[ TIP+Q] Nadeszła pora remontu tipa :)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 34
- Rejestracja: 25 mar 2014, 19:36
- Lokalizacja: Lubin
Witam. Moja skrzynia juz tez domaga sie tego by do niej zajrzeć. Przebieg oryginalny 240tys, objawy to przeciągnie biegów od 3 w gore i dość twarde zmiany zarówno w gore i dół, do tego z 3 na 4 przechodzi jakby w dwóch stopniach tzn tka jakby wrzucał bieg dwa razy. Do tego wibracje i falowanie obrotów na zimnym. Dlatego tez z racji tego ze mieszkam za granica chce dobrze wybrać jeśli chodzi o serwis ASB a jak wiadomo niestety każdy z nich ma pochlebne jak i negatywne opinie. Czy ktoś miał do czynienia z VAG-EXPERT ze Skoczowa Oni oferuja skrzynie z wymiana, nowymi olejami filtrami i adaptacje za 3800zl. Ktoś o nich slyszal
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom/okolice
Moja skrzynia byla wyciagana z auta juz ze 4 razy. Najgorsze, ze poszczegolne czesci nie psuja sie wszystkie na raz. Jednego miesiaca padnie konwerter......za 8 miesiecy kosz forwardu.......a za rok kosz rewersu........na szczescie tiptronic w Audi jest banalna konstrukcja i radzi sobie z tym wiekszosc warsztatów w Polsce........raz ze duzo egzemplarzy jezdzi po naszych drogach......dwa ze czesci do skrzyni sa praktycznie od reki.......trzy ze te skrzynie naprawde w rozbieraniu i skladaniu sa jak klocki do układania......niczego nie da sie zamontowac inaczej niz powinno byc. Jedynym problemem jest tu jedynie uczciwosc warsztatu i rzetelnosc w podejsciu do tematu.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Dlatego moim zdaniem lepiej zrobić wszystko za jednym razem i mieć święty spokój. Mi się na wiosnę posypał kosz forwardu (urwało kawałek wieńca i wypadło zabezpieczenie) i żeby zaraz znowu nie trzeba było zrzucać wszystkiego poszedł nowy kosz, konwerter, pompa oleju, piston rewersu, tarczki, przekładki i sterownik. Jednorazowo szarpnie po kieszeni, ale nie trzeba się martwić czy za miesiąc znowu coś nie klęknie.
motostacja - części samochodowe.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom/okolice
No niby tak ....ale.......perspektywa wydania jednorazowo 4000-5000 zł na kompletny remont.....w porównaniu z perspektywą wydania 1700 zł na wymianę kosza rewersu ........niski koszt zawsze kusi najbardziej :D ....wiem że to i tak się później odbije po kieszeni......no ale......:PMazdomania pisze:Dlatego moim zdaniem lepiej zrobić wszystko za jednym razem i mieć święty spokój. Mi się na wiosnę posypał kosz forwardu (urwało kawałek wieńca i wypadło zabezpieczenie) i żeby zaraz znowu nie trzeba było zrzucać wszystkiego poszedł nowy kosz, konwerter, pompa oleju, piston rewersu, tarczki, przekładki i sterownik. Jednorazowo szarpnie po kieszeni, ale nie trzeba się martwić czy za miesiąc znowu coś nie klęknie.
Gosia, tak z ciekawości gdzie to wszystko robiłaś? Masz jakiś sprawdzony warsztat?Mazdomania pisze:Dlatego moim zdaniem lepiej zrobić wszystko za jednym razem i mieć święty spokój. Mi się na wiosnę posypał kosz forwardu (urwało kawałek wieńca i wypadło zabezpieczenie) i żeby zaraz znowu nie trzeba było zrzucać wszystkiego poszedł nowy kosz, konwerter, pompa oleju, piston rewersu, tarczki, przekładki i sterownik. Jednorazowo szarpnie po kieszeni, ale nie trzeba się martwić czy za miesiąc znowu coś nie klęknie.
http://www.pawlaczyk-skrzynie.pl/
ul. Budowlanych 9
62-081, Baranowo k.Poznania
a ktoś z tą firmą miał do czynienia?
Teomotors - słyszałem dobre opinie ale także że słono kasują
ul. Budowlanych 9
62-081, Baranowo k.Poznania
a ktoś z tą firmą miał do czynienia?
Teomotors - słyszałem dobre opinie ale także że słono kasują
project by dziii
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Jak ktoś lubi płacić kilka razy za to samo (demontaż, montaż, naprawa, uszczelki, olej), to można i tak podchodzić do tego. Poza tym robiąc jedną rzecz, a nie ruszając reszty to wymieniona rzecz dostaje po "torbach".Piotrek_85 pisze:No niby tak ....ale.......perspektywa wydania jednorazowo 4000-5000 zł na kompletny remont.....w porównaniu z perspektywą wydania 1700 zł na wymianę kosza rewersu ........niski koszt zawsze kusi najbardziej :D ....wiem że to i tak się później odbije po kieszeni......no ale......:PMazdomania pisze:Dlatego moim zdaniem lepiej zrobić wszystko za jednym razem i mieć święty spokój. Mi się na wiosnę posypał kosz forwardu (urwało kawałek wieńca i wypadło zabezpieczenie) i żeby zaraz znowu nie trzeba było zrzucać wszystkiego poszedł nowy kosz, konwerter, pompa oleju, piston rewersu, tarczki, przekładki i sterownik. Jednorazowo szarpnie po kieszeni, ale nie trzeba się martwić czy za miesiąc znowu coś nie klęknie.
Swoją robiłam niedaleko siebie. Zrobiłam tylko kilka tkm, bo nie jeżdżę autem, ale do póki jeździłam chodziła jak trzeba. Jedyny minus to zarysowali mi błotnik i zderzak, ale póki co zamalowałam lakierem do paznokcielwarka1 pisze:Gosia, tak z ciekawości gdzie to wszystko robiłaś? Masz jakiś sprawdzony warsztat?
Sprawdź ile kosztują części to zobaczysz dlaczego tyle kasują. Koło moich rodziców jest serwis ASB, który bierze max 3500 za remont 5hp, ale od "dobrych ludzi" słyszałam, że ładują używane części.dziii pisze:Teomotors - słyszałem dobre opinie ale także że słono kasują
Jak masz dobre dojście to kup sam części, a zleć tylko robociznę. Jak nie masz dojścia to oddaj do sprawdzonego warsztatu.
motostacja - części samochodowe.
Narazie mam tylko w sumie przeciąganie biegów delikatne i wibracje tylko wibracje tzn drgania są nie synchroniczne efekt jest taki jakby się jechało po nie równej drodze na której miejscami jest rozsypany żwir i powoduje to takie myszkowanie i efekt mrowienia. Do tego czasu nie ustaliłem co może być przyczyną przeglądając forum wnioskuje, ze prawdopodobnie powodem tego jest skrzynia a co dokładnie to nie wiem . No nic trzeba dać do remontu i regeneracji, choć po głowie chodzi mi założenie skrzyni z innego auta jeśli wyrwię za dobra cene i sprawdzoną ale to już liczę na uczciwość mojego kolegi co bawi się w takie rzeczy. A tak wgl jeśli miałbym pewną skrzynie to warto przełożyć czy mimo wszystko bardziej sprawdza się regeneracja aktualnej skrzyni?
project by dziii
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga