Zapłon wyłączony to wtedy styki są rozłączone i dmuchawa powinna być zasilana z solardachu.
Jeśli włączam zapłon to wtedy na przekaźnik powinien iść prąd i blaszka powinna zostać przyciągnięta do styku i włączyć zasilanie dmuchawy z alternatora?
Czyli jeśli przylutowałbym na stałe blaszkę aby cały czas stykała to nie działał by poprostu solardach tylko dmuchawa byłaby non stop zasilana z alternatora.
Dobrze rozumiem?
[ Dodano: 2016-01-24, 13:07 ]
Chodzi o to, ze nie mam w tym momencie jak dostać się do tej wtyczki żeby zrobić zworke dlatego wpadłem na taki pomysł aby gumką tak jak poniżej zablokować tą blaszkę.
W ten sposób dmuchawa za każdym razem działa jak przełącze zapłon.
Czy może to byc tak zrobione? Chociaż tydzień bo muszę wyjechać w trasę.
Zdjęcia trochę nie wyraźne ale powinno byc widać o co mi chodzi.