prezentuję niedawno kupione przeze mnie Audi A6 2.7 biT z 2001.
Zdjęcia z ogłoszenia:
Na pierwszy ogień poszedł rozrząd i uszczelnienie wszystkich wycieków:
Na początek plan jest taki, żeby auto doprowadzić do w pełni sprawnej pod każdym względem serii. Kilka rzeczy jest już zrobionych, wkleję w najbliższych dniach. Muszę też zrobić jakieś swoje zdjęcia, bo auto dużo lepiej prezentuje się na żywo.
[ Dodano: 2015-12-12, 23:10 ]
Po wymianie rozrządu i naprawie wycieków zająłem się drobniejszymi rzeczami:
1. Naprawiłem zacięty cupholder z tyłu
2. Dokupiłem brakującą zaślepkę śruby ramienia wycieraczki
3. Zmieniłem dwa czujniki parkowania z tyłu (został jeszcze jeden z przodu do wymiany)
4. Naprawiłem zacięte gniazdo zapalniczki w bagażniku
5. Zdobyłem brakującą zaślepkę do tunelu środkowego
6. Została znaleziona nieszczelność w układzie SAI. Dzięku temu udało się wyeliminować błędy 17831 i 17819
7. Wymiana takiego czujnika
Wyeliminowało to błąd 17887 i silnik jest wolny od jakichkolwiek błędów

8. Przelutowanie połączeń w tylnej lampce w suficie, żeby działała jak trzeba
9. Wymiana siłownika maski
10. Regeneracja przełącznika lusterek
Przed:
W trakcie:
Po:
11. Regeneracja przycisku Parktronica
11. Analogicznie regeneracja przycisków na panelu klimatronika
12. Naprawa zacinającej się popielniczki
13. Wymiana ułamanego przycisku w podłokietniku
14. Regeneracja diody w przełączniku świateł