SKV GERMANY TEST mrporpoise [2.4 ALF FWD]
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
- Imię: Leszek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Moreno - O przegubie pisałem w pierwszym poście. Uwierz, zdaje sobie sprawę z tego
Wzniesienie nie wzniesienie. Lekkie pochylenie. W zasadzie bez znaczenia, bo to bardzo niewielka pochyłość
A po co? Ano po to, że po pobycie na 'podnośniku' chciałem by wszystko siadło do pozycji 'roboczej'. Zaszkodzić nie zaszkodzi.
xan, Spokojnie do zrobienia. W 2 osoby - ogarniające dobrze - zrobiliśmy wymianę w ~5-6 godzin. Ale trzeba pamiętać o zakupie ściągacza, bez którego można zapomnieć o rozpięciu sworznia od dolnego banana. Jak masz ściągacz do sprężyn to spokojnie w jeden dzień się z tym ogarniesz. Ja bym obstawiał tak ok 8 godzin roboty jeśli tego nie robiłeś wcześniej i masz komplet narzędzi.


xan, Spokojnie do zrobienia. W 2 osoby - ogarniające dobrze - zrobiliśmy wymianę w ~5-6 godzin. Ale trzeba pamiętać o zakupie ściągacza, bez którego można zapomnieć o rozpięciu sworznia od dolnego banana. Jak masz ściągacz do sprężyn to spokojnie w jeden dzień się z tym ogarniesz. Ja bym obstawiał tak ok 8 godzin roboty jeśli tego nie robiłeś wcześniej i masz komplet narzędzi.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
- Imię: Leszek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
- Imię: Leszek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
U mnie młotek i sprytne uderzenie nie pomogło. Uderzenie wspomagane łomem też nie :P
Aha i polecam wszystkim którzy się zabierają za rozkręcanie, by zaopatrzyli się w dobry środek penetrujący/odrdzewiający. Serio bardzo ułatwia życie
Tylko podkreślam, musi to być dobry środek a nie 'WD40 gotowe na wszystko'
3M ma dobrą chemię.
Dobry środek jest aktywny, po spsikaniu 'spieni' się i serio zjedzie po gwincie
Wiadomo, bardzo zapieczonych śrub nie ruszy ale przy pozostałych ułatwia 
Aha i polecam wszystkim którzy się zabierają za rozkręcanie, by zaopatrzyli się w dobry środek penetrujący/odrdzewiający. Serio bardzo ułatwia życie


Dobry środek jest aktywny, po spsikaniu 'spieni' się i serio zjedzie po gwincie


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
- Imię: Leszek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
- Imię: Leszek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt: