Wymieniłem tłumik końcowy (na inny, krótszy) i dołożyłem końcówki ozdobne w mojej niuni
Kilka fot:
Filmik dla porównania:
Sami oceńcie jak to brzmi
W rzeczywistości o niebo lepiej, ale to chyba każdy wie
Nie ma metalicznego dźwięku, nie buczy w środku i jest wg mnie przyjemny dla ucha
Z góry przepraszam za swoją wypowiedź, ale nie, nie i jeszcze raz nie. Dźwięk jest do d***. Brzmi rurowato, jakby pies warczał.
Podobny dźwięk jest tutaj →
Według mnie to jest fajny dźwięk →
A ten → jest najfajniejszy, ale chyba trochę za głośny.
PS.
Widzę, że zmieniłeś tamto alu-coś na normalne alufelgi. Bardzo ładne, podobają mi się.
[ Dodano: 2016-01-06, 16:35 ]
...a to → jest moim zdaniem najfajniejszy.
Ja wiem, że to już nie ta pojemność i 2 gary więcej, no ale poprzez dobór odpowiednich komponentów (katalizatory, strumienice, tłumiki rozprężne itp.) można w dużej mierze zmanipulować barwę dźwięku wydechu każdego silnika. ...tylko trzeba wiedzieć w jakim skłądzie i o jakiej wydajności te elementy zastosować. ...ja nie wiem.
.tomek. pisze:pięknie brzmi, jaki to wydech i średnica końcówek ?
Jest to tłumik końcowy zrobiony przez Kalińskiego. Średnica końcówek bodjaze 25mm, gr rantu 7mm o ile dobrze pamietam Musze dokladnie sprawdzic
Aeternus pisze:Śliczne auto ale i piękny dźwięk wyszedł po modach. W sumie to prócz tłumika co zmieniałeś?
Zmieniłem tylko i wyłącznie tłumik końcowy i dołożyłem końcówki ozdobne Reszta oryginal
Moreno pisze:
Z góry przepraszam za swoją wypowiedź, ale nie, nie i jeszcze raz nie. Dźwięk jest do d***. Brzmi rurowato, jakby pies warczał.
Podobny dźwięk jest tutaj →
Według mnie to jest fajny dźwięk →
A ten → jest najfajniejszy, ale chyba trochę za głośny.
PS.
Widzę, że zmieniłeś tamto alu-coś na normalne alufelgi. Bardzo ładne, podobają mi się.
[ Dodano: 2016-01-06, 16:35 ]
...a to → jest moim zdaniem najfajniejszy.
Ja wiem, że to już nie ta pojemność i 2 gary więcej, no ale poprzez dobór odpowiednich komponentów (katalizatory, strumienice, tłumiki rozprężne itp.) można w dużej mierze zmanipulować barwę dźwięku wydechu każdego silnika. ...tylko trzeba wiedzieć w jakim skłądzie i o jakiej wydajności te elementy zastosować. ...ja nie wiem.
Od tego jest forum, żeby wyrazić własną opinie.
Na szczęście jest to moje auto i ja z efektu jestem mega zadowolony
[ Dodano: 2016-02-12, 21:34 ]
Mała aktualizacja tematu:
W końcu założyłem Gwint AP Tył bez regulacji, przód skręcony gdzieś na 50%. Po założeniu Alphardów, obniżę jeszcze bardziej i zobaczę jakie dystanse potrzeba
Małe porównianie:
Działamy dalej, sezon coraz bliżej, więc nie ma na co czekać
PS Małe pytanko. Żeby lampy poliftowe pasowały elegancko, trzeba zmieniać: maskę, zderzak + pas przedni? Czy wystarczy sama maska i zderzak?
[ Dodano: 2016-02-22, 01:47 ]
Wczoraj wskoczyła aluminiowa osłona pod silnik i skrzynię biegów Teraz będzie można trochę bezpieczniej szusować, po Polskich drogach
[ Dodano: 2016-04-18, 00:19 ]
Pierwsze otwarcie sezonu zaliczone!
Kilka fot:
Mazdomania pisze:Cały przód na gładko? Można by, tyle tylko iż błotniki też byś musiał -> Zobacz, że na nich też jest przetłoczenie na tej samej wysokości co zderzak.
Źle napisałem Miałem na myśli tylko i wyłącznie wnękę na rejestrację zrobić na gładko, a resztę zostawić jak jest teraz.
Rejestrację dać na przyssawki, co by można było ją zdjąć na zlotach i dłuższych postojach.
Pozostał mi jeszcze środek do skończenia, przyciemnić szybki z przodu i na obecną chwilę na razie muszę przystopować z modami
Przednia tablica na przyssawki to niezbyt dobry pomysł moim zdaniem. Przy prędkości ją zerwie i jeszcze komuś można krzywdę zrobić. Jak przód na gładko to tablica za szybę do auta.