wszystko obraca się wokół pieniędzy. 2.5 są dobrze wyposażone i jest to dla mnie auto przejściowe. kiedyś kupie jeszcze s6.emilzizi pisze:Nigdy tego nie zrozumiem! Jak można zamienić S6 ANK na Diesla 2.5 w dodatku AKE?
Audi a6 2003 2.5tdi AKE TIP by marsti
A więc auto najprawdopodobniej ogarnięte. Powodem nieodpalania była spalona jedna świeca oraz wadliwy czujnik temperatury. Czekam na mrozy aby w pełni to potwierdzić. Auto już na starcie bardzo mnie do siebie zraziło
. Biorąc pod uwagę przemyślenia jednak bez quattro to nie to:(. W audi wsadziłem troszkę kasy i ciekawe czy jest to do odzyskania. Z przykrością stwierdzam że jak już się miało s6 to każda a6 będzie słaba. Poważnie zastanawiam się nad zakupem BMW (zaraz polecą hejty). W między czasie zdążyłem kupić kierownicę 3 ramienna i jeszcze jej nie zamontowałem, zastanawiam się czy to w ogóle robić.

po S6 nie każda będzie słaba
2.7BIT po mocnym sofcie w full opcji robi już przyjemne zamieszanie
nie chce rozpoczynać znowu debaty S6 vs 2,7BIT, ale dla mnie najlepszy silnik w C5 to v8 ale v8 biturbo tj rs6
zaraz potem 2,7 bit, potem S4 4.2 wolnossak
każdym osobiście jeździłem
co do quattro to fakt ktoś kiedyś pisał że audi bez quattro jest jak baba bez cycków
cytuje tylko 

2.7BIT po mocnym sofcie w full opcji robi już przyjemne zamieszanie

nie chce rozpoczynać znowu debaty S6 vs 2,7BIT, ale dla mnie najlepszy silnik w C5 to v8 ale v8 biturbo tj rs6


każdym osobiście jeździłem

co do quattro to fakt ktoś kiedyś pisał że audi bez quattro jest jak baba bez cycków


A nie potrzeba żadnego sterownika? w s6 miałem tak że jak jechałem na D czy S i wciskałem guziki to po kilku sekundach bez wciskania wracało na D/Sbendzji pisze:musisz sprawdzić jaką masz taśmę pod kierownicą - ile pinów masz w we wtyczkce T5H
Obrazek
jak 5 to idealnie - wtedy w kierownicy masz 4 kabelki z wtyką , wpinasz w taśmę , z drugiej strony ciągniesz masę , podświetlenie i 2 kabelki ciągniesz do wtyki 10 pinowej przy wybieraku
Witam po chwilowej przerwie. Niestety nadal zmagam się ze zbyt długim odpalaniem auta. Coś się zmieniło ponieważ samochód odpala rano na dotyk nawet przy mrozach, natomiast po nagrzaniu kręci długo. Diagnozowałem kąt wtrysku i dawki idealne. Zmieniałem czujnik temperatury (bez zmian). Czyżby dopadała mnie powoli awaria vp44? 
