Brak ogrzewania, wyciek płynu.
Brak ogrzewania, wyciek płynu.
Witam.
Dziś jadąc samochodem zauważyłem, że nie mam ogrzewania, mimo iz na zegarach było już 90 stopni, zawróciłem do domu, żeby sprawdzić co się stało. Będąc 100 metrów od domu wskazówka doszła do 100 stopni. Zgasiłem silnik, wszystkie paski z przodu są w płynie chłodniczym. Kałuża pod silnikiem, wyciekło z 4 litry płynu, co dziwne zbiornik wyrównawczy był pełny, dopiero po ostygnięciu poziom spadł. Chłodnica po stronie kierowcy gorąca, po stronie pasażera zimna. Ciężko stwierdzić z skąd cieknie bo cały przód silnika uwalony G12. Ma ktoś jakiś pomysł? Podejrzewam pompę wody. Najbardziej dziwny był ten brak ogrzewania, mimo iż silnik miał 90stopni.
Dziś jadąc samochodem zauważyłem, że nie mam ogrzewania, mimo iz na zegarach było już 90 stopni, zawróciłem do domu, żeby sprawdzić co się stało. Będąc 100 metrów od domu wskazówka doszła do 100 stopni. Zgasiłem silnik, wszystkie paski z przodu są w płynie chłodniczym. Kałuża pod silnikiem, wyciekło z 4 litry płynu, co dziwne zbiornik wyrównawczy był pełny, dopiero po ostygnięciu poziom spadł. Chłodnica po stronie kierowcy gorąca, po stronie pasażera zimna. Ciężko stwierdzić z skąd cieknie bo cały przód silnika uwalony G12. Ma ktoś jakiś pomysł? Podejrzewam pompę wody. Najbardziej dziwny był ten brak ogrzewania, mimo iż silnik miał 90stopni.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 184
- Rejestracja: 14 paź 2015, 12:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Ciężko powiedzieć jaka była zamontowana. Robił to poprzedni właściciel przy wymianie rozrządu. Samochód był serwisowany u Dobruckiego. Wymiana była przy 115 tys. Teraz ma 180. Sprawdzałem wczoraj na fakturze i nie ma podanej marki pompy. Dobrze, że jest jeszcze A4 w domu, bo ciężko na święta bez auta. Po świętach zdejmuje cały przód i się okaże.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 184
- Rejestracja: 14 paź 2015, 12:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 184
- Rejestracja: 14 paź 2015, 12:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 184
- Rejestracja: 14 paź 2015, 12:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
No jakoś nie, pewnie coś tam się jeszcze obracała siłą napędu paska, bo jest wypolerowana na lustro cała rolka. Ośka z wirnikiem i rolką jest krzywa. Całe szczęście, że szybko się zorientowałem, że coś jest nie tak, jak odjechałem tylko kilometr z hakiem od domu, szybka zawrotka i powrót do domu. Jak wjechałem do garażu to połowa płynu z układu wyciekła w kilka minut.