Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AVF 1.9 131 KM] ZAWORY N18 I N75 LOKALIZACJA I NR OEM

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
robsonslowik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 18 mar 2015, 06:52
Lokalizacja: Kozienice

[ AVF 1.9 131 KM] ZAWORY N18 I N75 LOKALIZACJA I NR OEM

Post autor: robsonslowik » 09 gru 2015, 17:52

Witam
Może ktoś się orientuje który z tych zaworów to N75, podaje numery
8E0906627A i 8E0906628A wiem że w pozycji 9 ze schematu jest N75 a w 2 N18
Pytam dlatego bo jak go zakupiłem strasznie w tym podciśnieniu było namieszane i nie wiem czy ktoś nie pozamieniał tych zaworków bo przewody były źle podpięte.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
chris1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 196
Rejestracja: 09 sie 2011, 23:10
Imię: Krzychu
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Sz-N

Post autor: chris1987 » 09 gru 2015, 23:01

1 - Zawór przełączający zaworu klapy w kolektorze ssącym -N239- (klapa gasząca)

2 - Zawór recyrkulacji spalin -N18- (czarna główka)

3 - Zawór zwrotny

4 - Siłownik podciśnieniowy regulacji ciśnienia doładowania

5 - Do pompy podwójnej

6 - Siłownik podciśnieniowy klapy w kolektorze ssącym

7 - Mechaniczny zawór recyrkulacji spalin

8 - Zasobnik podciśnieniowy

9 - Zawór elektromagnetyczny ograniczania ciśnienia doładowania -N75- (biała, szara, żółtawa główka)
AWX 175KM/380NM

robsonslowik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 18 mar 2015, 06:52
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: robsonslowik » 10 gru 2015, 05:32

A więc tak jak myślałem ktoś zamienił pod 2 mam z białą główką, a pod 9 z czarną. Tylko pytanie jak to jest że to w miarę wszystko działało i czy to zamienić tak jak powinno być ?

Awatar użytkownika
chris1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 196
Rejestracja: 09 sie 2011, 23:10
Imię: Krzychu
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Sz-N

Post autor: chris1987 » 10 gru 2015, 21:27

Zamienił miejscami zawory wraz z przewodami?
AWX 175KM/380NM

robsonslowik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 18 mar 2015, 06:52
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: robsonslowik » 12 gru 2015, 09:31

chris1987 pisze:Zamienił miejscami zawory wraz z przewodami?
nie zamienione same zawory!

Awatar użytkownika
chris1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 196
Rejestracja: 09 sie 2011, 23:10
Imię: Krzychu
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Sz-N

Post autor: chris1987 » 12 gru 2015, 19:56

Generalnie te zaworki są takie same. Ten od EGR ma grubsze jedno wyjście na wężyk.
Możliwe ze ktoś wcześniej miał problem z wysterowaniem VNT i podmienił zaworki żeby wyeliminować N75.
AWX 175KM/380NM

robsonslowik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 18 mar 2015, 06:52
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: robsonslowik » 12 gru 2015, 21:14

chris1987 pisze:Generalnie te zaworki są takie same. Ten od EGR ma grubsze jedno wyjście na wężyk.
Możliwe ze ktoś wcześniej miał problem z wysterowaniem VNT i podmienił zaworki żeby wyeliminować N75.
obydwa mają grubsze wyjścia! już zamieniłem tak jak powinno być.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga