[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
U mnie nie, widziałem dym po przejechanych 100 km, przy 1500 i przy około 2000. Nie wiem jak będzie dalej, na razie bacznie obserwuję.Zuczek pisze:Tak,wiem. Ma to jakiś wpływ na dymienie? Czy przestaje dymć odrazu po wymianie wtrysków?
Ja miałem dodatkowo trafione turbo, któro też pewnie dodało od siebie do układu wydechowego.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 07 wrz 2015, 21:04
- Lokalizacja: Wielkopolska
Witam
Posiadam A4 B7 3.0 BKN 204KM i zauważyłem że mam objaw "lejących" wtryskiwaczy a mianowicie przycinanie (stuk) przy rozruchu na ciepłym silniku jak troszkę sobie posoti nie zawsze to występuje (przycina tylko na ciepłym nigdy na zimnym ). Raz nawet zdarzyło się że zatrzymał się podczas kręcenia na dobrą sekundę.
Samochód nie kopoci na biało na wolnych obrotach jak ciepły, rano mu się zdarzy ale to raczej para wodna w takich temperaturach to normalne ty bardziej że spaliny nie są gryzące.
Zawsze po postoju np. przez noc rano długo kręci tak z 3 sekundy każde kolejne odpalanie od strzała. Dodam żę nie zauważyłem żeby przybywał olej.
Raczej jestem przekonany że to wtryski padają mam takie pytanie czy ktoś montował regenerowane z allegro za 499zł za sztukę i możne sie wypowiedzieć na ich temat ?
Byłem Serwisie Boscha i powiedzieli że oni nie regenerują na miejscu ale mogą zaproponować regenerowane w fabryce boscha czyli rzekomo nowe ale jednak regenerowane.
Jestem ciekaw opinii na temat tych z allegro http://allegro.pl/wtryski-wtryskiwacze- ... 94359.html bo cena jest dość przystępna w porównaniu z tymi z Boscha
Posiadam A4 B7 3.0 BKN 204KM i zauważyłem że mam objaw "lejących" wtryskiwaczy a mianowicie przycinanie (stuk) przy rozruchu na ciepłym silniku jak troszkę sobie posoti nie zawsze to występuje (przycina tylko na ciepłym nigdy na zimnym ). Raz nawet zdarzyło się że zatrzymał się podczas kręcenia na dobrą sekundę.
Samochód nie kopoci na biało na wolnych obrotach jak ciepły, rano mu się zdarzy ale to raczej para wodna w takich temperaturach to normalne ty bardziej że spaliny nie są gryzące.
Zawsze po postoju np. przez noc rano długo kręci tak z 3 sekundy każde kolejne odpalanie od strzała. Dodam żę nie zauważyłem żeby przybywał olej.
Raczej jestem przekonany że to wtryski padają mam takie pytanie czy ktoś montował regenerowane z allegro za 499zł za sztukę i możne sie wypowiedzieć na ich temat ?
Byłem Serwisie Boscha i powiedzieli że oni nie regenerują na miejscu ale mogą zaproponować regenerowane w fabryce boscha czyli rzekomo nowe ale jednak regenerowane.
Jestem ciekaw opinii na temat tych z allegro http://allegro.pl/wtryski-wtryskiwacze- ... 94359.html bo cena jest dość przystępna w porównaniu z tymi z Boscha
Kolego regeneracja tych wtrysków odbywa się na stole: "BOSCH EPS 205" czyli nie są regenerowane Dla naszych wtrysków musi być stół min. EPS 708sebastianb43 pisze:Witam
Posiadam A4 B7 3.0 BKN 204KM i zauważyłem że mam objaw "lejących" wtryskiwaczy a mianowicie przycinanie (stuk) przy rozruchu na ciepłym silniku jak troszkę sobie posoti nie zawsze to występuje (przycina tylko na ciepłym nigdy na zimnym ). Raz nawet zdarzyło się że zatrzymał się podczas kręcenia na dobrą sekundę.
Samochód nie kopoci na biało na wolnych obrotach jak ciepły, rano mu się zdarzy ale to raczej para wodna w takich temperaturach to normalne ty bardziej że spaliny nie są gryzące.
Zawsze po postoju np. przez noc rano długo kręci tak z 3 sekundy każde kolejne odpalanie od strzała. Dodam żę nie zauważyłem żeby przybywał olej.
Raczej jestem przekonany że to wtryski padają mam takie pytanie czy ktoś montował regenerowane z allegro za 499zł za sztukę i możne sie wypowiedzieć na ich temat ?
Byłem Serwisie Boscha i powiedzieli że oni nie regenerują na miejscu ale mogą zaproponować regenerowane w fabryce boscha czyli rzekomo nowe ale jednak regenerowane.
Jestem ciekaw opinii na temat tych z allegro http://allegro.pl/wtryski-wtryskiwacze- ... 94359.html bo cena jest dość przystępna w porównaniu z tymi z Boscha
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 18 wrz 2011, 13:11
- Lokalizacja: Świdnica
Spowodowane jest to prawdopodobnie złym programem pomiarowym, mianowicie ja swoje wtryski mierzyłem VCDSem oraz dodatkowo mój mechanik, a przy okazji dobry znajomy, swoim urządzeniem diagnostycznym + oprogramowanie (marki nie pamiętam) - efekt tego taki że:A6 TDI Sport pisze:Witam, spotkałem się z takim przypadkiem ale nie wiem czym to jest spowodowane.
Może wypowiedzą się bardziej doświadczeni koledzy. Czyżby wtryski były idealne
pozdrawiam
- pomiar na starych wtryskach = wartości zbliżona
- pomiar na nowych - VCDS wartość prawie identycznie pokazywał jak wcześniej na starych! - program Kolegi zbliżona do 0.00.
i zasadnicza różnica, w moim przypadku VCDS pokazuje wyniki statecznie ( jak zrobie test i dostane wyniki, tak takie same są prawie przy każdym następnym pomiarze ), a ten program używany przez znajomego - dynamiczne, tzn co kilka sekund aktualizuje je tak samo jak robi to silnik - korekty nie są stateczne a dynamiczne.
Być może ja nie ogarniam VCDSa lub coś z nim mam nie tak, lecz jeśli jest inaczej to właśnie problem tkwi w tym czym i jak się mierzy.
Kolego Idymy,
widzę, że wszystko pokręciłeś.
Logi o których piszesz to w VCDS robi się w grupie 13 i 14. (Nie wiem jak w innych programach o których wspominasz) Ja natomiast pisałem o grupie 72 --> które pokazują odczyty długoterminowe. I tutaj nie robi się pomiaru tylko odczyt z ECU.
W kwestii sprecyzowania odczyty były robione na oryginalnym VCDS kupionym w ADAKO.
PS
Nie logi stateczne tylko statyczne
widzę, że wszystko pokręciłeś.
Logi o których piszesz to w VCDS robi się w grupie 13 i 14. (Nie wiem jak w innych programach o których wspominasz) Ja natomiast pisałem o grupie 72 --> które pokazują odczyty długoterminowe. I tutaj nie robi się pomiaru tylko odczyt z ECU.
W kwestii sprecyzowania odczyty były robione na oryginalnym VCDS kupionym w ADAKO.
PS
Nie logi stateczne tylko statyczne
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga