Witam,
nawiedziła mnie wczoraj kumulacja dziwnych zachowań elektryki auta. W trakcie jazdy nagle przestały działać następujące moduły: wycieraczki przednie i tylne razem z pompkami spryskiwaczy, kierunkowskazy, nawiewy. Wcześniej zauważyłem, że czasem w trakcie jazdy włączało się oświetlenie w kabinie. Problem z w/w modułami pojawiał się i znikał. Podejrzenie padło na kostkę stacyjki. Myślałem, że upalone są styki ale kostka wygląda dobrze. Na wszelki wypadek przeczyściłem i wypłukałem wd40. Zamontowałem i na razie działa ale zastanawiam się czy to nie coś innego. Czy ktoś z szanownych kolegów i koleżanek spotkał się z takimi objawami? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Maks
Kumulacja awarii elektryki
Kumulacja awarii elektryki
Jest - A6 C5 2.7t BEL, Allroad 2005, Tiptronic
Było - A6 C5 3.0 Quattro 2004, Avant, Tiptronic -skradzione
Było - B4 80 2.0 1992
Było - A6 C5 3.0 Quattro 2004, Avant, Tiptronic -skradzione
Było - B4 80 2.0 1992
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
- Imię: Leszek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Od 2 dni jest OK więc wygląda na to, że czyszczenie kostki pomogło. Tak czy siak przekaźnik też sobie dokładnie obejrzę. Może gdyby chodziło tylko o nawiew i wycieraczki to choć to uciążliwe nie jest w przyzwoitych warunkach pogodowych niezbędne, ale kierunki to poważna sprawa. Jest wielu kierowców na drogach, którym to nie robi różnicy i w zasadzie kierunkowskazy nie są im potrzebne. Osobiście uważam, że się przydają...
Tak przy okazji czytałem gdzieś na forum, że aby wymontować kostkę nie trzeba odkręcać kierownicy. U mnie trzeba. Bez odkręcania kiery nie da się u mnie zdjąć dolnej osłony kolumny kierownicy. Osłona jest od góry przykręcona na 2 śrubki o długości około 1 cm, jednak wchodzą one w takie plastikowe bolce o długości około 3 cm i to one właśnie blokują możliwość wyjęcia osłony. Trzeba ją najpierw podciągnąć do siebie w kierunku kierownicy a tam jest luzu około 1 cm. Tak czy inaczej ja musiałem odpiąć airbag-a i odkręcić kierę. Dopiero wówczas można zdjąć osłonę bez łamania plastików. Poza tym dostęp jest o wiele łatwiejszy. Kierę odkręca się kluczem SPLINE 12 lub torx 55.
Tak przy okazji czytałem gdzieś na forum, że aby wymontować kostkę nie trzeba odkręcać kierownicy. U mnie trzeba. Bez odkręcania kiery nie da się u mnie zdjąć dolnej osłony kolumny kierownicy. Osłona jest od góry przykręcona na 2 śrubki o długości około 1 cm, jednak wchodzą one w takie plastikowe bolce o długości około 3 cm i to one właśnie blokują możliwość wyjęcia osłony. Trzeba ją najpierw podciągnąć do siebie w kierunku kierownicy a tam jest luzu około 1 cm. Tak czy inaczej ja musiałem odpiąć airbag-a i odkręcić kierę. Dopiero wówczas można zdjąć osłonę bez łamania plastików. Poza tym dostęp jest o wiele łatwiejszy. Kierę odkręca się kluczem SPLINE 12 lub torx 55.
Jest - A6 C5 2.7t BEL, Allroad 2005, Tiptronic
Było - A6 C5 3.0 Quattro 2004, Avant, Tiptronic -skradzione
Było - B4 80 2.0 1992
Było - A6 C5 3.0 Quattro 2004, Avant, Tiptronic -skradzione
Było - B4 80 2.0 1992