Wymieniłem Sprzęgiełko Alternatora bo świerzgotało problem mial ustać, a tu nadal silnik nie pracuje równo zwłaszcza gdy jest zimny i przy przyspieszaniu slychać dzwiny świst tylko jak wcisne pedał gazu. Jeden mechanik mówił, że już pompowtryski siadają oraz slyszy luz na wałkach itp, dlatego nie równo pracuje, a drugi, że powietrze dodaje się do EGR i może być taki świst przy przyspieszaniu.. Pomocy! Mieliscie takie problemy? Z góry dzięki. Pozdrawiam
[ BLB 2.0 140 KM] Nierówna praca silnika oraz dzwiny świst p
[ BLB 2.0 140 KM] Nierówna praca silnika oraz dzwiny świst p
Witam, zakupiłem nie dawno Audi A6 2.0 tdi i już zaczynają się problemy
Wymieniłem Sprzęgiełko Alternatora bo świerzgotało problem mial ustać, a tu nadal silnik nie pracuje równo zwłaszcza gdy jest zimny i przy przyspieszaniu slychać dzwiny świst tylko jak wcisne pedał gazu. Jeden mechanik mówił, że już pompowtryski siadają oraz slyszy luz na wałkach itp, dlatego nie równo pracuje, a drugi, że powietrze dodaje się do EGR i może być taki świst przy przyspieszaniu.. Pomocy! Mieliscie takie problemy? Z góry dzięki. Pozdrawiam
Wymieniłem Sprzęgiełko Alternatora bo świerzgotało problem mial ustać, a tu nadal silnik nie pracuje równo zwłaszcza gdy jest zimny i przy przyspieszaniu slychać dzwiny świst tylko jak wcisne pedał gazu. Jeden mechanik mówił, że już pompowtryski siadają oraz slyszy luz na wałkach itp, dlatego nie równo pracuje, a drugi, że powietrze dodaje się do EGR i może być taki świst przy przyspieszaniu.. Pomocy! Mieliscie takie problemy? Z góry dzięki. Pozdrawiam
-
Pacific tdi
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 220
- Rejestracja: 28 kwie 2015, 22:17
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: zdolnyśląsk
-
Pacific tdi
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 220
- Rejestracja: 28 kwie 2015, 22:17
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: zdolnyśląsk
Nie było - jest super.
W kolektorze ssącym sa takie metalowe klapy i myslę, że one mają duży wpływ na szarpanie. Dobrze zrobilem wykrecając go. Wcześniej kup sobie uszczelki.
Jak wyjmiesz klapę gaszącą (ona jest sterowana elektrycznie) to odkręć dekielek i zobacz w jakim stanie są zębatki. Ja miałem szczęście bo EGR i klapę gasząca wymienili wcześniej w salonie.
A tu masz piękny film jak to rozebrać:
W kolektorze ssącym sa takie metalowe klapy i myslę, że one mają duży wpływ na szarpanie. Dobrze zrobilem wykrecając go. Wcześniej kup sobie uszczelki.
Jak wyjmiesz klapę gaszącą (ona jest sterowana elektrycznie) to odkręć dekielek i zobacz w jakim stanie są zębatki. Ja miałem szczęście bo EGR i klapę gasząca wymienili wcześniej w salonie.
A tu masz piękny film jak to rozebrać:
-
Pacific tdi
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 220
- Rejestracja: 28 kwie 2015, 22:17
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: zdolnyśląsk








