Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Wysoka temperatura płynu chłodzącego rośnie na wył. silniku

Silniki benzynowe
Gość.

Post autor: Gość. » 29 sty 2016, 15:36

Ej no głowica to punkt o wysokiej temperaturze w każdym silniku.
Maciek_1988 pisze:auto przy gaszeniu ma 93, 91.5 i po chwili jedzie do góry....
No i jak długo idzie do góry i do ilu?

Maciek_1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 25 paź 2015, 18:59
Lokalizacja: Lubań

Post autor: Maciek_1988 » 29 sty 2016, 15:46

Idzie do 105, 107 różnie. A jeszcze jedna kwestia, skąd taka różnica temperatur między dołem a górą? Przy czujniku który załącza wentylator pomocniczy jest może max 40 stopni na górze powyżej 100? To ile będzie na górze żeby osiągać załączenie wentylatora, jakoś mocno dużo chyba.

Gość.

Post autor: Gość. » 29 sty 2016, 15:57

W obiegu takiej róznicy nie ma. w postoju to nic dziwnego że góra bedzie cieplejsza.

No ale dochodzi do tych stu paru i jak długo się trzyma? trwa to z 5 minut max?

Maciek_1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 25 paź 2015, 18:59
Lokalizacja: Lubań

Post autor: Maciek_1988 » 29 sty 2016, 16:37

Coś koło takiego czasu, jak otworze maskę to spada szybciej. Ciekawi mnie jeszcze temat tej chłodnicy i jej ciepłoty. U góry gorąca a na dole letnia.

[ Dodano: 2016-01-29, 16:37 ]
A mógł by się wypowiedzieć ktoś kto posiada ten sam silnik? Czy ma takie objawy u siebie ? A może ktoś mierzył temperaturę u siebie i mógł by mi coś powiedzieć w tym temacie, może faktycznie powinno tak być ale to czujnik oszukuje o te kilka stopni i mi go wychyla.

Awatar użytkownika
Wasabi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 78
Rejestracja: 11 lis 2015, 22:37
Lokalizacja: Wro

Post autor: Wasabi » 29 sty 2016, 18:01

Kup nowy korek, nietrzymający może powodować spadki ciśnienia i nieznaczny wzrost temperatury.

Maciek_1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 25 paź 2015, 18:59
Lokalizacja: Lubań

Post autor: Maciek_1988 » 29 sty 2016, 20:51

Korek podstawiony. Bez zmian. Jeździłem przed chwilą passatem AEB i nie ma tego zjawiska. Sprawdziłem, temperatury przy gaszeniu są takie same tyle że tam ona nie rośnie. Jutro pewnie wyjedzie chodnica z auta bo ona jest na pierwszy strzał do wymiany. Wiskoza to podczas pracy by kulała albo zostawiała by silnik w za wysokiej temp. przy gaszeniu. Kończą mi się pomysły, ale skończy się pewnie na wymianie elementów na ślepo aż problem ustąpi.

axx4@wp.pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 04 sie 2016, 22:17
Lokalizacja: Radziszewo

Post autor: axx4@wp.pl » 04 sie 2016, 23:23

Cześć rozwiązałeś problem ze wzrostem temperatury bo ja mam podobny w a6 c5 2.8 . Wymienilem termostat, korek, czujniki temperatury i od wentylatorów, pompa ma 2 lata pomysłów brak.
Mario

DominoX
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 27 mar 2010, 18:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: DominoX » 09 sie 2016, 16:22

Mam od 3 lat 2.4 quattro bdv i mam taki sam objaw. Korek zmieniany termostaty tez zawsze lrzy rozrzadach bo nakulalem juz moja niunia prawie 160tys. Zbliza sie do 400 tys nie przechwalajac jezdzi wiadomo na bierzaco serwisowana;-) ale jak sie autem pracuje sa tez i koszty.Taki urok tych aut chyba. Najwazniejsze zeby wentylator przy duzych upalach albo obciazeniu zaskakiwal na 2 tryb i bedzie ok. Ja twk mam ze po krotkim postoju czasem chwilke zawyje wiatrak jak odpalam na nowo ale doslownie pare sekund i wraca temperwtura na 90. A najwazniejsze odczyty i twk masz jak kompa podlaczysz bo te zegary maja swoje zycie. Ja raz naprawialem swoje a ojciec ma tesz a6 c5 i ma zegary o 1 sek je przestawione a z kompa poprawny odczyt.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja