A6 C5 - Wymiana licznika bez FIS na pełny FIS - przedlift
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 839
- Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T ANB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mielec
Bardzo prawdopodobne że kupiłeś dobre zegary, 97' to raczej immo1. Co ci potrzeba jest w pierwszym poście, w sumie to manetkę którą łatwo dostać, czerwoną kostkę ale to mogłeś dostać z licznikiem a jak nie to na większym szrocie bez problemu ją znajdą, podobnie pewnie jak manetkę. No może pestki immo u "zegarmistrza".
[ Dodano: 2016-03-31, 22:24 ]
A co zrobić żeby komunikaty na FISie o spalonych żarówkach wyświetlało? Bo o spryskiwaczu to odpowiedni zbiornik z czujnikiem i puszczenie kabla przez czujnik na masę, dobrze myślę?
[ Dodano: 2016-03-31, 22:24 ]
A co zrobić żeby komunikaty na FISie o spalonych żarówkach wyświetlało? Bo o spryskiwaczu to odpowiedni zbiornik z czujnikiem i puszczenie kabla przez czujnik na masę, dobrze myślę?
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7186
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
Ziomek-> a6-c5-wymiana-licznika-bez-fis-na-pelny ... htm#778238 opisałem to parę stron wcześniej
co do spalonych żarówek to ilość potrzebnej pracy jest opisana w poradniku http://urbinek.eu/Zamiana%20p%C3%B3%C5% ... ll-FIS.pdf
i w mojej ocenie nie współmierna do korzyści
co do spalonych żarówek to ilość potrzebnej pracy jest opisana w poradniku http://urbinek.eu/Zamiana%20p%C3%B3%C5% ... ll-FIS.pdf
i w mojej ocenie nie współmierna do korzyści

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 839
- Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T ANB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mielec
Przeczytałem tego PDFa, dużo pracy włożone w napisanie tego, sam czujnik od płynu banalny choć nie wiem czy byłby mi tak potrzebny jak światła. Raczej ich nie sprawdzam przed ruszeniem w trasę i w sumie to nie wiem czy mam spaloną jakąś żarówkę czy nie. Jak mi się płyn skończy to wiem-po prostu nie psika. Co do samej rzeźby to faktycznie, roboty troszkę a z moimi drewnianymi łapskami to szybciej bym nerwowo się wykończył niż to ogarnął.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 49
- Rejestracja: 24 maja 2015, 22:57
- Lokalizacja: Jaworzno / Niemcy
WIęc tak kostke udalo mi sie dorwać z a4 od panelu klimatronika, co do zegarow kupionych to sa immo1 ale sprzedawca nie dał mi pinu, wiec musze go wyciagnac z zegarow. Co do moich zegarów to teraz za duzo rozbierania zeby je wyciagnąć tylko do odczytu kodu, jak bede mial u siebie zegary z fis wtedy bede rozbieral. Czy nie dziwnym jest fakt ze teraz moje zegary swieca po przekreceniu zaplonu bez wlaczonych swiatel? no i ze mam kluczyki (dwie szt) rybki? Czy Elm'em lub miniVAG505, sprawdze teraz jakos generacje immo?CO do naklejki w kole to jej brak, ale mam w ksiazce serwisowej, tylko tak jak pisalem na wiele to moze nie dac bo auto z roku 97 wiec powinno miec immo1 ale jak pisalem wczesniej podejrzewam ze ktos grzebal w tych zegarach i moga byc zmienione. Jeszcze mam pytanie o to podpiecie "1. sygnał spalania ECU ------------------------------- pin 18 komputera silnika (u mnie cienki żółty)" gdzie go zlokalizuje, czy ta wiazka gdzies przechodzi kolo zegarow czy trzeba przewod od ecu ciagnac?
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7186
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
ciągniesz od ECU sygnał spalania - w tym temacie już podawałem jakie piny w benzynie są , tak samo parę stron wcześniej podałem do jakiego Vinu jest immo1 , sprawdź minivagiem numer licznika - masz pewno 4B0919860 i jakąś literkę?
co do zegarów , to musi coś być zrobione że świecą po zapłonie , jak nie spojrzysz to się nie dowiesz - jakie dużó rozbierania , dwie śrubki ale ok jak uważasz
o jakie rybki Tobie chodzi???
co do zegarów , to musi coś być zrobione że świecą po zapłonie , jak nie spojrzysz to się nie dowiesz - jakie dużó rozbierania , dwie śrubki ale ok jak uważasz
o jakie rybki Tobie chodzi???
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 49
- Rejestracja: 24 maja 2015, 22:57
- Lokalizacja: Jaworzno / Niemcy
tego sie obawiam czy ktos nie namieszal w tych zegarach, ok jutro zerkne, myslalem ze kierownice trzeba zrzucic zeby obejzec je od tylu
, rybki czyli grot chowany w pilocie, chyba w 97r tego nie bylo? wiec po swiecacych zegarach i tych kluczykach do tego blad polaczenia z zegarami minivagiem, boje sie ze immobilaizer jest zmieniny. Dodam ze zadna dioda mi sie nie zapala od immobilaizera, nawet nie wiem gdzie powinna?

- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7186
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
Ale kolega tusiek ma licznik z kontrolkami 97/98 rok 
W liczniku półliftowym czyli roczniki modelowe 2000/2001 - podświetlenie nie ma standartowo po zapłonie , edytując jedną komórką można włączyć na raz podświetlenie tarcz i wskazówek
W liniczku poliftowym czyli rocznik modelowy 2002 i w górę , z ringami - standartowo jest podświetlenie wskazówek po zapłonie , można to ustawić w kanale 19 adaptacji żeby np. tarcze też świeciły

W liczniku półliftowym czyli roczniki modelowe 2000/2001 - podświetlenie nie ma standartowo po zapłonie , edytując jedną komórką można włączyć na raz podświetlenie tarcz i wskazówek
W liniczku poliftowym czyli rocznik modelowy 2002 i w górę , z ringami - standartowo jest podświetlenie wskazówek po zapłonie , można to ustawić w kanale 19 adaptacji żeby np. tarcze też świeciły
Właśnie zabieram sie za wymianę na pełny FIS, mam manetki, kable, wtyczki piny i licznik 4b0919880 dorwałem w pełni sprawny z diesla, a mam benzynę, wiec będę musiał jakoś wgrać wkład, i wyciągnąć PIN, mam nadzieje, ze najtańszy kabel VAG OBD, OBDII da radę. No i przed rozpoczęciem prac, gdzie znajdę poradnik, jak wgrać wsad od benzyny? Wiem ze będę musiał wymienić tarcze obrotów, ale to nie problem. Następnie, mam RNS-D i teraz do których wpiąć kable aby była informacja na FIS ie
Tak jak na zdjęciu we wtyczce zmieniarki dolutowywujemy okablowanie na Data OUT, Clock oraz obok data OUT na znaczek z plusem ? Czyli to oznaczenie mikrowylacznika to jest enable?
Aha kabel mam taki, mam nadzieje ze wystarczy ?
http://allegro.pl/showItem2.php?item=5572065759
Aha kabel mam taki, mam nadzieje ze wystarczy ?
http://allegro.pl/showItem2.php?item=5572065759
Tak jest to DX nie sadziłem, że to tyle zachodu :shock: pewnie zrobię pózniej, podciągnę sobie tylko okablowanie. A Fazzi tłumaczył gdzies jak wgrać wsad, czy ma pliki ?
Jeszcze sie okazało ze kupiłem w pełni sprawny licznik FIS ( podobno ) z immo1 97' wiec pewnie będę musiał wyłączyć immo, ale to nie problem, bo przecież teraz to żadne zabezpieczenie.
Jeszcze sie okazało ze kupiłem w pełni sprawny licznik FIS ( podobno ) z immo1 97' wiec pewnie będę musiał wyłączyć immo, ale to nie problem, bo przecież teraz to żadne zabezpieczenie.