Witam wszystkich, pierwszy post, pierwszy problem. W aucie mym zamontowałem intalacje lpg i od samego początku jest problem...z lpg, a mianowicie z płynnym przejściem z pb na lpg. Po odpaleniu i przejechaniu 2 km diodka lpg zapala sie światłem ciągłym (włącza tanio) i auto jedzie ok podczas równej jazdy. Ale gdy tylko wcisne mocniej ma chwilę zawachania, przydusza sie. Ciężko też nim ruszyć bo trzeba podawac duzo obrotów. Zachowuje sie jak zalewany polonez na gazniku. Po kilku km problem znika, jedzie normalnie. Czekam na jakieś sugestie, bo powoli ja i gazownik nie dajemy rady. Jesli chodzi o graty lpg to są standardowe, stag 300, reduktor kme, wtrychy baracuda ( chyba 1,5ohm),
Były regulacje, zmiany dysz, adaptacje i nic to nie daje. Na benzynie chodzi jak przeciąg. Świece, przewody, rozrządy nowe.
(A6 C5 2.4 ARJ) Problem z LPG
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 20 lut 2016, 15:18
- Lokalizacja: Mazowsze
albo jedź do innego gazownika.
tu masz listę polecanych - jedź do najbliższego, ogarniętego.
https://www.google.com/maps/d/viewer?mi ... IC2L-6Xbks
tu masz listę polecanych - jedź do najbliższego, ogarniętego.
https://www.google.com/maps/d/viewer?mi ... IC2L-6Xbks
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 20 lut 2016, 15:18
- Lokalizacja: Mazowsze
Odgrzewam kotleta ponownie, zmienilem wtryski na hany. Problem moze w mniejszym stopniu, ale pozostal. Zakupilem fejs staga i mam do Was wielka prosbe, a mianowicie gdzie i jak " , ta mieszanke" . Widzialem jakas opcje o obcinaniu czasu wtrysku, widzialem opcje z temperatura, tylko nie wiem jak to ugrysc. Potrzebuje poprowadzenia za " raczke". Swoja droga, ten caly stag to moim zdaniem, slaby kalkulator i Nic wiecej. Moim zdaniem taki sterownik lpg powinien stroic sie sam i caly czas kontrolowac mieszanine, a nie jakies przemnazanie czasu wtrysku i non stop problem. Czemu w tym cudzie techniki z podlaskiej krainy nie dziala funkcja plug n play? jakies mnozniki, mapy zielone, niebieskie, odchylki. Po co to wszystko?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 295
- Rejestracja: 23 wrz 2013, 11:09
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
opisany przez ciebie problem to chyba problem zimnego VAGa. Na początek podnieś temperaturę przełączania na LPG na 51* i zobacz czy po przełączeniu na LPG będzie lepiej czy bez zmian.
teoretycznie w stagu jest taka funkcja ale nie działa ona tak jak powinna.Imigrant007 pisze: Moim zdaniem taki sterownik lpg powinien stroic sie sam