[4.2 ANK 340 KM] Problem z wiskozą, wichura pod maską.
- Lucky Luke
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 17 mar 2014, 13:48
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Lucky Luke
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 17 mar 2014, 13:48
- Lokalizacja: Mazowieckie
Wiskoza do wymiany... Miałem to samo u siebie.Wymień ją na sprawną bo w wyższych partiach obrotów jest ryzyko że rozwali Ci wiatrak i uszkodzi chłodnicę... Wiskoza załącza się na sztywno przy panującej wyższej temperaturze w komorze silnika jeśli silnik jest zimny powinna się swobodnie dać zatrzymać a zwiększanie raptownie obrotów silnika nie powinno być gwałtownie przenoszone na wiatrak tak jak to ma się przy spięciu wiskozy...ja na pracującym silniku jeszcze nie nagrzanym swobodnie zatrzymam wiatrak palcem Ty tego nawet nie próbuj bo może być po palcach U mnie też była spięta nowa a może raczej świeża wymieniłem ją na używana sprawną oryginalną i jest ok.kubawd pisze:Przed chwilą odpaliłem go na zimno, wentylator chodził szybko, nie dało się palcem zatrzymać. Dodatkowo, przy wyłączonym silniku i zapłonie próbowałem zakręcić wiatrakiem, staje w miejscu. Zaraz spróbuję coś nagrać.
- marchewa1924
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 46
- Rejestracja: 21 lut 2016, 20:52
- Lokalizacja: Bisztynek
Ja jeszcze o takiej konwersji nie słyszałem... Czy wiskoza odbiera moc hmm jeśli jest spięta to myślę że tak... tak samo jak włączona klimatyzacja czy alternator w chwili dużego obciążenia.Kocureq pisze:A tak przy okazji - czy nikt nie robi w S6 konwersji z wiskozy na elektryczny wentylator? Wiskoza nie odbiera mocy?
Kuba zrób tak jak Ci mówiłem kup sprawną a wymienić dasz radę sam... Ja to zrobiłem pod blokiem w 10minut... Jak chcesz to przyjedź do mnie pomogę bez żadnych kosztów nie daj się naciągnąć na 400zł za wymianę tego.kubawd pisze:Dokładnie. Chyba spróbuję upolować używaną, koszt nowej w ASO to ponad 1k,-. Do tego ok. 400,- robocizny