A6 C5 - Wymiana licznika bez FIS na pełny FIS - przedlift
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 252
- Rejestracja: 18 paź 2011, 15:06
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
A ja jeszcze zapytam, czy EEPROM trzeba wylutowywać i wkładać go do czytnika EEPROMu żeby cokolwiek w nim pozmieniać czy można to zrobić z poziomu laptopa za pomocą kabla VAG? Bo właśnie u siebie też mam cyferblat z angola i brat elektronik mówił mi że żeby cokolwiek pozmieniać w EEPROMie żeby pokazywał inne wartości to trzeba EEPROM do programatora przelutować. To prawda?
Dzisiaj chciałem zmienić zegary na pełny fis w a6c5 2001r półlift. Stary zegar 4b0920900k nowe 4b0920930L. manetki założyłem kabelki sobie podprowadziłem do tej nowej kostki. Podłączyłem nowy zegar odczytałem pin 1998. Wszedłem w licznik wpisałem pin, potem adaptacja, kanał 21, 4 klucze przypisane, gdy wpisuje 0 wyskakuje ERROR. Co robie nie tak?
http://scr.hu/0van/5t2j2 takie błędy mam w liczniku tym nowym
http://scr.hu/0van/5t2j2 takie błędy mam w liczniku tym nowym
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7187
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
jak rok 2001 to masz immo3 , adaptujesz licznik w kanale 50 - http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... t_Cluster) dopiero potem klucze
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7187
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
wpinasz nowy licznik , logujesz się do niego pinem tego nowego licznika , wchodzisz w kanał 50 adaptacji i wbijasz pin starego licznika ( tak naprawdę pin samochodu ) - w tym momencie pin nowego licznika zmieni się na pin samochodu ( starego licznika )
potem kluczyki
aha jak Vag Com lub VCDS nie będzie widział 50 kanału spróbuj PolskimVagiem
potem kluczyki
aha jak Vag Com lub VCDS nie będzie widział 50 kanału spróbuj PolskimVagiem

Ok wszystko wydaje sie proste ale gdy odczytuje pin starego licznika vagcomanderem to pin wyskakuje 5cio cyfrowy http://scr.hu/0van/mcwnl i przebiegu brak, może jakiś inny program polecacie?
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7187
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
ten połfis to pewno Jeager ( białe plecy ? ) - przerzuć mi ten wsad może się uda odczytać ale to pewno bzdury ściągnięte commanderem. Jaki masz silnik? Powinno się udać odczytać pin ze sterownika silnika.
Ostatnio zmieniony 12 paź 2015, 10:26 przez bendzji, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam, to mój pierwszy post na tym forum, niedawno stałem się posiadaczem Audi A6. Problem wygląda następująco: wymieniłem zegary na poliftowe z pełnym FISem - wersja angielska, stare zegary to Jaeger 1/2 FIS. Stare zegary mają prawdopodobnie immo2, bo mimo cyfrowego zegarka i kodu xxx920xxx w rubryce EXTRA w VAGu widać tylko numer vin. Próbowałem robić adaptacje według procedury dla immo2 i 3, w pierwszym przypadku nie mogę zmienić liczby kluczyków w kanale 21, w drugim przypadku kanał 50 jest niedostępny. Pin nowych zegarów jest prawidłowy. Pytanie brzmi: co robię źle i jak to prawidłowo zakodować ?
Panowie. Mam okazje kupić licznik o nr: 4B0 919 881D pochodzący z a6 c5 2.7 bit z 99 roku. Ja posiadam samochód z "biedą" z 98 roku jest to benzynka 2.8 . Pytanie moje jest nastepujące: czy nieznając pinu nowego licznika, poprawidłowym podłączeniu kostek, przewodów, manetki, po podpieciu vag commandera uda mi się zakodować immo itp ? Trochę się tego naczytałem ale dalej nie wiem co i jak dokładnie mam zrobić tym vag comem.