[A6 C5] wahacze wytrzymałość, kto kiedy i za ile.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 123
- Rejestracja: 11 maja 2012, 12:30
- Lokalizacja: Szczecin
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
zamontowałem FEBI kpl 1100zł wahacze bardzo ładne solidnie zrobione sztywne gumy samochód od razu inaczej jedzie niż wcześniej na nowych master sportach
problem były tylko końcówki drążków.... strzelały i były zatarte smar nie rozsmarował się po główkach chyba ale wymienili na reklamacji i drugie śmigają także polecam rozsądna cena o ile polatają trochę tyś km a to się okaże
problem były tylko końcówki drążków.... strzelały i były zatarte smar nie rozsmarował się po główkach chyba ale wymienili na reklamacji i drugie śmigają także polecam rozsądna cena o ile polatają trochę tyś km a to się okaże
_________________________________ Audi Quattro______________________________
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 15 cze 2015, 12:03
- Lokalizacja: Borne Sulinowo
Witam mam pytanie chciałbym kupić zawieszenie od tego użytkownika allegro"entercars" ale nie wiem czy będą to oryginały, od razu pisze ze na lemforda nie będę dokładał i teraz pytanie czy kupic febi czy dolozyc do mayle?
i jeszcze pytanie bo przegląd będę miał w marcu więc jest sens kupowania tego teraz? i żeby leżało bo i tak dopiero będę chciał zmienić przed przeglądem. (chodzi o to abym nie wydał tej sumy która mam specjalnie na auto )
febi
mayle
i jeszcze pytanie bo przegląd będę miał w marcu więc jest sens kupowania tego teraz? i żeby leżało bo i tak dopiero będę chciał zmienić przed przeglądem. (chodzi o to abym nie wydał tej sumy która mam specjalnie na auto )
febi
mayle
dzuma
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 162
- Rejestracja: 08 sie 2010, 08:01
- Imię: Radosław
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Trochę czasu już minęło ale wyprowadzę Ciebie z błędu.Kosmy pisze:Po zakupie okazało się że mam wyząbkowane opony z przodu poszły do śmieci przełożyłem tył na przód na tył dobrałem i teraz przy wymianie na zimowe sprawdzę czy dalej przód ząbkuje czy po prostu wciśnięto mi stare opony (boki wyglądały bardzo dobrze ale jak dobrze się przyjrzałem to okazało się że poprzedni użytkownik jeździł na za mocno napompowane koła z przodu i bieżnik w środku zjechany i dodatkowo ząbki a ząbkowanie opon świadczy o zużytych amortyzatorach stąd moje pytanie jakie amorki na starych widać naklejkę z logo Koni przy pierwszej rejestracji szarpak nic nie pokazał były w normie ale przyjrzę się oponommetyoo pisze:Tylko ori z zawieszenia 1BE, ale takie na 99% już masz. Coś się dzieje z amortyzatorami? Jeśli nie to daj im spokój.
Opony ząbkują szczególnie na niskim profilu i nie jest to spowodowane zużytymi amortyzatorami ale przeważnie modelem opony i rzeźbą bieżnika.
Od zużytych amortyzatorów opona się wybija a to zupełnie inne zjawisko niż ząbkowanie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 15 cze 2015, 12:03
- Lokalizacja: Borne Sulinowo
Sebubu pisze:Witam proszę o pomoc bardziej doświadczonych użytkowników. Kupiłem na allegro zastaw wahaczy lemforder od użytkownika entercars wyglądają na oryginalne ale dolne tylne wahacze tzw banany w tulei metalowo-gumowej nie mają plastikowego elementu. Stare wahacze które są zamontowane w samochodzie mają te plastikowe elementy czy oznacza to że nowy zestaw nie będzie pasował bądź będzie miał mniejsza trwałość?
[url=http://images68.fotosik.pl/1131/f6e175d86e96e1d5.jpg]Obrazek[/URL]
I jak z tym zawieszeniem bo też chce kupić u tego allegrowicza ale febi lub melya a chciałbym kupić ori
dzuma
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 104
- Rejestracja: 07 sty 2015, 18:13
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Pomorskie
Czytam ten post i nie zgadzam się z opinia bo tak się złożyło że umiem liczyć a jestem po 60 i wole zapłacić więcej bo nie place za montaż i tu jest oszczędność nie wiek się liczy a umiejętności logicznego myślenia gdzie efekt kocowy się liczy niż mały zysk dzisiaj a jutro duża strata bo jeśli nawet uda się reklamacja to za montaż ( dwukrotny) nikt nie zwracaWeso pisze:po jakimś czasie w tej branży stweirdzam, że ludzie z internetu są dużo bardziej zdecydowani co chcą i też na sugestie i doświadczenie moje czy innych sprzedawców stawiają. Niestety zwykłęmu kowalskiemu z ulicy nie przetłumaczysz, że coś kosztuje parę zl więcej i pojeździ dużo dłużej:(. A nie daj Boże trafi Ci się wiekowy klinet pod 60-70 lat, z tymi to już wogóle nie ma gadki:)metyoo pisze:Faktycznie, 40PLN zaoszczędził.Weso pisze:stweirdził ze ok 500 zł to za drogo, mechanik mu coś za 460 zł załatwił i po niecałych 3 miesiącach reklamował:D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom/okolice
Meyle HD - stosunkowo nie drogie i zajebiście wytrzymałe, również potwierdzam! Mam je w drugim aucie, 7 razy objeździłem Ukrainę (każdy wie jakie tam są drogi), to samo Słowacja/Węgry i 0 jakichkolwiek luzów czy niepokojących odgłosów. Na 100% jeśli przyjedzie do wymiany, to włożę taki zestaw do swojej A6. Słyszałem opinie że są lepsze od lemforderów.Piotrek_85 pisze:Już 37 000 km na Meyle HD zrobione trzymają się ostro i bez najmniejszych luzów czy puknięć :D a nie oszczędzam zawieszenia jeżdze takimi drogami, jak mi wygodnie...nie patrze czy dziury czy nie......
Dam znać za kolejne 10 000 km co i jak z moją zawiechą....może komuś się przyda takie info
Piotrek_85 pisze:Ja na nich przeleciałem w ciągu 2 lat 70 000 - i na chwilę obecną nic sie nie dzieje, pół na pół miasto trasa, trasa jednak z 3 osób na pokładzie. Wcześniej miałem Krafty - 10 000 i śmieć, później MS -40 000 teraz SKV._pączek_ pisze:a słyszał ktoś o SKV Germany??
jakiś gostek na forum A4 pisał,że z tańszych wahaczy to na MSa mieli 1% reklamacji a SKV nie wracały.Rozpiętość cenowa od 450 do 550zł na alledrogo.Wyglądają dość solidnie,tak myślę czy się na nie nie skusić tylko muszę poszukać do polifta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 04 kwie 2016, 22:29
- Lokalizacja: Trutnowo
Cześć wszystkim, jestem tu nowy, we wrześniu tamtego roku kupiłem audi a6 'w jajku' teraz po zimie zaczęło stukać z przodu trochę kilometrów narobiłem a i drogę do domu mam z płyt 3 km, tragedia po prostu ale staram się bardzo wolno ją pokonywać ( 30km/h). Ktoś jeszcze może się wypowiedzieć co do tych wahaczy firmy SKV? Cena bardzo przystępna ale czy naprawdę takie dobre?
Trochę odbiegnę od tematu,ponieważ nie chcę zaśmiecać forum.
Byłem na przeglądzie i gość stwierdził wybitą końcówkę drążka,reszta ok.
Pojechałem do mechanika a on powiedział,że całe zawieszenie do wymiany(stwierdził to na oko ) Czy jest to możliwe? W aucie nic nie puka i nie stuka,jedynie jak podjeżdżam pod np niski krawężnik to raz stuknie(chyba ta końcówka)
Nadmienię,że auto ma 220 tyś z czego 25tyś w kraju.
Co o tym sądzicie?
Byłem na przeglądzie i gość stwierdził wybitą końcówkę drążka,reszta ok.
Pojechałem do mechanika a on powiedział,że całe zawieszenie do wymiany(stwierdził to na oko ) Czy jest to możliwe? W aucie nic nie puka i nie stuka,jedynie jak podjeżdżam pod np niski krawężnik to raz stuknie(chyba ta końcówka)
Nadmienię,że auto ma 220 tyś z czego 25tyś w kraju.
Co o tym sądzicie?
- yaszczur
- Moderator
- Posty: 822
- Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
- Imię: Paweł
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
On ma tylko sprawdzić, zdiagnozować i za to bierze pieniądze. Kontrola zawieszenia wielowahaczowego na ścieżce stacji kontroli nie jest do końca miarodajna, bo nie wszystkie luzy ujawniają się pod obciążeniem własnym auta. Większość wychodzi dopiero po podniesieniu samochodu i sprawdzeniu breszką.samba-77 pisze:Byłem na przeglądzie i gość stwierdził wybitą końcówkę drążka,reszta ok.
On ma rzucić fachowym okiem i przekonać klienta, że zepsute jest jak najwięcej rzeczy i najlepiej będzie jeśli zostawi u niego auto na naprawę. Po prostu interes.samba-77 pisze:Pojechałem do mechanika a on powiedział,że całe zawieszenie do wymiany(stwierdził to na oko ) Czy jest to możliwe?
Wychodziłoby na to, że do wymiany faktycznie jest tylko ta końcówka (przynajmniej póki co).samba-77 pisze:Czy jest to możliwe? W aucie nic nie puka i nie stuka,jedynie jak podjeżdżam pod np niski krawężnik to raz stuknie(chyba ta końcówka)
Pozdrawiam...
Jednak chyba jakieś luzy by zauważył ?yaszczur pisze: On ma tylko sprawdzić, zdiagnozować i za to bierze pieniądze. Kontrola zawieszenia wielowahaczowego na ścieżce stacji kontroli nie jest do końca miarodajna, bo nie wszystkie luzy ujawniają się pod obciążeniem własnym auta. Większość wychodzi dopiero po podniesieniu samochodu i sprawdzeniu breszką.
Zrobię końcówkę i odwiedzę innego mechanika
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga