Opony zimowe, ulewajki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 76
- Rejestracja: 11 sie 2014, 20:43
- Lokalizacja: Oświęcim
Wulkanizator mi powiedzial ze jak bedzie twardo to zebym sobie spuscil powietrza nawet do 1,5. Sluchac go?luk330 pisze:z runflatów nawet jak spuścisz całkiem powietrze to będą twarde... Po to są runflaty, żeby bez powietrza można było dojechać do wulkanizacji ale jedzie się jak wozem drabiniastym...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 162
- Rejestracja: 08 sie 2010, 08:01
- Imię: Radosław
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Większej bzdury nie słyszałem. Na za niskim ciśnieniu z czasem przypalisz oponę i do wyrzucenia.Iceman2003 pisze:Wulkanizator mi powiedzial ze jak bedzie twardo to zebym sobie spuscil powietrza nawet do 1,5. Sluchac go?luk330 pisze:z runflatów nawet jak spuścisz całkiem powietrze to będą twarde... Po to są runflaty, żeby bez powietrza można było dojechać do wulkanizacji ale jedzie się jak wozem drabiniastym...
Możesz zmniejszyć ciśnienie o 0,2 bar od zalecanego ale nie do 1,5bar.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 561
- Rejestracja: 31 paź 2014, 20:43
- Imię: ŁUKASZ
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ożarów Maz.
- Kontakt:
cisnienie musi byc prawidlowe, 1,5bar to za malo. Zmien wulkanizatora.
Swoja droga pomijam juz fakt, ze przy runflatach wymagany jest system kontroli cisnienia..
Kiedys jak nie zauwazysz, ze nie masz powietrza, bedziesz tak jezdzil az w koncu Ci strzeli opona. A to juz moga byc powazne konsekwencje.
Swoja droga pomijam juz fakt, ze przy runflatach wymagany jest system kontroli cisnienia..
Kiedys jak nie zauwazysz, ze nie masz powietrza, bedziesz tak jezdzil az w koncu Ci strzeli opona. A to juz moga byc powazne konsekwencje.
A6 C6 3.0TDI quattro z wydechem by Street Lane Garage
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 76
- Rejestracja: 11 sie 2014, 20:43
- Lokalizacja: Oświęcim
Zgadza się i tego się najbardziej boje, sprawdzam teraz regularnie cisnienie w oponach, przed jazdą zawsze ogladam opony czy nie ma różnic w wysokosci bo jednak nawet przy runflatach jak nie ma powietrza w oponie to to widać. Chcę tylko przejeździć ten sezon zimowy na nich, potem pójda na sprzedaż i kupię inne.luk330 pisze:cisnienie musi byc prawidlowe, 1,5bar to za malo. Zmien wulkanizatora.
Swoja droga pomijam juz fakt, ze przy runflatach wymagany jest system kontroli cisnienia..
Kiedys jak nie zauwazysz, ze nie masz powietrza, bedziesz tak jezdzil az w koncu Ci strzeli opona. A to juz moga byc powazne konsekwencje.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga