Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?

Silniki wysokoprężne
130TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 509
Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2018
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 130TDI » 12 mar 2016, 22:14

Na Twoim miejscu zmieniłbym olej, ropa w oleju może spowodować zatarcie się na panewkach albo przytarcie hydrauliki zaworów.

Zuczek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 19 lut 2016, 10:22
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: Zuczek » 12 mar 2016, 22:22

Tak,wiem. Ma to jakiś wpływ na dymienie? Czy przestaje dymć odrazu po wymianie wtrysków?

Gamboa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 07 sty 2016, 21:42
Lokalizacja: Tarnów, niemcy

Post autor: Gamboa » 14 mar 2016, 23:17

witam, pytam z ciekawości. jaki jest koszt kompletny wymiany wtrysków na nowe?
sory za spam i proszę o wyrozumiałość.
silnik 3.0 232 ps

zomol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 04 sty 2016, 22:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: zomol » 15 mar 2016, 02:34

Gamboa pisze:witam, pytam z ciekawości. jaki jest koszt kompletny wymiany wtrysków na nowe?
sory za spam i proszę o wyrozumiałość.
silnik 3.0 232 ps
To zależy po ile kupisz ale myślę, że około 6 tys.

Zuczek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 19 lut 2016, 10:22
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: Zuczek » 15 mar 2016, 05:37

Ja zamawialem i placilem 6500 za komplet z końcówką 78(BD)

PS odpowie ktoś na mój wcześniejszy post?

Wozik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 180
Rejestracja: 18 lip 2008, 09:39
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Wozik » 15 mar 2016, 09:03

Zuczek pisze:Tak,wiem. Ma to jakiś wpływ na dymienie? Czy przestaje dymć odrazu po wymianie wtrysków?
U mnie nie, widziałem dym po przejechanych 100 km, przy 1500 i przy około 2000. Nie wiem jak będzie dalej, na razie bacznie obserwuję.

Ja miałem dodatkowo trafione turbo, któro też pewnie dodało od siebie do układu wydechowego.

sebastianb43
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 07 wrz 2015, 21:04
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: sebastianb43 » 15 mar 2016, 19:40

Witam
Posiadam A4 B7 3.0 BKN 204KM i zauważyłem że mam objaw "lejących" wtryskiwaczy a mianowicie przycinanie (stuk) przy rozruchu na ciepłym silniku jak troszkę sobie posoti nie zawsze to występuje (przycina tylko na ciepłym nigdy na zimnym ). Raz nawet zdarzyło się że zatrzymał się podczas kręcenia na dobrą sekundę.
Samochód nie kopoci na biało na wolnych obrotach jak ciepły, rano mu się zdarzy ale to raczej para wodna w takich temperaturach to normalne ty bardziej że spaliny nie są gryzące.
Zawsze po postoju np. przez noc rano długo kręci tak z 3 sekundy każde kolejne odpalanie od strzała. Dodam żę nie zauważyłem żeby przybywał olej.
Raczej jestem przekonany że to wtryski padają mam takie pytanie czy ktoś montował regenerowane z allegro za 499zł za sztukę i możne sie wypowiedzieć na ich temat ?
Byłem Serwisie Boscha i powiedzieli że oni nie regenerują na miejscu ale mogą zaproponować regenerowane w fabryce boscha czyli rzekomo nowe ale jednak regenerowane.
Jestem ciekaw opinii na temat tych z allegro http://allegro.pl/wtryski-wtryskiwacze- ... 94359.html bo cena jest dość przystępna w porównaniu z tymi z Boscha

idymy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 121
Rejestracja: 13 sie 2014, 08:09
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: idymy » 16 mar 2016, 14:17

sebastianb43 pisze:Witam
Posiadam A4 B7 3.0 BKN 204KM i zauważyłem że mam objaw "lejących" wtryskiwaczy a mianowicie przycinanie (stuk) przy rozruchu na ciepłym silniku jak troszkę sobie posoti nie zawsze to występuje (przycina tylko na ciepłym nigdy na zimnym ). Raz nawet zdarzyło się że zatrzymał się podczas kręcenia na dobrą sekundę.
Samochód nie kopoci na biało na wolnych obrotach jak ciepły, rano mu się zdarzy ale to raczej para wodna w takich temperaturach to normalne ty bardziej że spaliny nie są gryzące.
Zawsze po postoju np. przez noc rano długo kręci tak z 3 sekundy każde kolejne odpalanie od strzała. Dodam żę nie zauważyłem żeby przybywał olej.
Raczej jestem przekonany że to wtryski padają mam takie pytanie czy ktoś montował regenerowane z allegro za 499zł za sztukę i możne sie wypowiedzieć na ich temat ?
Byłem Serwisie Boscha i powiedzieli że oni nie regenerują na miejscu ale mogą zaproponować regenerowane w fabryce boscha czyli rzekomo nowe ale jednak regenerowane.
Jestem ciekaw opinii na temat tych z allegro http://allegro.pl/wtryski-wtryskiwacze- ... 94359.html bo cena jest dość przystępna w porównaniu z tymi z Boscha
Kolego regeneracja tych wtrysków odbywa się na stole: "BOSCH EPS 205" czyli nie są regenerowane :) Dla naszych wtrysków musi być stół min. EPS 708 <milczek>

rafal1985
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 137
Rejestracja: 13 kwie 2009, 00:21
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rafal1985 » 31 mar 2016, 14:03

Witam,

od wymiany wtrysków zrobiłem co najmniej 15kkm i korekcje w grupach 72-77 nadal mają 0.0 ms

Zaznaczam, że zostały poprawnie zakodowane.

Objawów uszkodzonych wtrysków brak.

Zastanawiają mnie tylko te wartości, bo chyba żaden wtrysk nie jest, aż tak idealny.

A jak to wygląda u was?

pozdr

A6 TDI Sport
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 18 wrz 2011, 13:11
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: A6 TDI Sport » 15 kwie 2016, 12:47

Witam, spotkałem się z takim przypadkiem ale nie wiem czym to jest spowodowane.
Może wypowiedzą się bardziej doświadczeni koledzy. Czyżby wtryski były idealne ??
pozdrawiam

idymy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 121
Rejestracja: 13 sie 2014, 08:09
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: idymy » 15 kwie 2016, 20:55

A6 TDI Sport pisze:Witam, spotkałem się z takim przypadkiem ale nie wiem czym to jest spowodowane.
Może wypowiedzą się bardziej doświadczeni koledzy. Czyżby wtryski były idealne ??
pozdrawiam
Spowodowane jest to prawdopodobnie złym programem pomiarowym, mianowicie ja swoje wtryski mierzyłem VCDSem oraz dodatkowo mój mechanik, a przy okazji dobry znajomy, swoim urządzeniem diagnostycznym + oprogramowanie (marki nie pamiętam) - efekt tego taki że:
- pomiar na starych wtryskach = wartości zbliżona
- pomiar na nowych - VCDS wartość prawie identycznie pokazywał jak wcześniej na starych! - program Kolegi zbliżona do 0.00.

i zasadnicza różnica, w moim przypadku VCDS pokazuje wyniki statecznie ( jak zrobie test i dostane wyniki, tak takie same są prawie przy każdym następnym pomiarze ), a ten program używany przez znajomego - dynamiczne, tzn co kilka sekund aktualizuje je tak samo jak robi to silnik - korekty nie są stateczne a dynamiczne.

Być może ja nie ogarniam VCDSa lub coś z nim mam nie tak, lecz jeśli jest inaczej to właśnie problem tkwi w tym czym i jak się mierzy.

rafal1985
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 137
Rejestracja: 13 kwie 2009, 00:21
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rafal1985 » 15 kwie 2016, 21:27

Kolego Idymy,

widzę, że wszystko pokręciłeś.

Logi o których piszesz to w VCDS robi się w grupie 13 i 14. (Nie wiem jak w innych programach o których wspominasz) Ja natomiast pisałem o grupie 72 --> które pokazują odczyty długoterminowe. I tutaj nie robi się pomiaru tylko odczyt z ECU.

W kwestii sprecyzowania odczyty były robione na oryginalnym VCDS kupionym w ADAKO.

PS
Nie logi stateczne tylko statyczne ;-)

idymy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 121
Rejestracja: 13 sie 2014, 08:09
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: idymy » 15 kwie 2016, 21:33

rafal1985,

A widzisz, ja jako posiadacz podstawowej wiedzy nie miałem o tym pojęcia - teraz już wiem skąd ta różnica w odczycie VCDSem ;p

Dzięki :)

P.s statycznie oczywiście, za dużo elektryki dziś miałem :p

rafal1985
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 137
Rejestracja: 13 kwie 2009, 00:21
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rafal1985 » 15 kwie 2016, 21:44

idymy pisze:rafal1985,

A widzisz, ja jako posiadacz podstawowej wiedzy nie miałem o tym pojęcia - teraz już wiem skąd ta różnica w odczycie VCDSem ;p

Dzięki :)

P.s statycznie oczywiście, za dużo elektryki dziś miałem :p
Spoko. Po to jest forum, żeby się wymieniać informacjami :-)


PS
Elektryki ? ;->

idymy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 121
Rejestracja: 13 sie 2014, 08:09
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: idymy » 15 kwie 2016, 23:24

rafal1985,
Dokładnie : )

tak, ale nie samochodowej :P miałem na myśli sprawy energetyczne bardziej :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga