Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Zmiana zawieszenia 1BA

Zawieszenie
mrporpoise
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 320
Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
Imię: Leszek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: mrporpoise » 22 maja 2016, 22:24

Mhm a na jakie obciążenie osi masz ten zestaw 1BE? Bo jak z 2.5TDI to może ci dość wysoko stać, jednak silnik cięższy w dieslu.

Awatar użytkownika
xan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 173
Rejestracja: 02 mar 2012, 00:07
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: xan » 23 maja 2016, 07:33

Ja mam teraz 1195 i 1165 a w tym 2.5TDi jest 1230 i 1200 wiec roznica po całości 35kg. Mysle ze powinno dobrze siasc zwlaszcza ze mam lpg.

Awatar użytkownika
Kamil_2.7BiT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kamil_2.7BiT » 23 maja 2016, 22:19

U mnie odpowiednio 1195 i 1200 - avant manual 2,7bt
AWRacing @ 329/494

mrporpoise
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 320
Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
Imię: Leszek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: mrporpoise » 23 maja 2016, 22:39

Hm ale wy tu podajecie maksymalny nacisk na oś. Klasa wagowa nieco inaczej wychodzi.

dobor-sprezyn-po-vinie-i-etka-vt65815.htm

Tu macie konkret jak dobierać. Patrzeć na wlepkę. Ewentualne LPG to sobie dodać wagę butli zatankowanej i ewentualnie dobrać sprężyny na jedną klasę wagową wyżej.

Awatar użytkownika
xan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 173
Rejestracja: 02 mar 2012, 00:07
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: xan » 23 maja 2016, 23:17

Po kategoriach mam OYS i OJM ale w eibachu chyba nie ma takiego rozróżnienia. Samochód z którego mam springi ma OYR i OJL.

mrporpoise
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 320
Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
Imię: Leszek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: mrporpoise » 23 maja 2016, 23:56

To co ty masz za wyposażenie w tym samochodzie?

Awatar użytkownika
xan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 173
Rejestracja: 02 mar 2012, 00:07
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: xan » 30 maja 2016, 11:17

Z wyposażenia mam 2.7tt i klimatyzację. :P Dlaczego pytasz o wyposażenie?

[ Dodano: 2016-05-30, 11:17 ]
Ja już po zmianie. Ogólnie efekt mi się podoba ale wolałbym aby tył troszkę bardziej siadł.

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Kamil_2.7BiT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kamil_2.7BiT » 30 maja 2016, 14:49

Dobrze jest! Gorzej by bylo na odwrot, ja wlasnie chce uzyskac taki efekt klinu i jak przod bardziej siadzie bedzie git!
2,5tdi jest lzejszy od 2,7tt
AWRacing @ 329/494

Awatar użytkownika
xan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 173
Rejestracja: 02 mar 2012, 00:07
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: xan » 01 cze 2016, 21:19

Ja patrzylem po tabliczce znamionowej i mam mniejsze obciążenia osi niż w tym avancie o 35kg. Pisalem wcześniej dokładne wartości. Mi też się podoba efekt a najbardziej mnie cieszy fakt ze fela 8.5J i opona 235 weszły idealnie i nic nie trze <okok>

[ Dodano: 2016-06-01, 21:19 ]
Zmierzyłem sobie zawieszenie przed montażem eibachów i miałem najwyższy punkt nadkoli na przedzie 70cm a na tyle 68.5. Teraz mam przód 64.5 a tył 67 czyli wynika z tego że przód siadł 5.5cm a tył 1.5cm. Sam przód od tyłu w tej chwili różni się 2.5 cm więc jest ok ale niech ktoś mądry mi wytłumaczy czemu przód tak siadł a tył prawie w ogóle mimo że mam lpg nadprogramowe? Wiem, że były to springi od avanta ale aż takiej różnicy chyba nie ma skoro wg tabliczek znamionowych dawca miał o 35KG większy nacisk na obydwu osiach. Chyba nieźle musiałbym ją dociążyć aby zeszła niżej na tyle.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja