[ BMK 3.0 224 KM] Błąd wszystkich świec żarowych
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
to jest scan twojego bmk
Control Module Part Number: 4F0 910 402 N - nr części HW: 4F0 907 401 B
Component and/or Version: 3.0L V6TDI G000AG 0020 - wersja aktualizacji sostu
Software Coding: 0011372
Work Shop Code: WSC 00660 259 95344
VCID: 2854FAFEA4A90D5C
etka jasno podaje W PIERWSZEJ TABELI jako nr części 4F0 910 402 N ,a w drugiej tabeli opis Z OPROGRAMOWANIEM;...
Control Module Part Number: 4F0 910 402 N - nr części HW: 4F0 907 401 B
Component and/or Version: 3.0L V6TDI G000AG 0020 - wersja aktualizacji sostu
Software Coding: 0011372
Work Shop Code: WSC 00660 259 95344
VCID: 2854FAFEA4A90D5C
etka jasno podaje W PIERWSZEJ TABELI jako nr części 4F0 910 402 N ,a w drugiej tabeli opis Z OPROGRAMOWANIEM;...
- Jigitt
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
- Imię: Tomi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
Panowie, temat już stary, ale odczytałem w całości i chyba mam podobny problem, bo na dwóch cylindrach wyskakuje mi taki błąd:slg pisze:szczerba2,
wersja sprzętowa sterownika to w moim przypadku HW: 4F0 907 401 B
symbol oprogramowania to u mnie : 4F0 910 402 N
wersja oprograamowania : 020
dla potomnych mogę napisać że błąd Open Circuit to zjarana lub odłączzona świeca a błąd Electrical Fault to naajczęściej prekaźnik pod ecu w którym jest akwarium :D
Glowplug for Cylinder: Open Circuit
Rozumiem, że świece padły... Mam zamiar je wykręcić, ale najpierw chcę kupić nowe... tylko temat jakie... Nie mam możliwości wykręcić świec i odstawić auta na kilka dni zanim przyjadą nowe, auto potrzebne mi jest do pracy...
Jak zatem sprawdzić wersję/symbol oprogramowania/sterownika ?
Jak ustalić jakie świece powinienem u siebie wkręcić, aby były dobre?
PS. Jakiej firmy polecacie świece?? Beru?? NGK?? Jakieś inne??
Pozdro!!!
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
- Jigitt
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
- Imię: Tomi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
Zdjąłem w weekend dwie fajki ze świec i widzę, że wkręcone są świece mające czerwony oring... znaczy się metalowe... ucieszyło mnie to nieco, ale... jak teraz ustalić, czy na pewno metalowe powinny być u mnie?? Czy ktoś nie wsadził ich na sztukę, a powinien wkręcić ceramikę??
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
- Imię: Nie pamiętam
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
I jak sobie kolego poradziłeś z problemem?W jaki sposób można sprawdzić jakie świece siedzą w motorze...?Jak i gdzie sprawdzić świece po sofcie....?Jigitt pisze:Zdjąłem w weekend dwie fajki ze świec i widzę, że wkręcone są świece mające czerwony oring... znaczy się metalowe... ucieszyło mnie to nieco, ale... jak teraz ustalić, czy na pewno metalowe powinny być u mnie?? Czy ktoś nie wsadził ich na sztukę, a powinien wkręcić ceramikę??
VCDS wywala mi błąd 4 świec,auto długo i ciężko kręci .W/g papierów od auta mam:
System samochodu:
4F0910402H
4F0907401B
H01 0040
Help!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
- Imię: Nie pamiętam
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Tu masz rozpisane
-bmk-30-165-km-wymiana-swiec-zarowych-w ... t40514.htm
Przed wykręceniem kilka dni pryskałem WD-40.Miły pan w Boschu stwierdził, że to mega pomogło(wymiana trwała 30 minut).Na szczęście okazało się, że miałem już metalowe
Powodzenia
-bmk-30-165-km-wymiana-swiec-zarowych-w ... t40514.htm
Przed wykręceniem kilka dni pryskałem WD-40.Miły pan w Boschu stwierdził, że to mega pomogło(wymiana trwała 30 minut).Na szczęście okazało się, że miałem już metalowe
Powodzenia
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 157
- Rejestracja: 05 sty 2013, 21:56
- Imię: Maciej
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Jigitt, doszedłeś do tego jak sprawdzić wersje softu świec żarowych?? Też mi wszystkie 6 padło i wykręciłem już 1szt i mam z czerwoną obwódką czyli są metalowe, ale jak sprawdzić wersje softu, aby być pewnym, że wkręcam odpowiednie.
[ Dodano: 2016-01-04, 14:38 ]
szczerba2, jesteś w stanie pomóc co do sprawdzenia softu świec?? Wykręciłem 1szt i mam czerwoną czyli stalówka, ale jak to potwierdzić z softem czy aby na pewno jest też pod stalówki wgrany.
To początek z błędów świec:
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 4F0 910 401 N HW: 4F0 907 401 B
Component and/or Version: 3.0L V6TDI A000AG 0010
Software Coding: 0011372
Work Shop Code: WSC 99999 999 999999
VCID: 275D1D179618CF26F59-8072
6 Faults Found:
[ Dodano: 2016-01-04, 14:38 ]
szczerba2, jesteś w stanie pomóc co do sprawdzenia softu świec?? Wykręciłem 1szt i mam czerwoną czyli stalówka, ale jak to potwierdzić z softem czy aby na pewno jest też pod stalówki wgrany.
To początek z błędów świec:
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 4F0 910 401 N HW: 4F0 907 401 B
Component and/or Version: 3.0L V6TDI A000AG 0010
Software Coding: 0011372
Work Shop Code: WSC 99999 999 999999
VCID: 275D1D179618CF26F59-8072
6 Faults Found:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
Wkręć stalowe nie bacząc na wersje sw. problem z sw pojawie się gdybyś chciał zamontować ceramiki
Ja osobiście już nie montuje do swojej ori 4,4 volt bo szlak mnie brał jak co miesiąc sztuka do wymiany , testowałem różne od beru ,boscha po ngk i nawet najtańsze chinole i dupa.
Pogrzebałem po katalogu boscha i znałazłem 12v zdolne do powtórnego nagrzewania .
Montowane są w chrysler vojager 2,8 crdi. JAK DOTĄD 3 MIESIĄCE spokoju i mrozik był tęgi.
Ja osobiście już nie montuje do swojej ori 4,4 volt bo szlak mnie brał jak co miesiąc sztuka do wymiany , testowałem różne od beru ,boscha po ngk i nawet najtańsze chinole i dupa.
Pogrzebałem po katalogu boscha i znałazłem 12v zdolne do powtórnego nagrzewania .
Montowane są w chrysler vojager 2,8 crdi. JAK DOTĄD 3 MIESIĄCE spokoju i mrozik był tęgi.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 157
- Rejestracja: 05 sty 2013, 21:56
- Imię: Maciej
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
- Imię: Nie pamiętam
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie