Witam
Może ktoś się orientuje który z tych zaworów to N75, podaje numery
8E0906627A i 8E0906628A wiem że w pozycji 9 ze schematu jest N75 a w 2 N18
Pytam dlatego bo jak go zakupiłem strasznie w tym podciśnieniu było namieszane i nie wiem czy ktoś nie pozamieniał tych zaworków bo przewody były źle podpięte.
[ AVF 1.9 131 KM] ZAWORY N18 I N75 LOKALIZACJA I NR OEM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 38
- Rejestracja: 18 mar 2015, 06:52
- Lokalizacja: Kozienice
[ AVF 1.9 131 KM] ZAWORY N18 I N75 LOKALIZACJA I NR OEM
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- chris1987
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 196
- Rejestracja: 09 sie 2011, 23:10
- Imię: Krzychu
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Sz-N
1 - Zawór przełączający zaworu klapy w kolektorze ssącym -N239- (klapa gasząca)
2 - Zawór recyrkulacji spalin -N18- (czarna główka)
3 - Zawór zwrotny
4 - Siłownik podciśnieniowy regulacji ciśnienia doładowania
5 - Do pompy podwójnej
6 - Siłownik podciśnieniowy klapy w kolektorze ssącym
7 - Mechaniczny zawór recyrkulacji spalin
8 - Zasobnik podciśnieniowy
9 - Zawór elektromagnetyczny ograniczania ciśnienia doładowania -N75- (biała, szara, żółtawa główka)
2 - Zawór recyrkulacji spalin -N18- (czarna główka)
3 - Zawór zwrotny
4 - Siłownik podciśnieniowy regulacji ciśnienia doładowania
5 - Do pompy podwójnej
6 - Siłownik podciśnieniowy klapy w kolektorze ssącym
7 - Mechaniczny zawór recyrkulacji spalin
8 - Zasobnik podciśnieniowy
9 - Zawór elektromagnetyczny ograniczania ciśnienia doładowania -N75- (biała, szara, żółtawa główka)
AWX 175KM/380NM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 38
- Rejestracja: 18 mar 2015, 06:52
- Lokalizacja: Kozienice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 38
- Rejestracja: 18 mar 2015, 06:52
- Lokalizacja: Kozienice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 38
- Rejestracja: 18 mar 2015, 06:52
- Lokalizacja: Kozienice