[BDV 2.4 170 KM] Błedy zapłonów.
jakubczyk_7 pisze:To może warto siè tą sondą zająć . Jak wyeliminujesz wadliwy sprzęt to potem będzie trochę łatwiej zdiagnozować. Cyl. 456 to jest właśnie ten od kierowcy na którym jest ubogo.
[ Dodano: 2016-01-27, 11:39 ]
To trzeba na ciepło robiće
Ok zrobie na ciepło grupę 033 - robić tylko na LPG czy Pb też?
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
U mnie było bardzo podobnie ze zubożaniem na jednej stronie. Długo błędu nie było, ale suma summarum padła cewka (jak chcesz to poczytaj: ank-42-340-km-s6-c5-nierowna-praca-silnika-vt71430.htm). Ty już masz błąd cewki i wypadania wszystkich zapłonów, więc podejrzewam, że to jest przyczyną problemów.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Z sondami u Ciebie wygląda, że jest ok. U siebie myślałam na początku, że to problem gazu i gazownik miał mnie serdecznie dość, bo jestem bardzo upierdliwym klientem, ale w końcu wyszedł błąd wypadania zapłonów na 5 cylindrze, wymieniłam cewkę, za 2 tyg. objawy były znowu podobne, ale tym razem szybko pokazało wypadanie na 4 cylindrze, więc już się nie rozdrabniałam, tylko wymieniłam wszystkie cewki i problem całkowicie znikł.
Masz katalizatory? Wydech szczelny? Bo, widzę, że jest u Ciebie jeszcze błąd słabej przepustowości.
Masz katalizatory? Wydech szczelny? Bo, widzę, że jest u Ciebie jeszcze błąd słabej przepustowości.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Popatrz po blokach mierzonych (czyli tam gdzie logi robiłeś) czy któreś kratki będą opisane jako "missfire" (to będzie w przedziale między 10, a 20, bynajmniej w innych autach tak jest, nie wiem jak w 2.4). Będą to dwa bloki obok siebie (u mnie to są boki 15, 16, 17). I zobacz czy tam w której kratce nie rośnie liczba.
Sprawdzać to na gorącym silniku?Mazdomania pisze:Popatrz po blokach mierzonych (czyli tam gdzie logi robiłeś) czy któreś kratki będą opisane jako "missfire" (to będzie w przedziale między 10, a 20, bynajmniej w innych autach tak jest, nie wiem jak w 2.4). Będą to dwa bloki obok siebie (u mnie to są boki 15, 16, 17). I zobacz czy tam w której kratce nie rośnie liczba.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy