Audi A6 C5 2.8 30V KOMPRESOR - więcej mocy 300+ /doładowanie
- Xray T2
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 674
- Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Fajnie to wygląda, zdradź tajemnicę ile zabawki kosztują do takiego zestawu?
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Hej witajcie
Z tego co mi wiadomo, zestaw pasować będzie do 2.4 i 2.8 30v. bez różnicy czy quattro.
Pierwsze przemyślenia widzę tak;
Po obliczeniach KOMPLETNY ZESTAW do samodzielnego montażu 5500zł
Usługa montażu w konkretnym samochodzie pod Kołobrzegiem 6999zł. 5500+1500.
Samochód musi być oczywiście w dobrej kondycji dlatego montaż pod Kołobrzegiem
po hamowaniu z kwitem kondycji...czas montażu 7-10dni.
Dla klubowiczów z forum delikatne zniżki...
Dla bardzo kumatych- dostępne tylko u mnie same KOLEKTORY DOLOTOWE do tego montażu - 2500zł.
Są to pierwsze przemyślenia dlatego również nie ostateczne.
Samochody z silnikami 2.4 powinny po doładowaniu dysponować mocą około 240KM
2.8 około 300KM.
Wyżej wymieniony KOMPLETNY ZESTAW jak i KOMPLETNY MONTAŻ będą
na allegro i innych portalach jak również pod stroną/ LUXTECH'A.
Ewentualne niewiadome i pytania na PW
szybki info tel. 606-163-922
Pierwsze objazdy już były gdy napompuje kompresor do około 1bara - fura idzie jak z procy, czuć jak ciągle wciska w fotel aż do 6500obr/min. a jeszcze nie ogarnął jej tuner GREGOR.
Będzie lepiej niż DOBRZE.....
Jarek-LT
LUXTECH
Z tego co mi wiadomo, zestaw pasować będzie do 2.4 i 2.8 30v. bez różnicy czy quattro.
Pierwsze przemyślenia widzę tak;
Po obliczeniach KOMPLETNY ZESTAW do samodzielnego montażu 5500zł
Usługa montażu w konkretnym samochodzie pod Kołobrzegiem 6999zł. 5500+1500.
Samochód musi być oczywiście w dobrej kondycji dlatego montaż pod Kołobrzegiem
po hamowaniu z kwitem kondycji...czas montażu 7-10dni.
Dla klubowiczów z forum delikatne zniżki...
Dla bardzo kumatych- dostępne tylko u mnie same KOLEKTORY DOLOTOWE do tego montażu - 2500zł.
Są to pierwsze przemyślenia dlatego również nie ostateczne.
Samochody z silnikami 2.4 powinny po doładowaniu dysponować mocą około 240KM
2.8 około 300KM.
Wyżej wymieniony KOMPLETNY ZESTAW jak i KOMPLETNY MONTAŻ będą
na allegro i innych portalach jak również pod stroną/ LUXTECH'A.
Ewentualne niewiadome i pytania na PW
szybki info tel. 606-163-922
Pierwsze objazdy już były gdy napompuje kompresor do około 1bara - fura idzie jak z procy, czuć jak ciągle wciska w fotel aż do 6500obr/min. a jeszcze nie ogarnął jej tuner GREGOR.
Będzie lepiej niż DOBRZE.....

Jarek-LT
LUXTECH

Ostatnio zmieniony 17 kwie 2016, 14:33 przez Jarek-LT, łącznie zmieniany 2 razy.
Jeśli cena z montażem to 7k to dobra cena jak sam montaz tyle + zabawki to pomimo efektów swap jest lepszyJarek-LT pisze:Po obliczeniach KOMPLETNY ZESTAW do samodzielnego montażu 5500zł
Usługa montażu w konkretnym samochodzie pod Kołobrzegiem 6999zł.

Oj chyba nieqwerty01 pisze:Ten kompresor który wstawiacie rozumiem, że nowy?

Jarek-LT pomysł fajny, wykonanie niezłe - moje uznanie 
Nie chcę wnikać w kwestie techniczne tylko bardziej użytkowe. Czy będziesz robił test na hamowni zanim tuner dorwie sie do softu? Aby określić mniej więcej jaki jest przyrost mocny i momentu bez zmiany softu.
Czy może patrzyłeś już jak kwestia spalania? Ile więcej w tym wypadku pali?
Oraz pytanie technicznie, zazwyczaj silniki z kompresorem są odprężone, czy myślałeś coś na ten temat?

Nie chcę wnikać w kwestie techniczne tylko bardziej użytkowe. Czy będziesz robił test na hamowni zanim tuner dorwie sie do softu? Aby określić mniej więcej jaki jest przyrost mocny i momentu bez zmiany softu.
Czy może patrzyłeś już jak kwestia spalania? Ile więcej w tym wypadku pali?
Oraz pytanie technicznie, zazwyczaj silniki z kompresorem są odprężone, czy myślałeś coś na ten temat?
Jeśli będę miał czas i będę mógł to zrobię hamownie przed tunerem ale on w swojej robocie i tak auto hamuje przed grzebaniem w sterowniku jak i po - wiadomo.
Jesli chodzi o odprężenie - doładowanie jest ustawiane na około 0,85 do 0,95bara
jak również zależy to od sposobu jazdy i tu sugestie, ze odprężenia nie trzeba robić....powtarzam - od sposobu jazdy, ciężkości nogi itp.
Gdy wyjdzie potrzeba odprężenia - nie ma problemu odprężyć silnik dodatkową uszczelką lub specjalną grubszą - jednak to przy decyzji DOŁADOWANIA podejmie właściciel i zrobi to przed montażem KOMPRESORA lub zleci odprężenie MI.
Ktoś kto butuje auto, jeżdzi agresywnie i kręci non-stop wysokie obroty - odprężenie wręcz będzie KONIECZNE/ZALECANE. będzie to dla niego bezpieczne.
W oby przypadkach cena będzie wyższa o stawkę zrzucenia głowic - czyli wymiana uszczelki pod głowicami....
W przyszłym tygodniu będę robił 500km więc będę mógł coś konkretnego napisać o spalaniu.
Jarek-LT
Jesli chodzi o odprężenie - doładowanie jest ustawiane na około 0,85 do 0,95bara
jak również zależy to od sposobu jazdy i tu sugestie, ze odprężenia nie trzeba robić....powtarzam - od sposobu jazdy, ciężkości nogi itp.
Gdy wyjdzie potrzeba odprężenia - nie ma problemu odprężyć silnik dodatkową uszczelką lub specjalną grubszą - jednak to przy decyzji DOŁADOWANIA podejmie właściciel i zrobi to przed montażem KOMPRESORA lub zleci odprężenie MI.
Ktoś kto butuje auto, jeżdzi agresywnie i kręci non-stop wysokie obroty - odprężenie wręcz będzie KONIECZNE/ZALECANE. będzie to dla niego bezpieczne.
W oby przypadkach cena będzie wyższa o stawkę zrzucenia głowic - czyli wymiana uszczelki pod głowicami....
W przyszłym tygodniu będę robił 500km więc będę mógł coś konkretnego napisać o spalaniu.
Jarek-LT
