Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ASG 4.2 299 KM] 4.2 wypadanie zapłonu cylinder 3

Silniki benzynowe
Pedross86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 126
Rejestracja: 07 gru 2013, 12:27
Lokalizacja: Zielona Góra

[ASG 4.2 299 KM] 4.2 wypadanie zapłonu cylinder 3

Post autor: Pedross86 » 20 sie 2014, 22:26

Witam. Od jakiegoś czasu zmagam się z tym problemem. Czasami jest poprawa a czasami zapala się check silnika i czuć nie równą pracę na wolnych obrotach. Trzęście budą auta. Zamieniałem miejscami cewki nic nie dało. Świece też miejscami pozamieniałem i dalej to samo
Błędy :
16684 Wykryto losowe przerwy zapłonu w kilku cylindrach P0300
16687 cylinder 3 - wykryto wypad zapłonu P0303

co jeszcze mogę sprawdzić ? mam Vaga. Mam narzędzia ale nie jestem aż tak dobry z mechaniki. Proszę o podpowiedzi bo jak mam zaprowadzic auto do elektryka który i tak mi to nie zrobi a auto stało 3 tygodnie to wole sam małymi krokami do tego dojść. Auto aktualnie na samej benzynie jeździ ponieważ komputer gazu został odłączony ( zalany wodą). czekam na kolejny ale chce najpierw ogarnąć tą prace na benzynie a później zająć się gazem. <uoee>

[ Dodano: 2014-08-20, 22:26 ]
żadnych podpowiedzi ? szukałem troche po forum jest pare tematów ale w większości to wypada pare cylindrów a nie jeden. Wtryskiwacz paliwa ? filtr paliwa raczej jak by był zapchany to wywalało by inne. Dziwna sprawa jest ponieważ dzisiaj troche pojeździłem i przepaliłem auto było ok. a jutro założe się że będzie znowu lipa....

szwagierrro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 01 sty 2013, 20:15
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: szwagierrro » 21 sie 2014, 07:17

może to być wtryskiwacz, sprawdź w ten sposób - zapal i w czasie pracy odłącz elektrykę od tego cylindra. Brak różnicy w pracy = rąbnięty wtrysk.

Pedross86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 126
Rejestracja: 07 gru 2013, 12:27