Nie wszystkie 3.0 TDI mają pneumatykę, ja akurat mam ale to nie jest stały element. Co do mocy to w 3.0 robisz program i masz 280 km i 550 NM, gdzieś widziałem na A4-klub wykres ASB 311 KM i 620 NM, ale z centralnym intercoolerem, nowym wydechem bez DPF.
2.7 TDI ma mniejszą turbinę więc max moc na seryjnym osprzęcie wyjdzie z 230 KM i 450 NM.
Omówiłem tutaj silniki które występowały w C6 przedliftem czyli BMK, ASB, BPP
Poliftowe wersje mają większy potencjał - kody silników 4-literowe.
Jeżeli kupisz automat to on będzie największym ograniczeniem w podnoszeniu mocy. Moim skromnym zdaniem w serii 3.0 TDI daje dużo frajdy z jazdy, po sofcie pewnie jeszcze więcej, ale czy jest sens wyciskać ostatnie poty z silnika żeby była 3-ka z przodu? Wszystko się da, tylko nie wiadomo jak z wytrzymałością na takie wysokie parametry... Jak chcesz moc z grubej rury to szukaj 3.0 TFSI
