No i jak długo idzie do góry i do ilu?Maciek_1988 pisze:auto przy gaszeniu ma 93, 91.5 i po chwili jedzie do góry....
Wysoka temperatura płynu chłodzącego rośnie na wył. silniku
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 25 paź 2015, 18:59
- Lokalizacja: Lubań
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 25 paź 2015, 18:59
- Lokalizacja: Lubań
Coś koło takiego czasu, jak otworze maskę to spada szybciej. Ciekawi mnie jeszcze temat tej chłodnicy i jej ciepłoty. U góry gorąca a na dole letnia.
[ Dodano: 2016-01-29, 16:37 ]
A mógł by się wypowiedzieć ktoś kto posiada ten sam silnik? Czy ma takie objawy u siebie ? A może ktoś mierzył temperaturę u siebie i mógł by mi coś powiedzieć w tym temacie, może faktycznie powinno tak być ale to czujnik oszukuje o te kilka stopni i mi go wychyla.
[ Dodano: 2016-01-29, 16:37 ]
A mógł by się wypowiedzieć ktoś kto posiada ten sam silnik? Czy ma takie objawy u siebie ? A może ktoś mierzył temperaturę u siebie i mógł by mi coś powiedzieć w tym temacie, może faktycznie powinno tak być ale to czujnik oszukuje o te kilka stopni i mi go wychyla.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 25 paź 2015, 18:59
- Lokalizacja: Lubań
Korek podstawiony. Bez zmian. Jeździłem przed chwilą passatem AEB i nie ma tego zjawiska. Sprawdziłem, temperatury przy gaszeniu są takie same tyle że tam ona nie rośnie. Jutro pewnie wyjedzie chodnica z auta bo ona jest na pierwszy strzał do wymiany. Wiskoza to podczas pracy by kulała albo zostawiała by silnik w za wysokiej temp. przy gaszeniu. Kończą mi się pomysły, ale skończy się pewnie na wymianie elementów na ślepo aż problem ustąpi.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 20
- Rejestracja: 04 sie 2016, 22:17
- Lokalizacja: Radziszewo
Mam od 3 lat 2.4 quattro bdv i mam taki sam objaw. Korek zmieniany termostaty tez zawsze lrzy rozrzadach bo nakulalem juz moja niunia prawie 160tys. Zbliza sie do 400 tys nie przechwalajac jezdzi wiadomo na bierzaco serwisowana;-) ale jak sie autem pracuje sa tez i koszty.Taki urok tych aut chyba. Najwazniejsze zeby wentylator przy duzych upalach albo obciazeniu zaskakiwal na 2 tryb i bedzie ok. Ja twk mam ze po krotkim postoju czasem chwilke zawyje wiatrak jak odpalam na nowo ale doslownie pare sekund i wraca temperwtura na 90. A najwazniejsze odczyty i twk masz jak kompa podlaczysz bo te zegary maja swoje zycie. Ja raz naprawialem swoje a ojciec ma tesz a6 c5 i ma zegary o 1 sek je przestawione a z kompa poprawny odczyt.