Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

A6 C5 - Wymiana licznika bez FIS na pełny FIS - przedlift

Warsztat
chelsea78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 252
Rejestracja: 18 paź 2011, 15:06
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Post autor: chelsea78 » 22 wrz 2015, 00:13

A ja jeszcze zapytam, czy EEPROM trzeba wylutowywać i wkładać go do czytnika EEPROMu żeby cokolwiek w nim pozmieniać czy można to zrobić z poziomu laptopa za pomocą kabla VAG? Bo właśnie u siebie też mam cyferblat z angola i brat elektronik mówił mi że żeby cokolwiek pozmieniać w EEPROMie żeby pokazywał inne wartości to trzeba EEPROM do programatora przelutować. To prawda?

Awatar użytkownika
molodecki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 23 cze 2014, 21:52
Lokalizacja: Teratyn (Hrubieszów-Chełm)

Post autor: molodecki » 22 wrz 2015, 07:44

Wystarczy kabel ten sam co do pinu imobilajzers i korekty kilometrów np. Can comander

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 22 wrz 2015, 08:46

lub vag eeprom programer i kabelek kkl - ale edycja wsadów tylko w licznikach vdo ( i jeśli chodzi o poliftowe to tylko niecryptowane , crypro tylko programator i wiedza ;) )

Longerd
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 11 lip 2014, 14:08
Lokalizacja: Lębork

Post autor: Longerd » 11 paź 2015, 16:21

Dzisiaj chciałem zmienić zegary na pełny fis w a6c5 2001r półlift. Stary zegar 4b0920900k nowe 4b0920930L. manetki założyłem kabelki sobie podprowadziłem do tej nowej kostki. Podłączyłem nowy zegar odczytałem pin 1998. Wszedłem w licznik wpisałem pin, potem adaptacja, kanał 21, 4 klucze przypisane, gdy wpisuje 0 wyskakuje ERROR. Co robie nie tak?

http://scr.hu/0van/5t2j2 takie błędy mam w liczniku tym nowym

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 11 paź 2015, 20:31

jak rok 2001 to masz immo3 , adaptujesz licznik w kanale 50 - http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... t_Cluster) dopiero potem klucze

Longerd
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 11 lip 2014, 14:08
Lokalizacja: Lębork

Post autor: Longerd » 11 paź 2015, 20:58

Czy ktoś może to na polski przetłumaczyc?

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 11 paź 2015, 21:53

wpinasz nowy licznik , logujesz się do niego pinem tego nowego licznika , wchodzisz w kanał 50 adaptacji i wbijasz pin starego licznika ( tak naprawdę pin samochodu ) - w tym momencie pin nowego licznika zmieni się na pin samochodu ( starego licznika )

potem kluczyki


aha jak Vag Com lub VCDS nie będzie widział 50 kanału spróbuj PolskimVagiem ;)

Longerd
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 11 lip 2014, 14:08
Lokalizacja: Lębork

Post autor: Longerd » 12 paź 2015, 08:39

Ok wszystko wydaje sie proste ale gdy odczytuje pin starego licznika vagcomanderem to pin wyskakuje 5cio cyfrowy http://scr.hu/0van/mcwnl i przebiegu brak, może jakiś inny program polecacie?

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 12 paź 2015, 10:23

ten połfis to pewno Jeager ( białe plecy ? ) - przerzuć mi ten wsad może się uda odczytać ale to pewno bzdury ściągnięte commanderem. Jaki masz silnik? Powinno się udać odczytać pin ze sterownika silnika.
Ostatnio zmieniony 12 paź 2015, 10:26 przez bendzji, łącznie zmieniany 1 raz.

Longerd
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 11 lip 2014, 14:08
Lokalizacja: Lębork

Post autor: Longerd » 12 paź 2015, 10:25

Tak stary licznik pół Fis białe plecy tylko 2 wtyczki sie do niego podłącza numer 4b0920900k silnik 2.4 2001r półlift.

wd2503
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 15 paź 2015, 18:41
Lokalizacja: Nysa

Post autor: wd2503 » 15 paź 2015, 19:14

Witam, to mój pierwszy post na tym forum, niedawno stałem się posiadaczem Audi A6. Problem wygląda następująco: wymieniłem zegary na poliftowe z pełnym FISem - wersja angielska, stare zegary to Jaeger 1/2 FIS. Stare zegary mają prawdopodobnie immo2, bo mimo cyfrowego zegarka i kodu xxx920xxx w rubryce EXTRA w VAGu widać tylko numer vin. Próbowałem robić adaptacje według procedury dla immo2 i 3, w pierwszym przypadku nie mogę zmienić liczby kluczyków w kanale 21, w drugim przypadku kanał 50 jest niedostępny. Pin nowych zegarów jest prawidłowy. Pytanie brzmi: co robię źle i jak to prawidłowo zakodować ?

drzycim03
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 17 sie 2015, 23:12
Lokalizacja: Świecie

Post autor: drzycim03 » 21 paź 2015, 13:16

Panowie. Mam okazje kupić licznik o nr: 4B0 919 881D pochodzący z a6 c5 2.7 bit z 99 roku. Ja posiadam samochód z "biedą" z 98 roku jest to benzynka 2.8 . Pytanie moje jest nastepujące: czy nieznając pinu nowego licznika, poprawidłowym podłączeniu kostek, przewodów, manetki, po podpieciu vag commandera uda mi się zakodować immo itp ? Trochę się tego naczytałem ale dalej nie wiem co i jak dokładnie mam zrobić tym vag comem.

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 21 paź 2015, 21:08

tak powinno Ci się udać odczytać PIN i potem adaptować

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 14 sty 2016, 21:36

Mam pytanie odnośnie generacji immo w liczniku 4B0 919 880 H, ma ktoś taki licznik i wie czy jest immo2? Czym się różnią liczniki 4B0 919 880 od 4B0 919 881?

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 14 sty 2016, 22:56

na 99% będzie immo2 - immo1 to 4B0919880 / 4B0919880X / 4B0919880A / 4B0919880AX

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja