
[A6 C5 2.8l] Przyspieszenie?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 47
- Rejestracja: 15 wrz 2008, 10:51
- Imię: Lacz
- Rocznik: 2017
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TFSI 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Rybnik
[A6 C5 2.8l] Przyspieszenie?
Witam. Mam silnik 2.8l autko z 99r QUATTRO LPG i w porównaniu do 2.0TDI mojego ojca moje 193KM wychodzą blado
Nie wiem teraz czy te silniki poprostu tak pracuja, czy moze z moim jest cos nie tak. W zaden sposób nie zaobserwowałem złej pracy silnika czy tp na gazie czy na bezynie, spalanie LPG około 13l/100km. Prosze użytkowników o opis odczuć podczas przyśpieszania czy podobnie jak u mnie auto najbardziej przyśpiesza w granicy 3000obr/min a potem powyżej 3500 juz nieco gorzej, dopiero około 5500, 6000 znowu czuć nieco wiekszy zryw. Dziwi mnie że 193KM nie robią zbyt wielkiego kopa. Aha czy na gazie czy na bezynie reakcja taka sama. Wysłałem PW do jednego z urzytkowników 4um ale prosze też innych o wypowiedz. Pozdrawiam.

- Piotr 13585
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 73
- Rejestracja: 06 gru 2008, 23:04
- Lokalizacja: Berlin/Szczecin/Nowe
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 47
- Rejestracja: 15 wrz 2008, 10:51
- Imię: Lacz
- Rocznik: 2017
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TFSI 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Rybnik
Mniejsza o spalanie bo ostatnio to juz calkiem mnie zaskoczyl 11l z kalkulatorem w reku tankowane na tej samej stacji (SHELL) jazda oczywiście w wiekszości na krótkich odcinkach 8km jeden wypad dłuzszy 60km. W moim poście chodzi mi głownie o to czy mam sie czym martwić czy to normalna praca 2.8l, koledzy na forum chwaili ten silnik za osiągi wiec sie troche zmartwiłem bo po przesiadce z Golfa 60KM nie powiem jest dobrze dynamicznie ale bez jakiegoś niesamowitego kopa którego sie spodziewałem po tym silniku.
- gumisv6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 341
- Rejestracja: 02 gru 2008, 19:04
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 204KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Chełm
ja tam mam 2.6 i z nowszymi o 10 lat mietkami nie kucało moje 150KM w sumie to nie wiem czy on cisnął do końca i jaki tam miał silnik ale co nowszy to nowszy i tak i tak, poszliśmy na równo od świateł co mnie bardzo ten fakt cieszy. a ten 2.0 TDI nie wątpię że nie idzie ale zobacz co sie będzie działo po 120 

- erick
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 84
- Rejestracja: 10 mar 2009, 21:11
- Lokalizacja: Pruszków/mazowieckie
I ilość koni jak i moment ma znaczenie. Diesle mają faktycznie dobry start, bo maja nisko osadzone momenty, ale potem....
to już tylko wąchaja spaliny, no chyba, że jakiś z większym silnikiem się trafi. Ja mam 3.0 220 KM i 300 Nm z sześciobiegową skrzynią. Do 4200 RPM ciągnie nieźle, ale po przekroczeniu, to już jest rakieta. I ciągnie do samego odcięcia. :mrgreen:

- gumisv6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 341
- Rejestracja: 02 gru 2008, 19:04
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 204KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Chełm
szukaj 
albo filterki też sobie powymieniaj jak są zajechane to na pewno mają też decydujący wpływ
jakby to dieselki były dobre w te klocki to nie benzynka by przodowała na różnego typu zawodach proste
chociaż nie powiem na pewno nie jeden dzisiejszy dieselek zadziwiłby oko
albo może za dużo oczekujesz bo proste że przy starcie nie wyprzedzisz go na pół kilometra
ważne żeby nie miał przy Tobie polotu, a moim zdaniem 2.8 powinno już na 3 biegu zostawić go ładnie z tyłu tak popatrzeć na oko w wyobraźni
i powinno dać mu do myślenia że nie tylko 2x większy moment obrotowy sie liczy, a też parę kucyków pod maska trzeba mieć 

albo filterki też sobie powymieniaj jak są zajechane to na pewno mają też decydujący wpływ
jakby to dieselki były dobre w te klocki to nie benzynka by przodowała na różnego typu zawodach proste

chociaż nie powiem na pewno nie jeden dzisiejszy dieselek zadziwiłby oko

albo może za dużo oczekujesz bo proste że przy starcie nie wyprzedzisz go na pół kilometra

ważne żeby nie miał przy Tobie polotu, a moim zdaniem 2.8 powinno już na 3 biegu zostawić go ładnie z tyłu tak popatrzeć na oko w wyobraźni


Ostatnio zmieniony 19 mar 2009, 00:57 przez gumisv6, łącznie zmieniany 1 raz.
- gumisv6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 341
- Rejestracja: 02 gru 2008, 19:04
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 204KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Chełm
jak Ci tak bardzo na tym zależy to sprawdź ile tak na prawde tych kucyków pod maska Ci zostało na hamowni czy jak to tam sie nazywa
ale co tu też dużo gadać 2.8 to nie jest maszyna o sportowym charakterze chyba że tego oczekujesz ale na pewno nie powinnieneś, bo nie jeden civic z 1.6 silnikiem będzie brał Cie i jeszcze objeżdżał wokoło jak chciał
moim zdaniem nie o to chodzi, po prostu 2.8 ma brać 2.0TDI bez żadnych problemów i tyle,
a przy 120 już DAWNO powinnien zdjąć nogę z gazu bo i tak musi dojść do niego że i tak z tego nic nie będzie
zresztą jakby to miało się dziać na ulicy uznałbym że 2.0TDI sieje tylko nie potrzebna kompromitację i dałbym mu pooglądać swoje tylne zderzaczki nawet przy swoim 2.6
ale co tu też dużo gadać 2.8 to nie jest maszyna o sportowym charakterze chyba że tego oczekujesz ale na pewno nie powinnieneś, bo nie jeden civic z 1.6 silnikiem będzie brał Cie i jeszcze objeżdżał wokoło jak chciał
moim zdaniem nie o to chodzi, po prostu 2.8 ma brać 2.0TDI bez żadnych problemów i tyle,
a przy 120 już DAWNO powinnien zdjąć nogę z gazu bo i tak musi dojść do niego że i tak z tego nic nie będzie

zresztą jakby to miało się dziać na ulicy uznałbym że 2.0TDI sieje tylko nie potrzebna kompromitację i dałbym mu pooglądać swoje tylne zderzaczki nawet przy swoim 2.6

elo że tak wtrącę, poprzednio jeździłem paskiem b53bg 1.9 tdi 131km, moim aktualnym audi robię tego Passata z dużym palcem od nogi w nosie od samego początku wyścigu, więc 193 kucyki chyba gdzieś u Ciebie kolego się zabunkrowały w stajence
Leć na hamownie taka moja rada...
![;] ;]](https://a6klub.pl/images/smilies/krzywy.gif)
www.shade.arrakis.pl - galeria moich wozideł 
Idąc do przodu, patrz, czy zostawiasz ślady,
po których mógłbyś wrócić.

Idąc do przodu, patrz, czy zostawiasz ślady,
po których mógłbyś wrócić.