2.7 biT Avant by d.m.
2.7 biT Avant by d.m.
Cześć,
prezentuję niedawno kupione przeze mnie Audi A6 2.7 biT z 2001.
Zdjęcia z ogłoszenia:
Na pierwszy ogień poszedł rozrząd i uszczelnienie wszystkich wycieków:
Na początek plan jest taki, żeby auto doprowadzić do w pełni sprawnej pod każdym względem serii. Kilka rzeczy jest już zrobionych, wkleję w najbliższych dniach. Muszę też zrobić jakieś swoje zdjęcia, bo auto dużo lepiej prezentuje się na żywo.
[ Dodano: 2015-12-12, 23:10 ]
Po wymianie rozrządu i naprawie wycieków zająłem się drobniejszymi rzeczami:
1. Naprawiłem zacięty cupholder z tyłu
2. Dokupiłem brakującą zaślepkę śruby ramienia wycieraczki
3. Zmieniłem dwa czujniki parkowania z tyłu (został jeszcze jeden z przodu do wymiany)
4. Naprawiłem zacięte gniazdo zapalniczki w bagażniku
5. Zdobyłem brakującą zaślepkę do tunelu środkowego
6. Została znaleziona nieszczelność w układzie SAI. Dzięku temu udało się wyeliminować błędy 17831 i 17819
7. Wymiana takiego czujnika
Wyeliminowało to błąd 17887 i silnik jest wolny od jakichkolwiek błędów
8. Przelutowanie połączeń w tylnej lampce w suficie, żeby działała jak trzeba
9. Wymiana siłownika maski
10. Regeneracja przełącznika lusterek
Przed:
W trakcie:
Po:
11. Regeneracja przycisku Parktronica
11. Analogicznie regeneracja przycisków na panelu klimatronika
12. Naprawa zacinającej się popielniczki
13. Wymiana ułamanego przycisku w podłokietniku
14. Regeneracja diody w przełączniku świateł
prezentuję niedawno kupione przeze mnie Audi A6 2.7 biT z 2001.
Zdjęcia z ogłoszenia:
Na pierwszy ogień poszedł rozrząd i uszczelnienie wszystkich wycieków:
Na początek plan jest taki, żeby auto doprowadzić do w pełni sprawnej pod każdym względem serii. Kilka rzeczy jest już zrobionych, wkleję w najbliższych dniach. Muszę też zrobić jakieś swoje zdjęcia, bo auto dużo lepiej prezentuje się na żywo.
[ Dodano: 2015-12-12, 23:10 ]
Po wymianie rozrządu i naprawie wycieków zająłem się drobniejszymi rzeczami:
1. Naprawiłem zacięty cupholder z tyłu
2. Dokupiłem brakującą zaślepkę śruby ramienia wycieraczki
3. Zmieniłem dwa czujniki parkowania z tyłu (został jeszcze jeden z przodu do wymiany)
4. Naprawiłem zacięte gniazdo zapalniczki w bagażniku
5. Zdobyłem brakującą zaślepkę do tunelu środkowego
6. Została znaleziona nieszczelność w układzie SAI. Dzięku temu udało się wyeliminować błędy 17831 i 17819
7. Wymiana takiego czujnika
Wyeliminowało to błąd 17887 i silnik jest wolny od jakichkolwiek błędów
8. Przelutowanie połączeń w tylnej lampce w suficie, żeby działała jak trzeba
9. Wymiana siłownika maski
10. Regeneracja przełącznika lusterek
Przed:
W trakcie:
Po:
11. Regeneracja przycisku Parktronica
11. Analogicznie regeneracja przycisków na panelu klimatronika
12. Naprawa zacinającej się popielniczki
13. Wymiana ułamanego przycisku w podłokietniku
14. Regeneracja diody w przełączniku świateł
Te na zdjęciach to 17". Na przyszły sezon szykuję 18jarek1 pisze:Widać, że asiulka trafiła w dobre ręce Powiedz mi tylko, to są 18 koła?
Fakt, że Recaro wyglądają bajecznie, ale auto traktuję jak wygodny dupowóz, którym toczę się spokojnie przez 98% czasu, więc nie mam na nie ciśnienia.tarq pisze:no i fotele proszą się o lepsze bo takie placki w 2,7bit aż nie przystają
Dziękiredpoint pisze:Oczywiście szerokości i milion kilometrów bezawaryjności
Zmywasz tę gumopodobną oryginalną powłokę (dobrze schodzi nitro) i naklejasz szablony. Szablony przenosi się na przycisk przezroczystą folią transportową.
Wygląda to wtedy tak:
Później malujesz całość i naklejki odklejasz odsłaniając białe fragmenty przycisku.
Wymaga to trochę precyzji i dobrania odpowiedniej farby. Nie udało mi się jeszcze znaleźć idealnej i widać, że regenerowany przycisk Parktronica lekko odróżnia się np. do przycisku ESP obok.
[ Dodano: 2015-12-28, 21:25 ]
Zrobiłem wreszcie kilka zdjęć aparatem po przedświątecznym myciu:
(żeby zobaczyć większe zdjęcia trzeba kliknąć prawy i wybrać "Otwórz link w nowej karcie")
Wygląda to wtedy tak:
Później malujesz całość i naklejki odklejasz odsłaniając białe fragmenty przycisku.
Wymaga to trochę precyzji i dobrania odpowiedniej farby. Nie udało mi się jeszcze znaleźć idealnej i widać, że regenerowany przycisk Parktronica lekko odróżnia się np. do przycisku ESP obok.
[ Dodano: 2015-12-28, 21:25 ]
Zrobiłem wreszcie kilka zdjęć aparatem po przedświątecznym myciu:
(żeby zobaczyć większe zdjęcia trzeba kliknąć prawy i wybrać "Otwórz link w nowej karcie")
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga