[A6 C6] (FOTOSTORY) Montaż modułu bluetooth MMI 2G
-
- Forum Audi A6 / A7
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
http://www.sklep.hadron.pl/product-pl-3 ... -AUDI.html
co myślicie o tym
nie znam się A6 kupiełm bez tego więc chcę to zamontować. Proszę o radę bo nic innego w (kompletnym zestawie nie znalazłem)
Dzięki
co myślicie o tym

nie znam się A6 kupiełm bez tego więc chcę to zamontować. Proszę o radę bo nic innego w (kompletnym zestawie nie znalazłem)
Dzięki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2012
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
zmartwię Cię trochę, jeśli już chcesz coś innego niż oryginał to raczej to:
http://www.sklep.hadron.pl/product-pl-3 ... MI-2G.html
http://www.sklep.hadron.pl/product-pl-3 ... MI-2G.html
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
-
- Forum Audi A6 / A7
Przepraszam za zwłokę troszkę mnie nie było jakieś bydle zarysowało mi tylne lewe drzwi, błotnik oraz felgę i uciekło z parkingu ... miałem chęć popełnić czyn zabroniony ... ale już temat ogarnięty wracam do moda
ja kupiłem tu SKLEP KLIK teraz tylko albo aż polowanie na moduł + mikrofon
ja kupiłem tu SKLEP KLIK teraz tylko albo aż polowanie na moduł + mikrofon
-
- Forum Audi A6 / A7