Witam.
Od razu zaznaczam, że to moja wina... za mocno cisnąłem na pedał gazu i nagle jakby poszedł bardziej w podłogę, no i teraz jest bardziej wciśnięty w pozycji wyjściowej (na biegu jałowym).
W momencie gdy "uszedł w podłogę", to czułem jakby coś w nim zgrzytnęło (albo coś w ten deseń), tak jakby gdzieś coś na lince popuściło.
Próbowałem doszukać się gdzie to mogło popuścić, ale nic nie znalazłem. Czy możecie mi pomóc?
Gdzie ewentualnie jest regulacja pozycji spoczynkowej pedału gazu?
[AGA 2.4 165 KM] Pedał gazu nagle uszedł bardziej w podłogę.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 425
- Rejestracja: 17 lis 2014, 00:54
- Imię: Marcin
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Kontakt:
A jaka tam jest regulacja? ...poprzez co? Bo widziałem tylko opaskę zaciskową.
Dodam, że teraz przy naciśnięciu pedału do końca, jego drugi koniec opiera się o takie gumowe coś na górze (zaznaczyłem na poniższym zdjęciu).
![Obrazek]()
Czy o ten hamulec ma się on zapierać?
A jak wyregulować tą linkę? Czy po naciśnieciu pedału do końca przepustnica ma być otwarta w 100%? ...czy w tym celu mogę na włączonym zapłonie nacisnąć pedał do końca i sprawdzić to vag-iem?
[ Dodano: 2015-12-20, 23:33 ]
Zrobiłem zdjęcie tejże opaski
![Obrazek]()
Podłączyłem vag-a, potem odczyt z grupy 003 → http://vaglog.pl/log_244165.html ...i sprawdziłem jaki uzyskam maksymalny kąt otwarcia przepustnicy, najpierw przekręcając ręką za te żółte kółko, na którym jest linka, a później naciskając pedał gazu do oporu.
Maksymalne wartości to 86,4 i 86,8.
Czy max wartość nie powinna być 90 stopni? Czy jak wcisnę gaz do oporu to przy tych 86 stopniach silnik będzie wiedział czego od niego chcę?
Druga sprawa to luz, który irytuje mnie od samego początku...
Jest on na pedale gazu - to od razu wiedziałem. A teraz wiem skąd się bierze →
Pewnie bez zdemontowania przepustnicy się nie obejdzie, ale czy da radę to zniwelować czy ten luz koniecznie powinien być?
Dodam, że teraz przy naciśnięciu pedału do końca, jego drugi koniec opiera się o takie gumowe coś na górze (zaznaczyłem na poniższym zdjęciu).
Czy o ten hamulec ma się on zapierać?
A jak wyregulować tą linkę? Czy po naciśnieciu pedału do końca przepustnica ma być otwarta w 100%? ...czy w tym celu mogę na włączonym zapłonie nacisnąć pedał do końca i sprawdzić to vag-iem?
[ Dodano: 2015-12-20, 23:33 ]
Zrobiłem zdjęcie tejże opaski
Podłączyłem vag-a, potem odczyt z grupy 003 → http://vaglog.pl/log_244165.html ...i sprawdziłem jaki uzyskam maksymalny kąt otwarcia przepustnicy, najpierw przekręcając ręką za te żółte kółko, na którym jest linka, a później naciskając pedał gazu do oporu.
Maksymalne wartości to 86,4 i 86,8.
Czy max wartość nie powinna być 90 stopni? Czy jak wcisnę gaz do oporu to przy tych 86 stopniach silnik będzie wiedział czego od niego chcę?
Druga sprawa to luz, który irytuje mnie od samego początku...
Jest on na pedale gazu - to od razu wiedziałem. A teraz wiem skąd się bierze →
Pewnie bez zdemontowania przepustnicy się nie obejdzie, ale czy da radę to zniwelować czy ten luz koniecznie powinien być?