Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

C5 2.5 TDI 150, 163, 180 KM prosze o poradę?

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
DonVip
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 324
Rejestracja: 20 mar 2008, 12:41
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: DonVip » 18 sty 2009, 12:56

dokladnie podpinam sie pod wypowiedzi lej pelny syntetyk jest lepsza przepustowosc kanalow olejowych do walkow i co za tym idzie dluzej wytrzymaja :mrgreen:
Audi Back On Track :)

Awatar użytkownika
piotrekkawa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 240
Rejestracja: 30 cze 2008, 14:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: piotrekkawa » 18 sty 2009, 14:50

co do wymiany oleju w skrzyni to proponuję wymienić. zaleca się wymiane w automatach co 60tysięcy. ja przy wymianie rozrządu zleciłem wymianę oleju w ASB i co się dowiedziałem to myślałem że padnę na twarz... na misce olejowej było z pół centymetra osadu. mechanior powiedział,że chyba jeszcze nikt nie wymieniał w tej skrzyni oleju. jeszcze jedno-jeżeli mechanik powie,że w skrzyni oleju się nie wymienia tylko dolewa to radzę zmienić mechanika ( w trzech warsztatach spotkałem się z taką poradą).

grzessmolar
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 203
Rejestracja: 22 maja 2008, 16:38
Lokalizacja: chrzanów

Post autor: grzessmolar » 19 mar 2009, 15:31

censored pisze:grzessmolar
Ile to roboty - 1400 zł i masz 196 KM i 420 Nm.
Poz
najpierw trzeba mieć te 1400zł :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
AUDI-inni czują respekt <kijem><hura>

danielloopp
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 16 sty 2010, 12:41
Lokalizacja: zachodniopomrskie

Post autor: danielloopp » 07 gru 2010, 15:31

m6230 pisze:witam. wlasnie zakupilem podobna bryke z silnikiem 2.5 tdi 150 km i szczerze przyznam ze wlosy mi staja deba jak czytam opinie na temat tych diesli 150km. moze ma ktos dla mnie jakies slowa otuchy bo nie chce jezdzic jak na bombie. o co dbac zeby nie popasc w kilkutsieczne koszty. czytalem cos o walkach itd ale malo z tego rozumiem

[ Dodano: 2009-01-16, 01:53 ]
dodam jeszcze ze skrzynia u mnie tiptronic i co z olejem, pomomo tego ze pracuje idealnie zmieniac olej czy nie dotykac ?? auto ma niby nakulane 175 tys
PANOWIE A CZY KTOS Z WAS ZASTANAWIAL SIE DLACZEGO ZACIERAJA SIE WALKI W 2.5TDI?????? MIANOWICIE ABY MOGL DOSTAC SIE OLEJ DO WALKA MUSI POKONAC JEDEN MALY.MALUTKI FILTEREK KTORY TRZEBA WYMIENIAC JAK POZOSTALE RAZ W ROKU!!!!!! KOSZT ZAKUPU TO OKOLO 150 ZÂŁ !!!!! I PROBLEM Z ZCIERANIEM WALKA ZNIKA !!! MALO KTO WIE O TYM ALE TAK JEST!!! POZDRAWIAM I DO DZIELA!!
danielloopp

MłodyWilk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 18 gru 2009, 23:05
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: MłodyWilk » 07 gru 2010, 16:54

Problemy z wałkami i hydrauliką to nie mity!!!
Panowie powiedzmy sobie sami - ile na naszym forum nie wspominajac już np forum passata borykało się z tym problemem. Ta usterka niestety dotyczy silników 2,5TDI i nie ma się co czarowac, że tak nie jest...
To, że ktoś pojeździł 20- 100 tyś to wcale nie znaczy, że za kolejne 50tyś km hydraulika się nie odezwie. Jest to najsłabszy puntk tych silników szczególnei 150konnych i koniec i kropka!
A tłumaczenie że poprzedni właściciel nie dbał o serwis itd to takie zamiatanie sprawy pod dywan.
Pokażcie mi przypadek zajechanego wałka w 1.9 TDI AFN/AVG. Z tego co wiem w AWX i innych modelach 1.9 TDI też taka usterka nie występuje, a jeśli juz wystąpiła to jest to niespotykany przypadek. A z tego co wiem to trochę(dużo więcej od 2,5) tych 1.9 TDI po naszych drogach śmiga.
Więc błagam nie piszcie bzdur, że to mity, bo rozjechaa hydraulika w 2.5 TDI to dosyć częsta przypadłośc którą potwierdzi prawie każdy mechanik.
A czy przyczyną jest nie wymienianie filtra czy inna pierdołą to juz nie wnikam.
Hydraulika w 2.5 się wyciera i to jest fakt!!!

BlackJack
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 09 lis 2009, 18:21
Lokalizacja: Chrzanów/Małopolska

Post autor: BlackJack » 10 gru 2010, 03:41

danielloopp pisze:
m6230 pisze:witam. wlasnie zakupilem podobna bryke z silnikiem 2.5 tdi 150 km i szczerze przyznam ze wlosy mi staja deba jak czytam opinie na temat tych diesli 150km. moze ma ktos dla mnie jakies slowa otuchy bo nie chce jezdzic jak na bombie. o co dbac zeby nie popasc w kilkutsieczne koszty. czytalem cos o walkach itd ale malo z tego rozumiem

[ Dodano: 2009-01-16, 01:53 ]
dodam jeszcze ze skrzynia u mnie tiptronic i co z olejem, pomomo tego ze pracuje idealnie zmieniac olej czy nie dotykac ?? auto ma niby nakulane 175 tys
PANOWIE A CZY KTOS Z WAS ZASTANAWIAL SIE DLACZEGO ZACIERAJA SIE WALKI W 2.5TDI?????? MIANOWICIE ABY MOGL DOSTAC SIE OLEJ DO WALKA MUSI POKONAC JEDEN MALY.MALUTKI FILTEREK KTORY TRZEBA WYMIENIAC JAK POZOSTALE RAZ W ROKU!!!!!! KOSZT ZAKUPU TO OKOLO 150 ZÂŁ !!!!! I PROBLEM Z ZCIERANIEM WALKA ZNIKA !!! MALO KTO WIE O TYM ALE TAK JEST!!! POZDRAWIAM I DO DZIELA!!
A o jakim dokładnie filterku kolega mówi?

Tasior5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 115
Rejestracja: 07 gru 2008, 14:56
Lokalizacja: Opolskie(K-Koźle)

Post autor: Tasior5 » 10 gru 2010, 21:47

BlackJack, a o jakim ty filterku piszesz ?(czyżby odpowietrzenia wału korbowego?)Czy jest jakiś inny o którym nie wiem. :oops: Jak tak to opisz gdzie on się znajduję bo nie każdy na forum jest mechanikiem.
Pozdrawiam Patryk ;-)

BlackJack
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 09 lis 2009, 18:21
Lokalizacja: Chrzanów/Małopolska

Post autor: BlackJack » 11 gru 2010, 01:57

Nie jestem mechanikiem i dlatego pytam. Czy odmę trzeba wymieniać co roku???

Tasior5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 115
Rejestracja: 07 gru 2008, 14:56
Lokalizacja: Opolskie(K-Koźle)

Post autor: Tasior5 » 11 gru 2010, 08:33

Proponuję dokładnie przejrzeć forum.O odmie jest poruszanych parę tematów i wszystko jest wyjaśnione. Oczywiście wymienia się ten filtr, ale ty zapewne masz plastikowa z dziurkami i tej się nie wymienia jak już to możesz ją wymyć ale wątpię by się zapchała(jak dobrze pamiętam w autach po liftingu ten element został poprawiony na całkowicie plastikowy).Co innego w np.AFB. ;-)
Pozdrawiam Patryk ;-)

McGregor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 05 paź 2010, 15:57
Lokalizacja: Sokołów Podlaski

Post autor: McGregor » 11 gru 2010, 10:13

siemanko ...ja mam problem taki z pedal gazu wciskam do konca a ledwo jedzie 80 ...i przy 2 tysiacach obrotow slychac przerazliwy dzwiek...tak jakby turbo :( pomozcie

Awatar użytkownika
krzycho0110
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: krzycho0110 » 14 gru 2010, 15:00

MłodyWilk >> Też mi odkrycie roku ,z tymi mitami to chyba pomyliłeś fora ,bo tu akurat 99% ludzi wie że to fakty :roll:

danielloopp >> Następny odkrywca urwał się z choinki i prawi na forum :roll:

Ludzie czytajcie i jeszcze raz czytajcie ,te wasze "odkrycia" roku były przerabiane już na początku istnienia tego forum ,nie wspomnę ok akp <ok>


McGregor Poczytaj coś ala "tryb awaryjny" powinno ci pomóż <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga