Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Audi a6 2003 2.5tdi AKE TIP by marsti

Prezentacja w/w aut.
Marsti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 16 wrz 2012, 14:05
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Marsti » 07 sty 2016, 23:03

emilzizi pisze:Nigdy tego nie zrozumiem! Jak można zamienić S6 ANK na Diesla 2.5 w dodatku AKE? <mysli>
wszystko obraca się wokół pieniędzy. 2.5 są dobrze wyposażone i jest to dla mnie auto przejściowe. kiedyś kupie jeszcze s6.

Awatar użytkownika
emilzizi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 594
Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
Imię: Emil
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: emilzizi » 07 sty 2016, 23:08

Marsti, Trzeba było sprzedać drożej S6 jak była możliwość, a nie za psie pieniądze...
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm

Marsti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 16 wrz 2012, 14:05
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Marsti » 08 sty 2016, 10:26

emilzizi pisze:Marsti, Trzeba było sprzedać drożej S6 jak była możliwość, a nie za psie pieniądze...
Swoje odzyskałem. Poza tym to moje pieniądze więc nie ma co się ekscytować. Ten temat dotyczy tego samochodu a nie s6 więc <milczek>

tarq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 260
Rejestracja: 17 gru 2009, 19:12
Lokalizacja: ostrów wlkp

Post autor: tarq » 08 sty 2016, 22:55

Pewnie, masz ładne A6 i polifta dobrej opcji poza quattro...
nie ma sie co rozczulać, dzisiaj masz takie jutro inne, 2.5 tdi jeździ sie przyjemnie wiem bo kumpel ma w a4 b6 :)

zrób co należy i ciesz się jazda :)

pozdr

Marsti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 16 wrz 2012, 14:05
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Marsti » 12 sty 2016, 14:55

A więc auto najprawdopodobniej ogarnięte. Powodem nieodpalania była spalona jedna świeca oraz wadliwy czujnik temperatury. Czekam na mrozy aby w pełni to potwierdzić. Auto już na starcie bardzo mnie do siebie zraziło :/. Biorąc pod uwagę przemyślenia jednak bez quattro to nie to:(. W audi wsadziłem troszkę kasy i ciekawe czy jest to do odzyskania. Z przykrością stwierdzam że jak już się miało s6 to każda a6 będzie słaba. Poważnie zastanawiam się nad zakupem BMW (zaraz polecą hejty). W między czasie zdążyłem kupić kierownicę 3 ramienna i jeszcze jej nie zamontowałem, zastanawiam się czy to w ogóle robić.

tarq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 260
Rejestracja: 17 gru 2009, 19:12
Lokalizacja: ostrów wlkp

Post autor: tarq » 13 sty 2016, 20:14

po S6 nie każda będzie słaba :[

2.7BIT po mocnym sofcie w full opcji robi już przyjemne zamieszanie <okok>
nie chce rozpoczynać znowu debaty S6 vs 2,7BIT, ale dla mnie najlepszy silnik w C5 to v8 ale v8 biturbo tj rs6 :) zaraz potem 2,7 bit, potem S4 4.2 wolnossak <okok>

każdym osobiście jeździłem <radocha>

co do quattro to fakt ktoś kiedyś pisał że audi bez quattro jest jak baba bez cycków <mysli> cytuje tylko <nerwus>

Marsti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 16 wrz 2012, 14:05
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Marsti » 14 sty 2016, 15:45

Puki co Auto odpala na dotyk. Co sądzicie o takim modzie? :)

Obrazek

Zastanawiam się czy dać jej szansę...:/ Wystawiłem ale odsprzedać 2.5 to jak trafić 6 w totka heh:D

Awatar użytkownika
Aeternus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 422
Rejestracja: 02 mar 2014, 22:34
Imię: Piotr
Rocznik: 2001
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Aeternus » 14 sty 2016, 16:19

Marsti, guziki do tipa fajna sprawa :) Sam polowałem na kiere od rs z łopatkami ale to koszt spory...
Moja Audi A6 C5 2.7 BI_TURBO :)

viewtopic.php?t=70027

Marsti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 16 wrz 2012, 14:05
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Marsti » 14 sty 2016, 23:22

Zastanawiam się nad kwestią uruchomienia tych guzików. Puki co wystarczy mi że będą świeciły

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 14 sty 2016, 23:54

musisz sprawdzić jaką masz taśmę pod kierownicą - ile pinów masz w we wtyczkce T5H
Obrazek

jak 5 to idealnie - wtedy w kierownicy masz 4 kabelki z wtyką , wpinasz w taśmę , z drugiej strony ciągniesz masę , podświetlenie i 2 kabelki ciągniesz do wtyki 10 pinowej przy wybieraku

Marsti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 16 wrz 2012, 14:05
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Marsti » 15 sty 2016, 11:16

bendzji pisze:musisz sprawdzić jaką masz taśmę pod kierownicą - ile pinów masz w we wtyczkce T5H
Obrazek

jak 5 to idealnie - wtedy w kierownicy masz 4 kabelki z wtyką , wpinasz w taśmę , z drugiej strony ciągniesz masę , podświetlenie i 2 kabelki ciągniesz do wtyki 10 pinowej przy wybieraku
A nie potrzeba żadnego sterownika? w s6 miałem tak że jak jechałem na D czy S i wciskałem guziki to po kilku sekundach bez wciskania wracało na D/S

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 15 sty 2016, 17:52

Nie sterownik potrzebny przy multifunkcji , no chyba że w kierownicy masz jakiś moduł - zrób fotki i wrzuć

To co opisujesz to kwestia kodowania skrzyni.

Marsti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 16 wrz 2012, 14:05
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Marsti » 02 lut 2016, 10:57

Witam po chwilowej przerwie. Niestety nadal zmagam się ze zbyt długim odpalaniem auta. Coś się zmieniło ponieważ samochód odpala rano na dotyk nawet przy mrozach, natomiast po nagrzaniu kręci długo. Diagnozowałem kąt wtrysku i dawki idealne. Zmieniałem czujnik temperatury (bez zmian). Czyżby dopadała mnie powoli awaria vp44? :[

kamil90
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 92
Rejestracja: 29 sty 2012, 12:25
Lokalizacja: Zawoja

Post autor: kamil90 » 02 lut 2016, 15:25

Miałem to samo tylko w AFB :) Wszyscy straszyli właśnie że to pompa a ja na głupa wymieniłem akumulator na nówkę i od 3 lat zero problemów :)

Marsti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 16 wrz 2012, 14:05
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Marsti » 02 lut 2016, 16:48

kamil90 pisze:Miałem to samo tylko w AFB :) Wszyscy straszyli właśnie że to pompa a ja na głupa wymieniłem akumulator na nówkę i od 3 lat zero problemów :)
Aku zmieniony. Koledzy pomóżcie coś..:( Ja już nawet nie mam pomysłów czego się czepić. Może założyć osobny temat?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja