Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Opony zimowe, ulewajki

Koła, felgi i opony
luk330
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 561
Rejestracja: 31 paź 2014, 20:43
Imię: ŁUKASZ
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ożarów Maz.
Kontakt:

Post autor: luk330 » 05 gru 2015, 19:05

z runflatów nawet jak spuścisz całkiem powietrze to będą twarde... Po to są runflaty, żeby bez powietrza można było dojechać do wulkanizacji ;) ale jedzie się jak wozem drabiniastym...
A6 C6 3.0TDI quattro z wydechem by Street Lane Garage :)

Iceman2003
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 11 sie 2014, 20:43
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: Iceman2003 » 06 gru 2015, 13:32

luk330 pisze:z runflatów nawet jak spuścisz całkiem powietrze to będą twarde... Po to są runflaty, żeby bez powietrza można było dojechać do wulkanizacji ;) ale jedzie się jak wozem drabiniastym...
Wulkanizator mi powiedzial ze jak bedzie twardo to zebym sobie spuscil powietrza nawet do 1,5. Sluchac go?

ernieball
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 162
Rejestracja: 08 sie 2010, 08:01
Imię: Radosław
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Post autor: ernieball » 06 gru 2015, 16:05

Iceman2003 pisze:
luk330 pisze:z runflatów nawet jak spuścisz całkiem powietrze to będą twarde... Po to są runflaty, żeby bez powietrza można było dojechać do wulkanizacji ;) ale jedzie się jak wozem drabiniastym...
Wulkanizator mi powiedzial ze jak bedzie twardo to zebym sobie spuscil powietrza nawet do 1,5. Sluchac go?
Większej bzdury nie słyszałem. Na za niskim ciśnieniu z czasem przypalisz oponę i do wyrzucenia.
Możesz zmniejszyć ciśnienie o 0,2 bar od zalecanego ale nie do 1,5bar.

Gość.

Post autor: Gość. » 06 gru 2015, 16:44

Iceman2003 pisze:Wulkanizator mi powiedzial ze jak bedzie twardo to zebym sobie spuscil powietrza nawet do 1,5. Sluchac go?
Spuśc mu wentylkiem bo od ciśnienia nie myśli już...

luk330
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 561
Rejestracja: 31 paź 2014, 20:43
Imię: ŁUKASZ
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ożarów Maz.
Kontakt:

Post autor: luk330 » 06 gru 2015, 21:09

cisnienie musi byc prawidlowe, 1,5bar to za malo. Zmien wulkanizatora.

Swoja droga pomijam juz fakt, ze przy runflatach wymagany jest system kontroli cisnienia..
Kiedys jak nie zauwazysz, ze nie masz powietrza, bedziesz tak jezdzil az w koncu Ci strzeli opona. A to juz moga byc powazne konsekwencje.
A6 C6 3.0TDI quattro z wydechem by Street Lane Garage :)

Iceman2003
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 11 sie 2014, 20:43
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: Iceman2003 » 13 gru 2015, 12:56

luk330 pisze:cisnienie musi byc prawidlowe, 1,5bar to za malo. Zmien wulkanizatora.

Swoja droga pomijam juz fakt, ze przy runflatach wymagany jest system kontroli cisnienia..
Kiedys jak nie zauwazysz, ze nie masz powietrza, bedziesz tak jezdzil az w koncu Ci strzeli opona. A to juz moga byc powazne konsekwencje.
Zgadza się i tego się najbardziej boje, sprawdzam teraz regularnie cisnienie w oponach, przed jazdą zawsze ogladam opony czy nie ma różnic w wysokosci bo jednak nawet przy runflatach jak nie ma powietrza w oponie to to widać. Chcę tylko przejeździć ten sezon zimowy na nich, potem pójda na sprzedaż i kupię inne.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja