Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[BDV 2.4 170 KM] Błedy zapłonów.

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 27 sty 2016, 11:40

sprawdź najpierw na PB wyłącz gaz kompletnie - on może nie domagać

A skąd podejrzenie sondy? Żadnych błędów z nią związanych itd

Bagzz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 11 lis 2015, 15:24
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Bagzz » 27 sty 2016, 11:44

jakubczyk_7 pisze:To może warto siè tą sondą zająć . Jak wyeliminujesz wadliwy sprzęt to potem będzie trochę łatwiej zdiagnozować. Cyl. 456 to jest właśnie ten od kierowcy na którym jest ubogo.

[ Dodano: 2016-01-27, 11:39 ]
To trzeba na ciepło robiće <rotfl>

Ok zrobie na ciepło grupę 033 - robić tylko na LPG czy Pb też?

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 27 sty 2016, 11:54

U mnie było bardzo podobnie ze zubożaniem na jednej stronie. Długo błędu nie było, ale suma summarum padła cewka (jak chcesz to poczytaj: ank-42-340-km-s6-c5-nierowna-praca-silnika-vt71430.htm). Ty już masz błąd cewki i wypadania wszystkich zapłonów, więc podejrzewam, że to jest przyczyną problemów.

Bagzz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 11 lis 2015, 15:24
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Bagzz » 27 sty 2016, 12:02

Czyli nie musi być to wina sondy tylko cewki?

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 27 sty 2016, 12:08

Z sondami u Ciebie wygląda, że jest ok. U siebie myślałam na początku, że to problem gazu i gazownik miał mnie serdecznie dość, bo jestem bardzo upierdliwym klientem, ale w końcu wyszedł błąd wypadania zapłonów na 5 cylindrze, wymieniłam cewkę, za 2 tyg. objawy były znowu podobne, ale tym razem szybko pokazało wypadanie na 4 cylindrze, więc już się nie rozdrabniałam, tylko wymieniłam wszystkie cewki i problem całkowicie znikł.

Masz katalizatory? Wydech szczelny? Bo, widzę, że jest u Ciebie jeszcze błąd słabej przepustowości.

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 27 sty 2016, 12:30

Tylko że w BDV jest cewka zespolona , i wydaje mi się że byłoby za bogato że względu na nie przepalone paliwo.

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 27 sty 2016, 12:35

Michał, ale zobacz, że autor wątku ma już błędy od wypadania zapłonów na poszczególnych cylindrach jak i na wszystkich. Ja bym zaczęła od sprawdzenia w blokach pomiarowych czy w momencie skoku korekt wypadają zapłony.

Bagzz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 11 lis 2015, 15:24
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Bagzz » 27 sty 2016, 12:49

Błagam piszcie po "polsku" :)
Poinstruujcie mnie co mam zrobić,żeby zdiagnozować problem :)

Tylko ,żebym nie musiał pół auta wymienić :D

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 27 sty 2016, 15:06

Popatrz po blokach mierzonych (czyli tam gdzie logi robiłeś) czy któreś kratki będą opisane jako "missfire" (to będzie w przedziale między 10, a 20, bynajmniej w innych autach tak jest, nie wiem jak w 2.4). Będą to dwa bloki obok siebie (u mnie to są boki 15, 16, 17). I zobacz czy tam w której kratce nie rośnie liczba.

Bagzz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 11 lis 2015, 15:24
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Bagzz » 27 sty 2016, 15:14

Mazdomania pisze:Popatrz po blokach mierzonych (czyli tam gdzie logi robiłeś) czy któreś kratki będą opisane jako "missfire" (to będzie w przedziale między 10, a 20, bynajmniej w innych autach tak jest, nie wiem jak w 2.4). Będą to dwa bloki obok siebie (u mnie to są boki 15, 16, 17). I zobacz czy tam w której kratce nie rośnie liczba.
Sprawdzać to na gorącym silniku?

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 27 sty 2016, 15:21

Zasada jest taka, że zawsze wszystko sprawdzamy na rozgrzanym aucie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja