[ TIP+Q] Problem z TIPTRONICKIEM zero reakcji.
[ TIP+Q] Problem z TIPTRONICKIEM zero reakcji.
Witam.
Jestem tu nowy więc dzień dobry wszystkim.
Posiadam od niedawna A6 C6 3.0tdi 225km TIP+Q. Problem polega na tym że po wbiciu biegu samochód nie reaguje nawet delikatnie nie ciągnie, kompletnie zero reakcji. Na wyświetlaczu widać, że biegi zmienia z tym że po chwili wchodzi w tryb awaryjny i wszystkie litery D,R,P,N itd podświetlają się. Podłączałem pod kompa ale zera błędów. Jedyne co zauważyłem to sygnał wejściowy do skrzyni jest taki sam jak obroty silnika. Czy ktoś miał kiedyś taki przypadek lub wie co to może być to proszę o pomoc.
Pozdrawiam Sebastian
[ Dodano: 2016-02-05, 22:15 ]
Witam po raz kolejny.
Dzisiaj zrzuciłem skrzynie w swojej a6. Na pierwszy rzut oka od razu widać że kosz ten pierwszy od pompy olejowej (to jest chyba C) jest przypalony. Tarczki w nim się znajdujące są mocno spalone a te trzy tarczki cierne są gładziusieńkie. Oczywiście tarczki trzeba wymienić ale moje pytanie brzmi. Czy jak te tarczki w tym koszu pierwszym od pompy olejowej (chyba kosz C) są spalone to czy tiptronic może w ogóle nie ciągnąć? W ogóle nawet nic nie szarpnie? Po prostu nie wiem czy tylko w tym tkwi przyczyna?
Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedzi
Jestem tu nowy więc dzień dobry wszystkim.
Posiadam od niedawna A6 C6 3.0tdi 225km TIP+Q. Problem polega na tym że po wbiciu biegu samochód nie reaguje nawet delikatnie nie ciągnie, kompletnie zero reakcji. Na wyświetlaczu widać, że biegi zmienia z tym że po chwili wchodzi w tryb awaryjny i wszystkie litery D,R,P,N itd podświetlają się. Podłączałem pod kompa ale zera błędów. Jedyne co zauważyłem to sygnał wejściowy do skrzyni jest taki sam jak obroty silnika. Czy ktoś miał kiedyś taki przypadek lub wie co to może być to proszę o pomoc.
Pozdrawiam Sebastian
[ Dodano: 2016-02-05, 22:15 ]
Witam po raz kolejny.
Dzisiaj zrzuciłem skrzynie w swojej a6. Na pierwszy rzut oka od razu widać że kosz ten pierwszy od pompy olejowej (to jest chyba C) jest przypalony. Tarczki w nim się znajdujące są mocno spalone a te trzy tarczki cierne są gładziusieńkie. Oczywiście tarczki trzeba wymienić ale moje pytanie brzmi. Czy jak te tarczki w tym koszu pierwszym od pompy olejowej (chyba kosz C) są spalone to czy tiptronic może w ogóle nie ciągnąć? W ogóle nawet nic nie szarpnie? Po prostu nie wiem czy tylko w tym tkwi przyczyna?
Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedzi
- kronvwservice
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 05 lut 2016, 07:52
- Lokalizacja: Łomianki
Witam.
Problem rozwiązany. Okazało się że skrzynia nie chodziła od spalonych doszczętnie tarczek.
Mam mianowicie inne pytanie. Po złożeniu wszystkiego autko super jeździ ale zapaliła się pomarańczowa kontrolka od esp. Czy ktoś się orientuje co to może być i czy mogło do się pojawić po zdemontowaniu skrzyni?
Problem rozwiązany. Okazało się że skrzynia nie chodziła od spalonych doszczętnie tarczek.
Mam mianowicie inne pytanie. Po złożeniu wszystkiego autko super jeździ ale zapaliła się pomarańczowa kontrolka od esp. Czy ktoś się orientuje co to może być i czy mogło do się pojawić po zdemontowaniu skrzyni?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 322
- Rejestracja: 01 lip 2011, 22:40
- Imię: Szymon
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
hmm, bardziej martwiłbym się dlaczego doszło do spalenia tarczsereknysa pisze:Witam.
Problem rozwiązany. Okazało się że skrzynia nie chodziła od spalonych doszczętnie tarczek.
Mam mianowicie inne pytanie. Po złożeniu wszystkiego autko super jeździ ale zapaliła się pomarańczowa kontrolka od esp. Czy ktoś się orientuje co to może być i czy mogło do się pojawić po zdemontowaniu skrzyni?
- Robert74
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 444
- Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wleń
Możliwe że trza by zrobić nastawy podstawowe i wykonać jazdę adaptacyjną..Na pewno podłączyłeś wszystkie konektory?sereknysa pisze:Konwertera nie wymieniałem bo było dobre. Sam sobie to robię także jak padnie za jakiś czas (nie daj boże) to skrzynia znowu do dołu:) Podłączałem pod kompa i błędów nie ma żadnych. A nie orientujecie się czy nie trzeba czegoś ustawiać jak skrzynia była zrzucana?
- Robert74
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 444
- Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wleń
Z której strony?sereknysa pisze:Problem sam się rozwiązał po przejechaniu paru kilometrów. Być może była to wina słabego AKU. Ale mam jeszcze jedno pytanie. Jak zdemontować reflektor? Potrzebuję wymienić żarówkę od światła do jazdy dziennej.
Nie trzeba demontować reflektora do wymiany żarówki P21..
No kolego nie wiem jak u Was u mnie jest tak mało miejsca ze najwygodniej jest ściągnąć zderzak. Ale wymianiałem u siebie wszytskie żarówki to wiem co pisze. Ale jak nie chcesz demontować zderzaka to musisz wybebeszyć całą obudowę filtra powietrza( tyczy sie to prawej strony bo nie wyciągniesz dekla), natomiast od kierowcy wystarczy tylko odkręcić zbiorniczek od wspomagania kierownicy i juz jest git.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Frankfurt
- Kontakt:
Dokladnie, przyjrzalbym sie dokladnie czy nie ma gdzies nieszczelnosci + czy hydraulika jest dobra. Tak bez przyczyny to tarczki sie nie pala.rafio83 pisze:hmm, bardziej martwiłbym się dlaczego doszło do spalenia tarczsereknysa pisze:Witam.
Problem rozwiązany. Okazało się że skrzynia nie chodziła od spalonych doszczętnie tarczek.
Mam mianowicie inne pytanie. Po złożeniu wszystkiego autko super jeździ ale zapaliła się pomarańczowa kontrolka od esp. Czy ktoś się orientuje co to może być i czy mogło do się pojawić po zdemontowaniu skrzyni?