
Problem pojawił się z katalizatorem i moje pytanie brzmi trzeba go wymieniać czy da rade jakoś naprawić tego co jest ? wymiana na nowy wiążę się z wiekszym wydatkiem a chciałbym to naprawić jakos taniej

Wydaje mi sie ze w jakims stopniu poprawi to prace, ale na ile to nie wiem;)Krystianooo pisze:na necie wyczytałem że niby silnik będzie żwawszy myslisz że cos w tym prawdy jest ?![]()
bedziesz wymontowywał odcinał ? czy jakos na somochodzie ?
Krystianooo pisze:podesłał byś link o jakich mówisz ?ja po niedzieli tez postaram sie założyc ale narazie na ten jeden a jak bd ok to drugi tez się zrobi
a myslałeś nad wyciągnięciem wnęczności i zaspawaniu bez żadnej rury ?
Nie wiem jak w Twoim silniku, ale to musisz zobaczyc czy masz sonde za katem.Krystianooo pisze:kolego czyli jak bym zamówił te AWG to antrapy z kata bym juz nie musiał robic, wyciąć tamte i wstawić te tak ?i jeszcze mam jedno pytanie takie upewnienie nasze silniki maja dwie sondy, nie ma żadnej koło kata ?
No czyli wystarczy wyciąć i nowe wspawaćKrystianooo pisze:Jak patrzyłem (na kanale) to u mnie jest tylko takie cos po jednej i drugiej stronie w tym samym miejscuhttp://mmc.bolha.com/3/image/144240/145 ... febf40.jpg
i później już żadnych czujników i kabli nie ma![]()
katalizator mam taki http://i.imged.pl/katalizator-audi-a6-c ... 875588.jpg znasz może jego wymiary i średnice rury ? żeby nie było za małe z tej aukcji