Problem z odpaleniem + zegary
Problem z odpaleniem + zegary
Witam,
mam taki problem mianowicie gdy chce odpalic auto przekrecam na zaplon na kontrolce ladowania wartosc spada do ~10 potem nastepuje "klikniecie" tajemniczego przekaznika pod kolumna i kontrolka wskazuje 12V a zegary "rozswietlaja" się. No i auto nie odpala. Po doladowaniu aku prostownikiem auto odpala normalnie. I dziwne klikniecie ustepuje. Jeszcze jak odpale go to przy nastepnej probie kontrolka pokazuje mi ponad 12V i nie ma najmniejszego problemu. Gdzie może leżeć przyczyna?
mam taki problem mianowicie gdy chce odpalic auto przekrecam na zaplon na kontrolce ladowania wartosc spada do ~10 potem nastepuje "klikniecie" tajemniczego przekaznika pod kolumna i kontrolka wskazuje 12V a zegary "rozswietlaja" się. No i auto nie odpala. Po doladowaniu aku prostownikiem auto odpala normalnie. I dziwne klikniecie ustepuje. Jeszcze jak odpale go to przy nastepnej probie kontrolka pokazuje mi ponad 12V i nie ma najmniejszego problemu. Gdzie może leżeć przyczyna?
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7187
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
ok teraz spojrzałem że masz diesla
w benzynie tam jest przekaźnik od zasilania ECU i pompy paliwa
W twoim 1.9TDI tam jest przekaźnik od świec żarowych. Ok a nie odpala tzn. rozrusznik kręci?
Są jeszcze dwa przekaźniki - w puszcze ECU od zasilania komputera , czujników itd. on daje napięcie na przekaźniki od świeć żarowych a także przekaźnik od pompy spiętrzającej w baku
pozycja nr. 6 w tym uchwycie:
![Obrazek]()

W twoim 1.9TDI tam jest przekaźnik od świec żarowych. Ok a nie odpala tzn. rozrusznik kręci?
Są jeszcze dwa przekaźniki - w puszcze ECU od zasilania komputera , czujników itd. on daje napięcie na przekaźniki od świeć żarowych a także przekaźnik od pompy spiętrzającej w baku
pozycja nr. 6 w tym uchwycie:
No rozrusznik kreci. dziwi mnie te skoki napiecia no nic powalcze z tym co mi napisales i moze sie uda normalnie odpalac go a nie pod prostownik i dopiero
[ Dodano: 2016-03-04, 11:18 ]
wiec tak problem pozostał.
wymieniłem aku na nowy. przy okazji altek poszedl do regeneracji i wymienilem dwa przekazniki 219 i 202 a skoki napiecia nadal sa.
jakies pomysly?
[ Dodano: 2016-03-04, 11:18 ]
wiec tak problem pozostał.
wymieniłem aku na nowy. przy okazji altek poszedl do regeneracji i wymienilem dwa przekazniki 219 i 202 a skoki napiecia nadal sa.
jakies pomysly?