Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Allroad] Demontaz tylniej poduszki z amortyzatorem

Zawieszenie
Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 12 gru 2015, 21:30

Więc w takim razie amortyzatory powinny być już wymienione, powinno je się wymieniać co plus minus 200k km, pisze nawet w podanym przez Ciebie ogłoszeniu. Szukaj stuków, pojedź na SK sprawdzić sprawność amorków i jeśli będą dobre to zlikwiduj stuki bez wymiany <okok>

Tak sobie jeszcze rozmyślam, jesteś w 100 procentach pewny że to klepie amortyzator? <mysli>
Lektor.

Awatar użytkownika
MaRcInEs
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 91
Rejestracja: 14 lip 2015, 21:52
Lokalizacja: Świnoujście

Post autor: MaRcInEs » 12 gru 2015, 21:45

Ok to tak...... Byłem na przeglądzie i nic nie wykryli na trzepaku stwierdziłem że du.a nie trzepak i trzeba manualnie wszystko przejzeć na kanale z dobrym mechanikiem, tak też zrobiłem bujaliśmy lewo prawo góra dół i stwierdził że na żadnym z elementów zawieszenia niema nic co by mogło stukać czy pukać ale jak lekko bujam go góra dół to słychać lekkie puknięcie i dochodzi ono tak szczerze niewiem z kąd <stres> ale jeżeli wszystko co w zawieszeniu niema luzu to co innego pozostaje <mysli> jeszcze jedna rzecz mnie zainteresowała to czujnik poziomowania tam jest taka kulka tak jakby kolanko które pracuje i ma luzu odnosnie tego co jest z lewej strony ale łapałem je ręką w czasie bujania ale to nic nie zmieniło

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 12 gru 2015, 21:55

Czujniki potrafią głośno skrzypieć. Nie pozostaje nic innego jak sprawdzenie tych nieszczęsnych amorów <okok>
Lektor.

Awatar użytkownika
MaRcInEs
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 91
Rejestracja: 14 lip 2015, 21:52
Lokalizacja: Świnoujście

Post autor: MaRcInEs » 12 gru 2015, 22:23

Nie stety do środy musze czekac z miejscem u mechanika i wtedy demontaz amorka <cwaniak> nie czuje sie pewny tej roboty ale jestem ciekaw co wyjdzie:D:D bo sam osobiscie bede to robił <lol>

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 12 gru 2015, 22:31

Spokojnie, jak masz zacięcie z mechaniki to dasz radę bez problemu <okok>

Pamiętaj o trybie podnośnikowym (czyli fachowo serwisowym) i na koniec napełniaj miech na opuszczonym aucie <okok> jak włączysz tryb serwisowy to sterownik sam automatycznie sobie dopompuje odpowiednio powietrze.
Lektor.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga