał o 35KG większy nacisk na obydwu osiach. Chyba nieźle musiałbym ją dociążyć aby zeszła niżej na tyle.