Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

SKV GERMANY TEST mrporpoise [2.4 ALF FWD]

Zawieszenie
Awatar użytkownika
xan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 173
Rejestracja: 02 mar 2012, 00:07
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: xan » 24 maja 2016, 23:32

mrporpoise pisze:xan, Spokojnie do zrobienia. W 2 osoby - ogarniające dobrze - zrobiliśmy wymianę w ~5-6 godzin. Ale trzeba pamiętać o zakupie ściągacza, bez którego można zapomnieć o rozpięciu sworznia od dolnego banana. Jak masz ściągacz do sprężyn to spokojnie w jeden dzień się z tym ogarniesz. Ja bym obstawiał tak ok 8 godzin roboty jeśli tego nie robiłeś wcześniej i masz komplet narzędzi.
Ja w sumie tego nie będę robił ale będę na miejscu żeby trochę fot porobić więc fajnie jakbym wiedział o co chodzi. Mam nadzieję że jakoś to pójdzie i nie będę musiał zostawiać auta na dłużej

ESEN, SKV koniec reklamy

Post autor: ESEN, SKV koniec reklamy » 25 maja 2016, 17:15

pavel44 pisze:A jak z wachaczami mi do s6 c5? Posiadacie bo ogólnie od innych wersji silnikowych nie pasują nawet od a6 4.2 :)
Tak, posiadamy. Tak jak koledzy zauważyli istotne jest to, czy posiada Pan zawieszenie przed czy poliftowe - czyli czy ma pan cienki sworzeń z aluminiową zwrotnicą czy może gruby sworzeń z żeliwną zwrotnicą (żeby nie dublować postu podpowiem tylko, że dokładnie opisane było to kilka podstron wcześniej).

Pozdrawiam
Łukasz

Awatar użytkownika
xan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 173
Rejestracja: 02 mar 2012, 00:07
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: xan » 25 maja 2016, 18:46

A z końcówkami drążków nie było problemów żeby wymienić? Podobno często jest problem żeby odkręcić stare.

marcin85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 11 sty 2010, 18:57
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: marcin85 » 25 maja 2016, 20:01

Ja mogę od siebie dodać zanim wrzucę obszerniejszy temat to żeby dużej sruby w alu zwrotnicy nie skladać na paste miedziana bo reaguje z alu i jest odwrotny efekt najlepiej na biały smar wrzuce foto po to będzie wiadomo

mrporpoise
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 320
Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
Imię: Leszek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: mrporpoise » 29 maja 2016, 15:14

Zgadza się. Ogólnie Aluminium z jakimkolwiek innym metalem przy bezpośrednim styku koroduje (utlenia się) i 'zapieka'. Dlatego do aluminium surowego stosuje się różne powłoki i przekładki, w tym anodowanie.

A co do rzeczy samej - to Marcin słusznie prawi i dla posiadaczy alu zwrotnic bardzo dobra rada.

ESEN, SKV koniec reklamy

Post autor: ESEN, SKV koniec reklamy » 20 cze 2016, 09:46

Zachęcam osoby śledzące wątek do zapoznania się z testem wahaczy, gdzie znajduje się porównanie zrobione przez jednego z forumowiczów naszych wahaczy z DELPHI oraz naszych końcówek drążków z MS

zawieszenie-skv-germany-wahacze-i-konco ... ht=#818896

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja