Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S6 C5] Blackk avant by Kamilson100 :)

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kamilson100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 324
Rejestracja: 16 lut 2014, 10:52
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kamilson100 » 26 maja 2016, 10:28

Apophis pisze:Noooo np pasek pierdyknie
Teraz jak pierdyknie to będzie na Ciebie ;)

Do czego się przyczepiają? Mi się nie zdarzyło żeby ktoś do niemieckich blach się przyczepił.

marcin85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 11 sty 2010, 18:57
Imię: Forum Audi
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: marcin85 » 26 maja 2016, 11:27

Trzeba zastosować magnesy neodymowe bo śą bardzo mocne

Awatar użytkownika
xan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 173
Rejestracja: 02 mar 2012, 00:07
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: xan » 26 maja 2016, 18:40

Zaje....sta fura. Też mi się marzy pakiet RS6. Ile trzeba mieć $$ na taki body kit? Może być na priv jeśli nie chcesz tu pisać

kuki_wml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 07 lis 2015, 06:55
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: kuki_wml » 26 maja 2016, 18:42

Z 5k min

marcin85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 11 sty 2010, 18:57
Imię: Forum Audi
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: marcin85 » 26 maja 2016, 18:49

kuki_wml pisze:Z 5k min
x3 to bardziej by pasowało

Gość.

Post autor: Gość. » 26 maja 2016, 22:06

Kamilson100 pisze:Teraz jak pierdyknie to będzie na Ciebie
Zgłosisz sie do mojego ubezpieczyciela :d
marcin85 pisze:Trzeba zastosować magnesy neodymowe bo śą bardzo mocne
Tak ale blachy sa alu więc trza mieć te magnesy cienkie i samoprzylepne i do tego podobne dać pod skorupe?

Awatar użytkownika
Kamilson100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 324
Rejestracja: 16 lut 2014, 10:52
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kamilson100 » 27 maja 2016, 00:32

Po co mam pisać na PW, każdy ma allegro w przeglądarce i wie ile to kosztuje, więc po co robić tajemnice <milczek>
Ciężko powiedzieć ile taki pakiet końcowo wyniesie, zależy jak komu się uda wyrwać zderzaki w dobrej cenie, ja szukałem części w idealnym stanie, bo te zderzaki nie nadają się do spawania (PUR) i tylko żywica wchodzi w grę, a ja nie lubię takiej rzeźby...

Przód zderzak kompletny z kratkami halogenami w super stanie to około 3000, tył wyrwałem za jakieś 1700 chyba + czujniki
Progi + listwy w drzwi to jakieś 2000, grill 500, do kompletu trzeba też wydechy, a przynajmniej końcówki.. więc można tu uciąć koszta wrzucając same końcówki, u mnie wpadł catback millteka.

I to chyba tyle z tego pakietu zderzaków, jeszcze lotka jakieś 500zł ale też jeszcze nie mam. Ewentualnie lampy i blenda polift do kompletu ale to już grosze.
Do wszystkiego trzeba dodać malowanie i założenie na auto i wyskoczy 8000 za same części + wydech i ewentualnie lotka, czyli 10tyś na dobrą sprawę to minimum razem z malowaniem. Jeszcze są koszty wysyłek itp ale tego nie ma sensu wliczać.


Wracając do tematu to magnesy niby spoko ale tak pomyślałem że jakbym chciał tą dziurę w zderzaku zalepić na gładko to taki magnes przez 3cm szpachli chyba się nie przebije.. <rotfl>

Gość.

Post autor: Gość. » 27 maja 2016, 16:41

ładujesz magnesa na boku zderzaka by pierdyknac na chwile blache. :)
Albo wtop je w ten kit co bedziesz robił o :)

Awatar użytkownika
Kamilson100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 324
Rejestracja: 16 lut 2014, 10:52
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kamilson100 » 27 maja 2016, 23:37

No pomysł z wtopieniem to całkiem całkiem <okok> <okok>

Awatar użytkownika
milkes
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 03 cze 2009, 19:21
Lokalizacja: Sulechów k/ZG oraz / Irl

Post autor: milkes » 14 cze 2016, 11:09

Co do magnesow - neodymowe. Pod zderzak jak najwieksze jakie wejda. Pod tablice musialbym zmierzyc.
good enough to worry Merc and Beemer

Awatar użytkownika
Kamilson100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 324
Rejestracja: 16 lut 2014, 10:52
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kamilson100 » 20 cze 2016, 22:45

Panowie, dużo tu fanów S6 więc nie zakładam nowego tematu.
Ostatnio w upalne dni (32-36*) łapie mi temperaturę płynu powyżej 90*, jakieś 95 czasem 97 około. Jazda raczej dynamiczna - od świateł do świateł, trochę w korku (jak to w Warszawie ok. 14)
Tamtego lata nie miałem takich historii, zawsze równo 90.
Mam sie bać? <stres> <stres>

kubawd
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 03 lis 2015, 11:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kubawd » 20 cze 2016, 22:52

Sprawdź czy wentylator obok wisko działa jak silnik jest ciepły, miałem podobne objawy, były wytarte szczotki napedzajace go.

Awatar użytkownika
Kamilson100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 324
Rejestracja: 16 lut 2014, 10:52
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kamilson100 » 11 lip 2016, 21:41

Aktualnie taka sytuacja:
Obrazek
Na celowniku maglownica (regeneracja) i przegub zewnętrzny prawy.

kuki_wml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 07 lis 2015, 06:55
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: kuki_wml » 12 lip 2016, 11:02

Wyjma bez wywalania motoru?

Awatar użytkownika
Kamilson100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 324
Rejestracja: 16 lut 2014, 10:52
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kamilson100 » 13 lip 2016, 09:32

Tak, z tego co wiem to problematyczna była jedna śruba co trzymała gdzieś od góry i musieli się kamerką do niej dostawać żeby zobaczyć i odkręcić.
Maglownica już założona, teraz przegub kończy się robić i dzisiaj odbiór samochodu.
Dzisiaj też jadę do moich szpachlarzy-lakierników-akrobatów zapytać o zaszpachlowanie i pomalowanie dziury po tablicy rej. <cwaniak> <cwaniak>

PS. Wczoraj na zepsucie humoru podliczyłem wydatki, wszystkie faktury przeglądy wymiany tjuningi i wartość części które wrzuciłem do autka i <zalamka> <zalamka> <zalamka> Bardzo gruba suma wyszła, spodziewałem się o jakieś 10tyś mniej.
Polecam każdemu podliczyć swoje modyfikacje
Ostatnio zmieniony 04 lut 2018, 13:36 przez Kamilson100, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga