Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

audi a6 c5 1.9 tdi 130 KM AVF demontaż katalizatora

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
chris1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 196
Rejestracja: 09 sie 2011, 23:10
Imię: Krzychu
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Sz-N

Post autor: chris1987 » 20 gru 2015, 23:15

Za bardzo nie pamiętam, ale chyba:
Pokrywa 10 lub 11mm
Klucz plaski 18mm na dynamometrze (30Nm)
Imbus 6mm
AWX 175KM/380NM

robsonslowik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 18 mar 2015, 06:52
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: robsonslowik » 29 gru 2015, 16:52

Pompki wyregulowane na 180 stopni, bity spadły poniżej 10 , synchro na 0.6 do 1.1 silnik ładnie się w kręcą tylko te drgania na kierownicy na wolnych obrotach zostały nieduże ale są

[ Dodano: 2015-12-29, 16:52 ]
No i długo się nie nacieszyłem pojechałem za Bydgoszcz, zrobiłem z 900 km i coś się porobiło silnikiem rzuca na wolnych obrotach
oto logi Grupy: 004, 013, 023.
http://vaglog.pl/log_245071.html

Awatar użytkownika
chris1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 196
Rejestracja: 09 sie 2011, 23:10
Imię: Krzychu
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Sz-N

Post autor: chris1987 » 29 gru 2015, 17:06

nie widać logów
AWX 175KM/380NM

robsonslowik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 18 mar 2015, 06:52
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: robsonslowik » 29 gru 2015, 17:15

chris1987 pisze:nie widać logów
mnie się otwierają! po kliknięciu w link

grupa 13
-2.21 2.99 -1.13 0.16
grupa 23
-9.0 -50.0 -13.0 -16.0

Awatar użytkownika
chris1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 196
Rejestracja: 09 sie 2011, 23:10
Imię: Krzychu
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Sz-N

Post autor: chris1987 » 29 gru 2015, 18:15

Bipy na 2 cylindrze brzydkie się zrobiły. Nawet do -54. Zazwyczaj minusowe wartości są, gdy jest niedobór paliwa, nie wyrabia pompa podwójna, lub same paliwo jest gówniane. Lub jest problem z listwą lub pompkami. Jak coś mowie źle to niech mnie ktoś poprawi.
Na początek ściągnij pokrywę. Podłączaj ele. wtyczki od pompek i spróbuj je lekko podginać, aby był lepszy kontakt.
Przy przyspieszeniu czujesz jakieś lekkie przerwy, poszarpywanie? Czy problem jest tylko na jałowym?
AWX 175KM/380NM

robsonslowik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 18 mar 2015, 06:52
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: robsonslowik » 29 gru 2015, 19:12

problem jest na jałowym , wszystko było pięknie dopóki nie zatankowałem Shell V-Power Nitro+ Diesel, albo to tylko zbieg okoliczności
po tym tankowaniu zaczęły się telepania na jałowym , wtyczki odginałem! no i te bipy wszystkie minusowe, czyżby za małe dawki paliwa dostaje <zalamka>

a tu logi na wyższych obrotach
http://vaglog.pl/log_245072.html
Ostatnio zmieniony 29 gru 2015, 20:59 przez robsonslowik, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
chris1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 196
Rejestracja: 09 sie 2011, 23:10
Imię: Krzychu
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Sz-N

Post autor: chris1987 » 29 gru 2015, 20:52

Nie wiem. Sprawdź ciśnienie. Ew czy jakiś wycieków nie ma. Ew końcówki wtryskowi się przytkały? F. paliwa kiedy wymieniany?
AWX 175KM/380NM

robsonslowik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 18 mar 2015, 06:52
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: robsonslowik » 04 sty 2016, 22:16

[ Dodano: 2016-01-04, 22:16 ]
Jeszcze pytanko ze stykami wtyczki pompowtrysku
w którą stronę podgiąć styki wtyczki pompowtrysku mają taki kształt
]
]
obracając ją do góry po wyciągnięciu

Awatar użytkownika
chris1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 196
Rejestracja: 09 sie 2011, 23:10
Imię: Krzychu
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Sz-N

Post autor: chris1987 » 04 sty 2016, 23:21

Tylko wtyczkę podginasz, tak aby dolegała lepiej do pinów na pompkach.
Ew. listwa z tymi wtyczkami padła.
Ewentualnie możesz zamienić pompki miejscami. Ale musisz kupić nowe gumki i śruby do mocowania pompki (zazwyczaj się urywają).
AWX 175KM/380NM

robsonslowik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 18 mar 2015, 06:52
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: robsonslowik » 04 sty 2016, 23:26

nie rozumiem wtyczka jest z tworzywa więc jak wtyczkę podgiąć chyba te styki we wtyczce

Awatar użytkownika
chris1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 196
Rejestracja: 09 sie 2011, 23:10
Imię: Krzychu
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Sz-N

Post autor: chris1987 » 04 sty 2016, 23:37

Obrazek
AWX 175KM/380NM

robsonslowik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 18 mar 2015, 06:52
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: robsonslowik » 04 sty 2016, 23:42

czyli te konektorki w środku w kierunku jak pokazują strzałki

Awatar użytkownika
chris1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 196
Rejestracja: 09 sie 2011, 23:10
Imię: Krzychu
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Sz-N

Post autor: chris1987 » 04 sty 2016, 23:44

Dokładnie. Ale delikatnie, cienkim wkrętakiem.
AWX 175KM/380NM

robsonslowik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 18 mar 2015, 06:52
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: robsonslowik » 04 sty 2016, 23:49

dzięki czyli dobrze podginałem ale nie byłem pewny, słuchaj byłem u mechaniora od pasatów , posłuchał silnika,powiedziałem mu jakie logi 13, 23 powiedział że według niego to padła cewka na tym drugim pompowtrysku !

Awatar użytkownika
chris1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 196
Rejestracja: 09 sie 2011, 23:10
Imię: Krzychu
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Sz-N

Post autor: chris1987 » 05 sty 2016, 00:11

Miernikiem sprawdzali rezystancje na każdej pompce? O ile się tak da. Tzn się da, ale jakie wartości powinny być to nie wiem.
AWX 175KM/380NM

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga